Bezdeší

Bezdeší

Anotace: Když světem vládne podivuhodná krutost bez cíle!

Existuje alespoň částečně dobrotivá spravedlnost, nebo se neustále pohybujeme mezi lží a vratkou lávkou nectností, daných pouze člověku? Proč se pokoušet tvořit lidsky uznávané krásy, když je dokáže kdokoliv pošlapat!!? Už mě nedokáží dojmout ani krátké chvilky nadšení… Připadá mi, že svět zeje hnilobou a již nezvládne poskytnout ani pootevřenou náruč. A světem nemyslím kameny, rostliny a zvířata. Předpokládám, že by se blízcí lidé mohli pokoušet o rovnováhu bytí a nevymýšlet plány kompletní destrukce. Hnus na dně, to je můj momentální vnitřní pocit. Snažím se myslet pozitivně na budoucnost a nekazit si přítomnost srážkami s blbci, ale když je jich tolik! Mnohdy si neuvědomují čím jsou, předpokládají, že patří k obohacení nynější komunity a přitom právě tu táhnou k zemi. Vymítit veškeré bezpráví se nepodaří ani zbožným přáním všech žijících Misek :“Chci celosvětový mír.“ Bohužel ,nestačí mávnout kouzelným proutkem a zbavit se tak vnitřního nesnesitelného vypětí. Možná jednou, vlivem technologických pokroků, se toto bude dít, jako na běžícím pásu, vedle všech liposukcí a transplantací srdcí. Třeba by právě výměna životně důležitého orgánu pomohla, alespoň některým bezduchým lidem, ke zdravému nadhledu a svět by již navždy pohřbil křik!
Autor Marri, 14.04.2006
Přečteno 686x
Tipy 0
ikonkaKomentáře (1)
ikonkaKomentujících (1)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

Každý člověk má být nositelem světla a lásky! Možná jsou ti tvz. blbci schválně posíláni do tvé cesty, abys jim otevřela oči! Nemysli si, že kolem mne se denně nepohybuje spousta lidí, kteří nenávidí, pomlouvají a posmívají se mi! To se mi běžně stává! Ale i v takových situacích, kdy tě všichni ponižují a posmívají se a kdy ti připadá, že všechno je hnusné a odporné (ale ono to tak není), je zapotřebí zachovat klidnou mysl a otevřené srdce. Předat těm lidem, kteří jsou zabředlí ve tmě, kousek světla. Možná jim to pomůže! A jestliže se i my, kdo se snažíme žít dobře, vzdáme a propadneme se do tmy, kdo pak bude chránit tento svět před úplným kolapsem morálky a lásky? Vždyť už dnes je to hrůza. Vraždy, pornografie, lži! Pokud se i my vzdáme, pak se svět propadne do úplné tmy. Je nutné, abychom se drželi svých zásad, žili v lásce a ve světle. I kdybys byla samotná a jediná v celém městě, pořád je to nutnost. Tak bojujme! Uvidíš, obrátí se to k lepšímu! Tma nemůže zhasit láskyplné světlo.

S požehnáním

15.04.2006 10:38:00 | Hippy

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí