Královská svatba

Královská svatba

Anotace: Co je důležité.

Tak jsem byla včera na svatbě. Ne v Anglii, ale jen tady, u nás, na Kladně. Nesešlo se bůhvíkolik tisíc vybraných hostů, špalíry nadšených poddaných nemávaly vlaječkami, a přesto to byla královská svatba.

Nevěsta byla překrásná i bez závoje a vlečky dlouhé, ach tak dlouhé, ženich mužný a sympatický, rodiče a prarodiče dojatí... Atmosféra překypovala radostí, láskou a štěstím. Takovým tím nehraným poctivým štěstím, které mi tichounce šeptalo - máme se rádi, víš! Prostě jen tak - lidsky. A chceme, abyste se z naší lásky radovali i vy, proto jsme si vás pozvali. Ne pro dary, ze snobství nebo pro pompu. Chceme se s vámi o naši společnou lásku podělit - třeba na vás trocha z ní ulpí a vy odejdete domů bohatší...

Tiše jsem se nechávala hladit těmi pocity, bavila se s ostatními, vymýšlela hlouposti - prostě jsem si užívala. Snadno jsem se seznamovala s lidmi, které jsem předtím nikdy neviděla (já, která se cizích tak ostýchám!). Prostě jsme byli na stejné vlně - houpali jsme se v rytmu romantiky a bylo nám dobře.

Vracela jsem se pozdě večer vlakem a přistihla jsem se, že se usmívám. A pozor - já se usmívám ještě dnes!
Autor hloubavá, 30.04.2011
Přečteno 408x
Tipy 24
Poslední tipující: kasparoza, Alien.v.v.s., Gabrielle, Mbonita, Findë, hašlerka, Emmelia, šuměnka, V.N.Losinský, ewon, ...
ikonkaKomentáře (7)
ikonkaKomentujících (6)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

oprava - dlouho, nějak jsem tam na to písmenko zapomněla

29.05.2011 21:52:00 | Alien.v.v.s.

Ať ten úsměv louho vydrží :)

29.05.2011 21:51:00 | Alien.v.v.s.

Ten úsměv si uschovej pro chvíle kdy ti bude hůř, je krásné se moci usmívat... Pěkné, krásně pocitově tak normálně lidsky...

02.05.2011 20:14:00 | kasparoza

měla jsi v duši hřejivo..za ten šťastný pár,za tu prostou radost z lásky..a to je ten pravej život...usmívej se uvnitř i vně pořád..

01.05.2011 22:35:00 | Mbonita

Ty bludičko usměvavá
škoda, žes tu nepopsala ráno
když žena rozlámaně vstává
a pocit má, že dílo dokonáno

Kdy běhá po bytě, a krásně plaší
že neví, co vzít na sebe si má
že divné otázky ku nebi vznáší
až myslím mnohé včetně sebe dojímá...

01.05.2011 07:20:00 | šuměnka

I já se usmívám - díky... :-)

30.04.2011 15:41:00 | TetaKazi

Ať Ti ty culíky a krásné pocity vydrží co nejdéle:))

30.04.2011 11:18:00 | CULIKATÁ

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí