Pavučina

Pavučina

Anotace: .

Pokud se rozhodnete, že budete přenášet na lidi zlobu, zášť, nenávist, sobeckost, vzteklost, tak fajn, ale není lepší druhým přinášet štěstí, radost, lásku?

Představte si pavučinu. Jak plujeme svým životem, jak jím procházíme, tak si každý tkáme různé druhy pavučin. Každý náš skutek ať již dobrý nebo špatný je obsažen ve vláknech naší pavučiny. Každé naše slovo, je taky součástí vláken, které si tkáme. Pokud žijeme dobrý život, konáme dobro, mluvíme slušně a zdvořile, myslíme pozitivně, máme ostatní rádi a snažíme se jim v rámci možností pomáhat, tak se lidé do našich pavučin budou chytat sami. Pokud ovšem lidem škodíme, ostatní pomlouváme, před ostatníma se přetvařujeme, nekonáme dobro, neusmíváme se, tak se nám dost často může stát, že naši pavučinu začnou lidi obcházet, nebo projdou přímo skrz naše díry v pavučině bez povšimnutí.

To jakou si pavučinu utkáme nyní v tomto životě, tak to ovlivní i naše tkaní pavučiny v našich budoucích životech. Tkejte si proto pavučinu co možná nejpevnější, co možná nejrozmanitější a co možná nejrozsáhlejší, a pokud možno bez děr, pokud chcete být i v příštích životech úspěšní, a nechcete být jen nějakou mouchou, která bude celý život dělat bzzzzzzz. A když už někomu nějakou tu díru v pavučině uděláte, tak se snažte, abyste ji co nejdříve opravili. Ovšem někdy se může najít i pavoučnice, která Vám nedovolí, abyste jí vlezli do středu její pavučiny. To víte, každá pavučnice si musí své sítě a malé pavoučky chránit.

Láska nemá takovou sílu, aby prošla přes rozsáhlou a pevnou pavučinu bez povšimnutí. Silná vlákna Vaší pavučiny tkaná těsně vedle sebe jsou totiž silnější než láska. Proto, když si budete tkát pevné vlákna Vaší pavučiny, tak i láska se do nich určitě zachytne.

Každý člověk jednou spáchá něco špatného, ovšem na tohoto člověka nemůžete pohlížet jako na špatného člověka jen kvůli jedné špatné věci. Musíte si uvědomit, že každý člověk určitě vykonal v životě i něco dobrého a pokud převažují dobré skutky nad těmi špatnými, tak byste tomu člověku měli odpustit. Takže když někdo vykoná 9 dobrých skutků a jeden špatný skutek, tak je pouze z 10% špatným člověkem. Nemůžete na něho tudíž nahlížet jako na 100% špatného člověka.

Víte, on totiž život funguje následovně: Kromě lidí, které chceme potkat, potkáváme i lidi, které nechceme potkat. A máme jenom dvě možnosti, buď se s těmi osobami, které nechceme potkat, budeme snažit domluvit, budeme se je snažit pochopit, anebo budeme potkávat podobné lidi stále opakovaně až do té doby, než k nim nalezneme cestu a pochopení. A ti lidi budou narozeni právě v tom znamení, se kterými máme největší problém se domluvit.

Takže se pokuste tkát pavučinu z pravidelného dvanáctiúhelníku, tak aby každá jeho hrana představovala jedno ze dvanácti znamení. Samozřejmě, že se Vám nikdy nepodaří, aby byl úplně pravidelný, ovšem duševním klidem a láskou k ostatním se k tomu můžete alespoň přiblížit.

Mějte se fajn.
Autor saxjirka, 20.04.2011
Přečteno 669x
Tipy 1
Poslední tipující: dead-head
ikonkaKomentáře (2)
ikonkaKomentujících (2)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

podle toho by byl život černobílej, ale když se podívám ven, vážně takovej není ;) takže?

25.09.2011 12:32:00 | Anyzek

Zajímavý postřeh - ono ta špatná pavučina je taky pavučina, tam platí taky takový zvláštní princip,který se k pavoukům moc nehodí,ale je taky zvířecí: vrána k vráně sedá.

06.06.2011 16:24:00 | dead-head

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí