Svět

Svět

Anotace: je takovej...

Položme si otázku. Co je to svět? Hmm….složitá ač velmi snadno vysvětlitelná. Svět je svět, řekl jeden učenec. Svět je světlo mého těla, řekla by moudrá osoba. Svět je lehká záře v nekonečném vesmíru. Svět je tu a my s ním.
Mohli bychom si však říci co nás láká v tomto světě. Jsou to peníze? Jsou to lásky? Je to sex? Je to majetek. Jsou to kamarádi?
No není lehké na to odpovědět. Musíme se velice zamyslel a říci si tak co je to.
Podle mého názoru je svět kurva zlej,někteří lidé se mají dobře jiní špatně... alespoň ty silnější jedinci. Jelikož ty slabší tento svět opouštějí v hrozných bolestech.
Svět je kurva zlej…. Zabíjí nás všechny…. Vysává z nás život… a pak nás pohodí na skládku…tak jako to děláme mi s odpady.
Řekl bych, že žijeme jenom proto, aby jsme jednoho dne zrodili další život….Další linii slabých a silných….
Svět nás již ale ovládl….a my jsme se nechali. Nechali jsme se zničit….a proto musíme i my ničit svět. To je náš úděl.

Kladno 2006-03-30
Autor Hawkey, 30.03.2006
Přečteno 428x
Tipy 0
ikonkaKomentáře (3)
ikonkaKomentujících (2)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

jojo...to je ale stará záležitost....přes 2 roky zpět. to jsem uctíval názor že svět je špatnej....zas tak není...ale úvaha je pravdivá. páč svět je kurva zlej:-)))

31.08.2007 18:34:00 | Hawkey

to je docela ironie, pač zrovna asi tak před dvouma dnama jsem chtěl napsat něco na tehnle způsob, prostě úvahu o světě. Ale pak to prostě něják nedopadlo.
Ale i kdybych to sepsal rozhodně by to tomuhle nebylo ani trochu podobný.
Já spíš vidím svět jako spoustu možností.
Tohle mi příjde až moc takový pesimistický.
Ale začátek se mi líbil moc.
Je to Úvaha --- tvůj názor. ;)

29.08.2007 09:34:00 | anti-HERO

Omluvte prostřední pasáž...Kousek mi ulítnul...

30.03.2006 11:11:00 | Hawkey

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí