Bolest a utrpení - stále více součástí běžného života

Bolest a utrpení - stále více součástí běžného života

Anotace: Jednou takhle...

Zírala na televizi, pročítala si články na internetu a nechápala. Celý svět snad začíná bláznit? Nebo už se zbláznil? Jak se k sobě chováme, uvědomujete si to? Ona ano. Všechny zlé věci, katastrofy si brala ale až příliš osobně. Přivádělo ji to do větších a větších úzkostí, kterými trpěla už od dob svého dospívání. Zmáhala ji každá sebemenší věc, takže co takhle, když unesou dítě? Přinejhorším dojde k vraždě nevinné osoby? Netušila, jak se mohou cítit rodiče a blízcí takovýchto obětí, protože nebyla rodičem, ale tušila, jak se asi mohou cítit právě ty oběti. Nechápala svět, bála se další den otevřít oči a číst, co se zase během noci událo. Byla to citlivá dívka, ale ustrašená se spoustou fobiemi. Ráda by lidem pomáhala, ale tohle nebylo v jejich silách… Možná později, až dodělá školu a její slovo bude bráno vážně. Může však být bráno vážně slovo dívky, která se už třikrát léčila v psychiatrické léčebně? Víte, myslím si, že „zbláznit se“, nazvala bych to spíš jako tak, když někomu dojdou psychické síly, je tak snadné a v dnešní době docela běžné. Ať už to jsou úzkosti, deprese, sebevražedné tendence či jiné duševní onemocnění. Každý člověk v dnešní době je tomu tak blízko. Děti vyrůstají tak jak vyrůstají, dospívání jim dává spoustu šancí a možností, ale bohužel nejenom ty správné a žádoucí. Ta dívka se bojí každého dne, nejde jen o její vnitřní pocity, ale také o okolí. Chtěla by chápat a pochopit příliš mnoho věcí, které nechápou ani ti, kteří by to chápat měli. Denně doufá, že se svět vzpamatuje a bude nám tu zase o něco líp… Protože pak je samotnému člověku líp na duši.
Autor Neustále přemýšlející, 27.07.2011
Přečteno 449x
Tipy 2
Poslední tipující: Lucy Susan
ikonkaKomentáře (6)
ikonkaKomentujících (4)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

Tomuto textu rozumím.Je popsaný podle tvého..Chválím ,moc se mi to líbí. ST

07.08.2011 16:26:00 | Lucy Susan

Chápu, někdy je to skutečně těžké, ale dopoutat se od jakéhosi snění, tedy život za realitou... zdá, že je pro Tebe těžké, ale přesto toliko chceš... někdy být na to sama... není dobré... věřím, že jedného dne.. všecko se podaří a budeš mít zcela jasno a přímo...

06.08.2011 20:13:00 | NikitaNikaT.

Já vím, že je spousta hezkého, ale... moje nemoc mi to nedovoluje jaksi vidět reálně, to je na tom to bolestné. Teď se mi kolikrát stává, že přemýšlím nad tím, co je vlastně realita a co jsou jen mé \výplody fantazie,hlavy/, ale bojuju, rozhodně nic nevzdávám, asi tenhle profil zruším a začnu si psát deník. Jenže co zpětná vazba? Dá mi ji snad psycholog... Díky moc...

30.07.2011 10:19:00 | Neustále přemýšlející

Když mně bylo nejhůř, jeden člověk mně řekl: "nedívej se stále na televizi a nečti pouze o bolesti... ne vše, co vidíme, slyším a čteme je skutečnou pravdou, život je také o tem hezkém, tak vstaň a změň to, změň to hlavně kvůli sobě" Myslím, že ně jeho slovech hodně bylo, tedy stále je. A samozřejmě, není třebas se už rozepisovat, neb prvý komentář to vystihl zcela úplně aj za mě.

30.07.2011 10:17:00 | NikitaNikaT.

Děkuji, tohle bylo fakt pěkně napsané, nečekala jsem takovž komentář, ale děkuju. Máš naprostou pravdu.

29.07.2011 11:29:00 | Neustále přemýšlející

tak nevím...hodně trpící pohled, na začátku to vypadá jako minulost, ke konci jsme v přítomnosti...nebo je to vypsání se o někom konkrétním...jestli někdo takový ve tvé blízkosti je, pomoz...
Mohlo by to jít i takto...
Vzdaluje se od svého problému a trápení, je chápavá.
Uvědomila si, že všechno to, co ji znepokojuje, ona sama nenapraví. Ubližovala sama sobě. Pochopila, že k životu je potřeba kamarádství, příroda, umělecká tvorba, sportovní vyžití, i kdyby to měla být jen chůze. Člověk potřebuje být obklopen pozitivní energií, aby jeho smýšlení se neubíralo jen k utrpení a strádání, to všechno už ví, ale... Lidská bytost je předurčena k přemýšlení, ale nemůže se dusit jen smutkem. Také se potřebuje koupat v radosti a štěstí.
Žitot se skládá z malých střípků štěstí a často je nevidíme, ona je vnímá. To pěkné ji teprve čeká a záleží jen na ní jak se k tomu postaví.
Konečně přestala brouzdat po internetu a hltat TV přenosy, věnuje se jiným zálibám. A až vyspěje, někdy... za nějaký čas...až bude mít dost síly bude možná pomáhat lidem.

27.07.2011 20:44:00 | strawbery

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí