To co jsem našla

To co jsem našla

Anotace: ...

Hořely čtyři svíčky, tak tiše, že bylo slyšet jak svíčky začly hovořit... První svíčka vzdychla a řekla: ,,JMENUJI SE MÍR. MOJE SVĚTLO SICE SVÍTÍ, ALE LIDÉ ŽÁDNÝ MÍR NEDODRŽUJÍ". Její světlo bylo čím dále tím menší, až docela zhaslo... Světlo druhé svíčky zakmitalo a svíčka řekla: ,,JMENUJI SE VÍRA. JSEM ALE ZBYTEČNÁ, LIDSTVO NECHCE NIC O BOHU VĚDĚT. NEMÁ TEDY CENU, ABYCH SVÍTILA". Průvan zavál místností a druhá svíčka zhasla... Tiše a smutně se ke slovu přihlásila třetí svíčka: ,,JMENUJI SE LÁSKA. UŽ NEMÁM SÍLU, ABYCH HOŘELA. LIDÉ MĚ ODSTAVILI NA STRANU. VIDÍ JEN SAMI SEBE A ŽÁDNÉ JINÉ, KTERÉ BY MĚLI RÁDI". A s posledním záchvěvem zhasla i tato svíčka. V tom vešlo do místnosti dítě. Podívalo se na svíčky a řeklo: ,,VY MUSÍTE PŘECI SVÍTIT NÉ BYT ZHASLÉ!" A skoro začlo plakat. V tom se přihlásila ke slovu i čtvrtá svíčka a pravila: ,,NEBOJ SE! DOKUD JÁ SVÍTÍM, MŮŽEME I OSTANÍ SVÍČKY ZNOVU ZAPÁLIT. JMENUJI SE NADĚJE!" Zapálilo dítě od té svíčky zápalku a rozesvítilo znovu ostatní svíčky. Plamen naděje by nikdy neměl ve Tvém životě zhasnout... A každý z nás, by měl plameny Míru, Víry, Lásky a Naděje neustále udržovat...
Autor Martinečkaa, 27.06.2011
Přečteno 335x
Tipy 0
ikonkaKomentáře (3)
ikonkaKomentujících (2)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

v tom textu je veliká pravda a když se s ním ztotožňuješ - je to dobře. Z Tvé reakce bych řekl že máš obavy z reakcí těch druhých. Neboj se jich a jestli Ti mohu poradit, vítej je a využij pro sebe.
Já myslím, že moc psát neumím ale rád si hraji se slovy - je to při nejmenším zábavné. Tak klidně piš dál a spousta lidí si ráda počte.

04.07.2011 08:09:00 | khantengri

je to spatne ze jsem to tu dala?

04.07.2011 07:57:00 | Martinečkaa

To jsi našla dobře a dobře, že jsi to dala sem, do modrého.

04.07.2011 07:56:00 | khantengri

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí