Kdo jsem?

Kdo jsem?

Anotace: krátká úvaha na téma kdo vlastně jsem z humanistické stránky

Kdo jsem? Toť těžké téma k přemýšlení. Snad člověk, ne? Zajímalo by mě, jak často si lidé tuto otázku pokládají. Já ani ne tak často, abych znala odpověď.
Tato otázka mě vede k zamyšlení, jestli vůbec jsem, to co jsem? Co když jsem jen postavička v nějakém loutkovém divadle obrů a jeden z nich právě vede mou ruku? Prožívám svůj život, aniž bych věděla, zda doopravdy žiji... Třeba za mě někdo i přemýšlí a utváří můj osud za mě... Nebo jsem možná nějaký parazit ukrývající se v tělesné schránce...
Každý člověk na to řekne, že se zabývám hloupostmi, když se o tomhle zmiňuji, ale určitě každého to alespoň jednou napadlo...
Myslím, že ani ne tak můj, jako vznik celé populace lidí je shodou velké náhody. Co když jsme tu ani neměli být? Potom bychom byli pouze omylem přírody... nebo ne?
Ale ať už jsem kdo jsem, loutkou počínaje a omylem přírody konče, doufám, že do konce se budu alespoň rozhodovat sama za sebe...
Autor Christien, 06.04.2006
Přečteno 578x
Tipy 0
ikonkaKomentáře (4)
ikonkaKomentujících (4)
ikonkaDoporučit (1x)

Komentáře

Poslala jsem ti ho na email:) icq nemam

13.10.2006 22:24:00 | Christien

Nasána je ta uváha vystížně.Často také nad tímhle přemýšlím.
Jo a Chsritien nedáš mi prosím na sebe e-mail icq???Moc bych si to přála kdybys mi je dala můj e-mail je Marison@seznam.cz a nebo moje icq číslo je 252-394-034
děkuju

12.10.2006 20:33:00 | Dušekteráztroskotává

Krásná úvaha, úplně mi mluví z duše. Taky o tomto často přemýšlím.

06.05.2006 12:43:00 | semiramis

Dám ti skvělou radu kdo jsi a že si sama utváříš svůj osud.Začni snít o nějaké věci malé,skromné události a za čas zjistíš že se ti to splnilo.Prostě se to stane tak jak sis to do podrobnosti vysnila.Je to skvělá zkušenost.Mě se to plní jen prosím nepřeháněj začni s malími věcmi.A jestli na to spěcháš tak si vysni i měsíc kdy se to má stát.Přeji mnoho zdaru.

06.04.2006 22:21:00 |

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí