Úvaha o životě

Úvaha o životě

Anotace: Masky, odsuzování a podrazy...možná hesla většiny dnešního světa..

Doby, kdy jsme byli děti jsou pryč. Doby, kdy nám ke spokojenosti stačilo pískoviště, bábovička, a lopatka, doby bez každodenních problémů se světem i problémů se sebou, doby bez starostí jsou pryč. Jsou pryč časy, kdy svět byl viděn jako krásné místo pro žití. Dospíváme, a svět se nám ukazuje ve své pravé podobě - Místo, kde přežijou jen ti "nejsilnější". Nejhorší však na tom je, že "nejsilnější" - tzn. oblíbení v kolektivu... - jsou vlastně nejslabší. Silná je dělá parta lidí, kterou si on utvořil a aby se nestal tím slabým, tak hraje divadlo. V tom divadle hraje co pořádně není, a odsuzuje pravé pomyslné siláky. Když vás odsoudí, tak se z vás stane nic, či vzduch, ten divný, apod.
Dnešní lidi jedou závod. Závod o to, kdo si víc nahrabe, kdo toho víc tím "hrabáním" zničí. Hrají závod o sobectví. Při tom ničí i ty originální lidi, kteří mají něco v životě dokázat. Ničí ten "vzduch" ještě víc. I přes to pár takových jedinců zůstává. Jedinců, kteří nechtějí být stejní jako desítky dalších lidí. Ale takových jedinců k naší smůle ubývá. Stal se z nich ohrožený druh. Čím dál víc lidí se snaží se přiblížit k tomu kolektivu, např. shození na váze. Po dosažení své mety se chová stejně. Lidi ho začnou brát jinak. Jenže pak se většinou stane zlom - jeho dobré vlastnosti se přemění v záporné, stane se v to, čím byl odsuzován, v osobu, které se jednání té osoby vysmíval.
Další typ lidí skrývá svou pravou identitu za make-up. Lidé, kteří by normálně byli vyvrhelové se díky své "hezké tvářičce" stane z loosera lídr. Lidi, kteří jsou namyšlení, sobečtí. Lidi kteří jiné lidi "utápějí".
Tahle úvaha je sice volání proti větru, přes to snad uslyší nějaká osoba a řekne si: "Co se to se mnou stalo?" Z krásné lilie se stal bodlák a bodlák by se teď chtěl zpátky změnit v lilii. Lilie je tady myšleno jako krásné nitro člověka a bodlák jako mrcha. Bodlák by se dal změnit zpátky v lilii, ale musel by se něčeho vzdát - oblíbenosti, či některé osoby. Jsou to věci, které se na povrchu zdají krásné, ale v jádru je to odporné. Valná část lidí, co se změnili to nevidí, část ale ano. A část se změní zpátky. Lidé, co se změní zpátky, jsou ještě silnější, než odolávající. Těm, co se dokázali změnit zpátky, můžu jedině sklonit poklonu. :-)
Autor Richter Rosenheim, 03.05.2011
Přečteno 586x
Tipy 9
Poslední tipující: Alien.v.v.s., Terror.Angel, hloubavá, Káťule
ikonkaKomentáře (3)
ikonkaKomentujících (2)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

Rozhodně ne v tom místě kde žiji :) ano, jsou místa, kde to vypadá, jako krásné místo na žití, a je tomu i zřejmě tak ...ale když bydlíš v takovém městě, jako bydlím, tak tě tenhle názor brzo přijde

24.05.2011 19:15:00 | Richter Rosenheim

přejde*

24.05.2011 19:15:00 | Richter Rosenheim

Jsou pryč časy, kdy svět byl viděn jako krásné místo pro žití.

Jsi si tím jistý? I teď ho můžeš vidět, jako krásné místo pro žití. Záleží jen na tobě. ...

24.05.2011 16:55:00 | Alien.v.v.s.

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí