KOLIKRÁT...

KOLIKRÁT...

Anotace: kolikrát

kolikrát jsme si řekli sami,že to vzdáme a pak přišlo něco co to všechno změnilo,a obrátilo to,a na to špatné zapomnělo.
vím že se věci někdy dějí příliš rychle,a potom vůbec nevnímáme,a nechceme slyšet,jen něco o zklamání,o hořkosti,o slzách.
všechno je rychlé a může jen pomoc jednoduchá fráze,co je asi naivní a třeba směšná:NEVADÍ ZASE BUDE LÍP.
A vím že se tomu věřit dá,já jí věřím a co vy?
Autor Radek.oslov.Šafárik, 12.05.2011
Přečteno 440x
Tipy 10
Poslední tipující: te.re., Tacca, PIPSQUEAK, hatlapatla, Linzerka, Romana Šamanka Ladyloba, NikitaNikaT., hloubavá, vapiti
ikonkaKomentáře (4)
ikonkaKomentujících (4)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

no ano, vždycky bude líp. já vím, že cokoliv, co je špatné dnes, se druhý den může ukázat jako správná věc. ať to každý chápe po svém, ale je tomu tak.

29.07.2012 12:21:11 | CCGREE

mívala jsem motto: "no a co?!mohlo být hůř"...jenže jsem zjistila,že pokud bylo zle a řekla jsem si to své :no,a co??!mohlo být hůř,byla jsem vždycky přesvědčovaná o tom,že "aha,nevadí?ano,může být hůř!"...a znova a znova a ještě hůř....
svoje oblíbené motto jsem vyměnila za "žij a nech žít",a při trablech si říkám: zase bude líp....výsledek?pozitivismus v myšlení umí divy! :-)

29.07.2012 12:17:12 | te.re.

Některé věty, jsou pouhými frázemi, ale po léta jdou stále s náma... mám tím na mysli, jdou z generací na generace, je v nich kus pravdy a na základě čehosi přecik vznikly... věřím v lepší zítřky, když není mi dobře... věřím, někdy naivně, ale prostě věřím, pač to člověka taky posiluje a alespoň trošku utužuje v tem, že už je o trošku líp... Takže se Tebou, Radku, vlastně souhlasím... po špatném přinde dobré... ale není to pravidlo, taktéž, řekne-li se to opačně.

13.05.2011 06:22:00 | NikitaNikaT.

Fráze jsou nanic! Lepší je tomu věřit!

12.05.2011 20:10:00 | hloubavá

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí