Proslov k příležitosti rozloučení se žáky 9. tříd

Proslov k příležitosti rozloučení se žáky 9. tříd

Anotace: jojo.. všechno někdy začíná.. a někdy končí..

..
.

Vážení učitelé, milí spolužáci.

Už je tomu devět let, co jsme poprvé dostali do rukou vysvědčení a chlubili se doma velkou jedničkou. A právě dnes se máme my všichni rozloučit, zavzpomínat na společně strávená léta a rozprchnout se na střední školy.
V první třídě jsme se seznámili se základy čtení, psaní a počítání, přesto se to mnozí z nás učí do dnešního dne.
V páté třídě paní učitelku Lohniskou vystřídala paní učitelka Mařanová, která některé naše nadané spolužáky vyprovodila na gymnázium, právě když se naše vztahy stávaly pevnějšími.
Čekal nás druhý stupeň a s ním i velké změny - nová třídní učitelka Hana B., spoustu dalších nových učitelů a předmětů a mimo to, i nový spolužáci.
Společně jsme prožili pár zbytečně krátkých výletů, naučných exkurzí a lyžařského výcviku v 7. třídě. Vybraní jedinci se účastnili jak každoročně pořádané školní olympiády, kde jsme bodově bohužel moc nevynikali, tak závodů pořádané AC Turnov, kde se soutěžilo se žáky jiných škol.
Najednou tu byla devátá třída a nám teklo do bot. Nebylo pro nás snadné rozhodnout se, kde strávit další čtyři roky našeho života. Naštěstí jsme byli díky našim učitelům na 24. dubna dobře připraveni a většina z nás se na střední školu dostala hned na první kolo.
Když bylo po všem, začalo mi docházet, jak málo dní už strávím mezi svými dlouholetými spolužáky, jak málo chybí právě do dnešního dne.
Chtěli bychom poděkovat našim učitelům, kteří si to opravdu zaslouží. Omluvit se za všechny problémy námi způsobené a doufáme, že pro to měli aspoň chvílemi pochopení. Věřte, že i když to mnohdy nebylo poznat, vaši snahu jsme oceňovali. Především děkujeme třídní učitelce, za její podporu a za to, že nás měla ráda.
Na závěr bych chtěla poděkovat provoznímu personálu školy a svým spolužákům popřát hodně štěstí ve studiu i v osobním životě. Přeji vám všem krásné prázdniny!

Děkuji za pozornost!

.
..
Autor Inna Kawon, 22.05.2006
Přečteno 19273x
Tipy 0
ikonkaKomentáře (0)
ikonkaDoporučit (2x)

Komentáře
Ještě nikdo nekomentoval.
Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí