Ona...ta tajemná

Ona...ta tajemná

Anotace: Chcete vědět, jaká je?

Sedí, pomalu a lehce naklání hlavu doprava a přitom mírně zvedla bradu. Pozdvihla oči a podívala se na něj. Bylo v nich vidět tolik věcí. Ta touha, vášeň, ten smysl pro nesmysl, který ji neustále obklopoval. Ta chuť se smát, ta chuť ho obejmout a něžně vzít za ruku, políbit ho vedle rtů. Půvabně přehodila pravou nohu přes levou, zadívala se jinam a oblízla si horní ret. Nic z toho nepůsobilo přehnaně, ani koketně. Byl v tom půvab a elegance, sršící energie obhalená tajemstvím. Bylo to atraktivní, bylo to přitažlivé, ale ne laciné. V hlavě jí vířila spousta otázek a přitom byla v naprostém klidu. Mírně se usmívala a i přes roj v její hlavě chtěla jediné. Být ženou, kterou potřebuje, být tou, kterou chce. Možná jen pro ten pocit, možná pro to, že ho chtěla. Chtěla být dobývána. Kdo by netoužil po takové ženě? To tajemství, které schovává, co je tedy zač? Vášnivá? Nežná? Možná právě pro to tajemství dobývána nebyla a lidi spíš naplňovala jakýmsi údivem, třeba i strachem. Muži nevěděli, co si o takové ženě myslet. Nebyla to hvězda, pro jejíž krásu by všichni omdlívali. Byla krásná, ale svým způsobem. Měla ženské tvary, krásné oči, u kterých ste si nebyli jisti jejich barvou, plné rty, a přesto to nebyla typická krása, kterou byste si představili. Nebyl to ani vzhled, který muže uchvacoval. Byla to její osobnost, která nebyla jen v ní, ale jako lehká pára se vznášela všude kolem ní. Pohlcovala vzduch, světlo i osobnosti jiných. V každém nechávala kousek své zářivosti. Plno lidí jí rádo nemělo, ale přitom stejně věděli, že je na ní něco zvláštního, něco okouzlujícího, co nikdo jiný nemá, co dělá ji Jí. To jim také asi nejvíc vadilo. Byla to rozporuplná žena, ve které bylo těžké se vyznat. Do svého nitra pouštěla jen někoho a navenek se zdála tolik lehkomyslná a odvážná. Přitom v její duši sídlil strach a samota. Potřebovala přemýšlet, neustále, vždy a pořád. Chtěla mluvit, ale věděla, že málokdo by byl schopen jí poslouchat. Vždy to ale byla ona. Ať už se tvářila a jevila jakkoliv, i to byla Ona. Její Já se skládalo z tolika různých osobností a vlastností, že někdy ani nevěděla, kým chce vlastně být. Stále věděla, že ať už si vybere jakékoli své Já v té dané chvíli pro danou situaci, bude to ona. Ale jaká má být?
Autor Anyzek, 24.09.2011
Přečteno 407x
Tipy 3
Poslední tipující: Bambulka, Lucy Susan
ikonkaKomentáře (0)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře
Ještě nikdo nekomentoval.
Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí