Samota

Samota

Anotace: kdo nepoznal, těžko pochopí

Mezi čtyřmi zmi se odehrává můj bídný život.Neznám nic,než jen ty zdi a samotu. Šeré kouty pokoje, jenž jsou mým vězením. Vězením samoty bez slunce bez lidí.Za ty roky jsem si již zvykl, ale někdy mě popadne náhlá touha po světě, který je kolem mne a já se ho nemohu dotknout, touha po lidech, přátelství. Všude kolem mne je ticho a pusto, jediným vysvobozením je pro mě noc, kdy sním své sny o tom, co jsem již dávno zapoměl, to jsem opravdu šťastný, někdy se vzbudím uprostřed noci a snažím se prodrat ven z těch stěn, které vězní mou duši, ale marně, jsou pevnější než vůle člověka. Vždy mě potom zachvátí pocit úzkosti a strach, že tu zůstanu uvězněm navěky v samotě. Zatracen v zapomění věčnosti, bloudící duše, hledající spásu.Modlidby ani pláč mě nespasí.Je to marný boj, jsem synem samoty a to pouto nelze přetrhnout. Zbývá jen přijmout tento úděl a smířit se s osudem.
Autor Attila Sz., 30.05.2006
Přečteno 475x
Tipy 2
Poslední tipující: Eru Alonnar
ikonkaKomentáře (2)
ikonkaKomentujících (2)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

spíš úvaha.. a navíc si nám neosvětlil nic moc, co to agorafobie je.. což mě mrzí, páč by mě to zajímalo..

03.06.2006 23:12:00 | Barushca

nic ve zlým, ale mě to jako fejeton nepřipadá. Povídka budiž, ale fejeton?

30.05.2006 08:15:00 | Janika

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí