Lidstvo

Lidstvo

Anotace: ...a přestal býti člověkem...

Válka je poskvrněné dítě nenávisti lidstva.

Člověk sám o sobě není zlý, ale když berete lidstvo jako celek, dokáže zničit cokoliv. Jsme jako kobylky spásající vše, co nám přijde do cesty. Neohlížíme se na následky, nezajímá nás nic, než jen mamon, moc a touha vše ovlivňovat ne-li předělat k obrazu svému. Kam se vytratilo to, co by nás mělo dělat lidmi? Myslím nějaké city - lásku, pochopení pro druhé a nezištnou pomoc potřebným... Kdo nám to vzal? Proč je dnešní doba tak nehorázně uspěchaná, že si člověk ani na chvilku nemůže najít místo k odpočinku a rozjímání?

Možná, že se mnou teď nebudete souhlasit, ale znovu opakuji, mluvím o lidstvu jako celku. Proč je to tak důležité? Protože dokud budou existovat lidé, kteří se brání citům a myslí jen na sebe, nikdy nebudeme jako lidstvo šťastní a lidskost z lidí se vytratí nadobro. Naše planeta se zlobí. A ne málo. Na záchranu je možná pozdě, anebo ne? Pokud ne, kdo s tím co udělá? Jsme lidé a měli bychom se pokusit o záchranu naší "matky" Země. Udělali jsme se pány tvorstva, vzali jsme břemeno odpovědnosti na sebe. Tak už se konečně začněme tak chovat!
Autor Baree, 09.04.2011
Přečteno 362x
Tipy 1
ikonkaKomentáře (0)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře
Ještě nikdo nekomentoval.
Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí