Kořínek či steak?

Kořínek či steak?

Anotace: Vyberme si sami

Živíte se masem?
Na Zemi jsme již pěknou dobu let.Od pravěku se člověk živil tím co si ulovil,nebo tím co našel.Je to přeci dost logické,jeho inteligenční pochody ještě nebyly na správném místě a doba i prostředí kolem něj vypadaly jinak.Svým způsobem neměl mnoho na výběr.
Zamyslel jsem se nedávno nad tím co bych řekl jako první věty mimozemským civilizacím pokud by jsme se setkaly a znělo by to asi nějak takhle "Vítám vás.Žijeme tu v dokonalé harmoniimiliardy lidí a zvířat.Mezi lidmi vedeme války a zvířata jíme."Slyšely jste to tam?Ten strašný paradox?!Pokud ne,vratte se zpět o dvě věty!Nemůžem žít na Zemi v harmonii,když mi se zabíjíme mezi sebou a ještě:popravujem zvířata abychom je snědly!Žijeme v 21.století.Všude kolem nás se dá vypěstovat tolik jídla,že bychom z toho dokázaly žít ještě po několik generací a zásobyt i místa kde nejsou pro pěstování potravin podmínky.Věřím v to,že i obyčejné prase,které přes svůj život nemá žádné možnosti vývinu si je před svou smrtí tím zcela jisto a má strašný strach.Nebo snad vy byste neměly pokud by vás zavedly mezy své kamarády a pak vás vedli v řadě jak v koncetračním táboře na popravu.Neměly by jste strach o svůj život?Každý dokáže uvažovat a nechce přijít o svůj nynější život.
Každý si mé povídání přeberte jak chcete.Nemohu vás nikoho nutit měnit své stravovací náviky,ale zkuste se nad tím alespon zamyslet.
Na závěr pro vás mám ještě jeden paradox,který vás možná pozastaví.I když dokážu takhle uvažovat a vysvětlit vám všechny okolnosti sám se masem živím.Naschledanou příště.
Autor Luk, 22.05.2006
Přečteno 521x
Tipy 0
ikonkaKomentáře (0)
ikonkaDoporučit (10x)

Komentáře
Ještě nikdo nekomentoval.
Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí