Co nám hvězdy dají do peřinky?

Co nám hvězdy dají do peřinky?

Anotace: Co nám hvězdy dají do peřinky?

Jak se vlastně tvoří naše já - ego, vlastnosti, rysy ... a co za tím stojí.

Znamení zvěrokruhu nám dá obecné informace, kterým já osobně věřím tak z 90%. Pochybovači těchto teorií řeknou, že to sedí na každého, ale není to tak. Beran je energický, cholerik a melancholik- to je fakt někdo úplně jiný.
Je pozoruhodné, jak datum narození ovlivňuje celý náš život. Rozhodování, přístup k lidem, práci….
Numeroložka řekne, že tím, že máme třeba č. 4 (v datu svého narození) jsme praktičtí, sedmička si jen stěží nechá něco říct, dvě trojky velmi inteligentní lidé, dvojka se umí lépe vcítit do pocitů druhého atd… Datum narození nám určitě dá spoustu tzv. pevných vlastností, které můžeme mírnit či zvýraznit, ale jsou nám dány nebo naopak nebyly nám dány… Svou úlohu k podrobnějšímu rozboru by hrála určitě i hodina narození.
Je tolik věcí, které postrádají veškerou logiku a pochopitelnost….
Dvě děti a víceméně stejná výchova. Přesto jedno miluje sport a druhé vůbec, jedno nečte, druhé čtení miluje… atd…. Obě jsou ve stejném znamení a přesto každá jiná… Co za tím je?
Hvězdy? Chemie? Bůh? Náhoda? Výchova? Prostředí? ........
Asi od každého kousek.
Nejsem věřící a myslím, že základ lidského jedince, resp. jeho povahy je dán dobou narození. Numerolog by vteřinu po narození vyřkl několik daných vlastností, které to děťátko bude mít. A ono to sedne. Můžou za to hvězdy? Určitě se každému stalo, že jsme si řekli „s tímhle chlapem bych nevydržela ani minutu“ a přitom naše kamarádka je s ním šťastná… A tak to je. I kdybychom se zamilovali vizuálně, tak nám ty čakry, čáry-máry, numera, hvězdy a bůh ví co k sobě prostě nepůjdou a nebudeme schopni se jako partneři sladit. A někteří si sednou jak „prdel na hrnec“ – prostě tutovka. Astrologové, hvězdáři, vědci, šamani… byli v minulosti většinou uctíváni. Nedivím se. I před vstupem do manželství by nebyl na škodu základní numerologický rozbor partnera. Ať ten druhý ví… že je mu práce vším, že je přecitlivělá, že.... Možná by se pár zbytečným hádkách předešlo.
Autor E.T.Jane, 12.07.2011
Přečteno 355x
Tipy 5
Poslední tipující: vodnař, la loba, Agniezka
ikonkaKomentáře (7)
ikonkaKomentujících (3)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

Nevíme nic...myslím si a je to můj osobní pohled že astrologie je věda jíž využívali králové a jiní...Můj horoskop co mi dělal známý včetně partnerského na mě sedí a zároveň si myslím že stín osudu-mám na mysli maše určení lze do jisté míry překročit...
Znám lidi kterým horoskop-astrologie a numerologie pomáhají denně-např.kdy otěhotnět,kdy investovat akcie,kdy jet na dovolenou,kdy podstoupit operaci atd

Nakonec jsou to výpočty a věda,pochopitelně je hloupost věřit horoskopu z Blesku:-) ale solidní astrolog je fakt k nezaplacení...

28.07.2011 09:56:00 | la loba

Asi vím, jak to myslíš. Mě fascinovalo to, že když se narodila druhá dcera, tak mi kámoška co se hrabe v číslech hvězd řekla, že to bude velmi silná osobnost. Až manipulátor, energická a sportovní typ než čtivý a zádumčivý. A je přesně taková. Proto jsem si říkala, že i kdybych byla křehká nebo superzásadová, ta holka si bude prosazovat to svoje tvrdě ať je rodič a tím i výchova absolutně různorodá. Proto ta úvaha, co ty hvězdy či co nám dávaj do peřinky :)

13.07.2011 12:57:00 | E.T.Jane

já nevim, jestli můj skeptický postoj může obohacovat- spíš bych čekal, že skalní zastánce rozlítí- nicméně, asi bych taky řek, že mám sklony tomu věřit- že na mě sedí to, co jsem za znamení. Ale rozum řekl ne, je to totální nesmysl. Pověra. A mě na tom fascinuje to, že relativně inteligentní lidi, jsou schopný tomu věřit- a pak si říkám, co je na tom tak specifického, že tomu lidi věří. Že si řeknou: ono to sedí. Protože se potom ptám: neřeknou si to pak o všem- "že to sedí". I když je to vlastně nesmysl- přijmou jakékoli vysvěltení. Je to takový uvažování typu: jestli si vidím na špičku nosu, když si říkám: ježiš oni věří takovým nesmyslům. Přitom já vlastně taky- a naprosto o tom nevím.

Ale jinak asi jo- člověka fascinuje to, čemu nerozumí.

13.07.2011 10:50:00 | ewon

já na tyhle věci mám dost negativní názor. Možná, že to z toho není patrný- ale matematicky mě to docela zaujalo. Jsem řešil jen pravidla pro to určování. Ani ne tak, co to číslo znamená. Na druhou stranu, když to člověk chce kritizovat, tak by to moh znát. I třeba v tý astrologii, prakticky jen z doslechu vím, že Slunce ve střelci a měsíc v panně a pod, ale jak se to určuje, nebo co je dnešní horoskop- nevím. Ale určitě to je taky zajímavý- jak ty oběžnice putují- odhaduju, že v tom bude taky pravidelnost- stejná doba oběhu- rytmus a tím pádem to bude rozdělené rovnoměrně- ty vlastnosti. (asi by s tím člověk nemusel úplně ztrácet čas a najít na netu nějaký program, co to počítá)

13.07.2011 10:41:00 | ewon

No, dost ses tomu věnoval. :) U nás v rodině je to fakt různě, součet našich narození je 1,4,7,9, takže vážně různorodost.. Astrologie je věda, ale i záhada jako jedna z mála - alespooň pro mě. Ostatní vědy mají celkem jasná specifika. Prostě to vlastně vůbec nechápu a proto mě to děsně baví ta nepochopitelnost. Numerologie, astrologie, horoskopy...

13.07.2011 08:54:00 | E.T.Jane

Tedy lidi dělíme do 9 skupin. Přiznám se, že nevím jak je to u zvěrokruhu- jestli je tam stejné zastoupení dnů pro jednotlivá znamení. Každopádně zde dělíme do 12 skupin. Řekové, nebo psychologové s dělením na sangviniky, choleriky, melancholiky a flegmatiky už nejsou tolik vynalézaví. (zde se určitě uplatňuje vliv matematiky asice vynést do grafu vlastnost Y- labilita/ stabilita na X- introverze na extraverze a šup mám 4 skupiny. .:-) )
... ještě přemýšlím, jestli v číně nebyli okouzleni 5: oheň, voda, vzduch, vítr, země.
(moderní doba pak přišla s ještě průzračnějším dělením do dvou skupin: seš s námi nebo seš proti) :-)

12.07.2011 21:12:00 | ewon

nedá mi to se nepodělit o výsledek svého "výzkumu". Šlo mi o to zjistit, jestli je narození pod nějakým číslem pravděpodobnější než pod jiným. Předně tedy metoda: sečíst rok a datum narození. U tohoto čísla zase sčítat číslice. (pokud je tato metoda špatně můžu to zahodit :-) ).
No a vyšlo mi nejpravděpodobnější jsou 3 a 5 a nejmíň pak 1,8 v průběhu roku.
Pokud to někoho zaráží, tak ano je tam chyba- protože jsem neuvažoval právě ten rok. Tedy toto platí pro roky jejiž součet je 9. Např. 1998. Výpočet čísla (napadlo mě to překvapivě až po počítání dnů v roce) vlastně funguje tak, že vezmeme číslo a dělíme ho devíti. Zbytek po dělení dá naše zlaté číslo (zbytek 0 je vlastně 9).

12.07.2011 21:04:00 | ewon

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí