Smrt

Smrt

Anotace: Tak o tý smrti,mno...

Když jste ještě děti, tak je pro vás smrt něco, čeho byste se měli bát, když jste malý bojíte se prakticky všeho. V dospělosti nebo i v období, kdy do dospělosti nemáte daleko už mnohé z vás potká smrt. Ne že by se dotkla přímo vás, ale bere si vaše bližní, známé, kamarády, rodinu... Čím starší jste, tím více či častěji. Dokud neumře někdo, kdo měl ve vašem srdci místo, nepřemýšlíte nad ní, asi radši, proč na ní myslet, když nemusíte? Ale potom myslíte na člověka, kterému se to stalo, kterého si smrt vzala a vzpomínáte. Je to lidské...
Ale proč vlastně žijeme? Nebo spíše pro co? Když stejně nový život vede jen a jen ke smrti. Splodíte děti, ale ty také jednou umřou. Je to kruté říci to takhle, ale je to tak.
Lidé si berou život i sami. Když neví jak dál nebo proč žít. Jim se uleví. Možná. Ale je každý připraven na smrt jako ti ,,druzí´´?
Smrt ve mě vytváří zármutek. Vzala mi lidi, které jsem měla opravdu ráda a kteří na smrt určitě připraveni nebyli. Proč? Proč jen lidi umíraj, když na to ještě nemají čas?
Zkurvenej život...
Autor Pincik, 12.03.2006
Přečteno 472x
Tipy 0
ikonkaKomentáře (4)
ikonkaKomentujících (4)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

Víš, je kruté když ti někdo zemře, ale kdyby jsi zemřela ty, tak by jsi nechtěla, aby tvoji bližní truchlili, nechtěla by jsi jim způsobovat tu bolest, a přesně tak by to nechtěl ani ten, kdo ti odešel. Na smrt připravená být nemůžeš, nikdo na ni neni připravený a když tvrdí, že ano, je to jen zbabělec, který se bojí přiznat strach. Nevím jestli je po smrti ještě něco, ale vím, že existuje jistá nesmrtelnost, ta nesmrtelnost, když někomu zůstaneš na vždy v srdci a když tobě někdo zůstane v srdci, tak je svým způsobem stále s tebou, vim, že je to asi malá útěcha, ale neumím a myslím, že to ani nelze napsat něco, aby se ti naprosto ulevilo.

19.03.2006 16:35:00 | Miro Sparkus

Smrt je přirozená součást života. Stejně jako narození. Bála ses narození? Nebála! Tak se neboj ani smrti. Není to nic než přestupní stanice. Dokonce bych řekl, že je to odchod do větší lásky a krásy než je zde na zemi. A ano, už jsem také zažil smrt mých blízkých, byl jsem zkroušený a smutný, ale po několika dnech mi došlo, že jsou jen...jinde? Věřím, že jsou v nebi, že smrt není nic hrozného, nic strašného. Teď už ty lidi nepostrádám. Vím, že jsou tady se mnou, i když je nevidím. Možná to bude znít krutě, ale já se na smrt docela těším:-)))

S požehnáním

13.03.2006 13:53:00 | Hippy

Protože mi bere lidi který mam ráda, ty by ses nebál?

13.03.2006 06:46:00 | Pincik

Proč se smrti tak bojíš?

13.03.2006 00:28:00 | Joska Ludva

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí