Tak tě vidím

Tak tě vidím

Anotace: Každý vidí, jak vypadáš, jen málokdo cítí, kdo doopravdy jsi. (Ta věta není z mojí hlavy, tu jsem někde četla - a sem se hodí.)

Tušíš, kým se chceš stát, ale nevíš, kým jsi v tuto chvíli. Jsi ztracená mezi dvěma body a nikdo ti neporadí, který z nich by měl být tvým cílem.
Chceš být sama sebou, ale dosud jen hádáš, co ta slova znamenají. Je to hlasitá hudba? Černá barva? Být v opozici za každou cenu? Prosazovat Já na úkor ostatních?
Říkáš, že nechceš zapadat do předem stanovených škatulek, ale z vděčnosti za místo v nich obětuješ právě ty části sebe, které tě činí tolik výjimečnou.
Odhodlaně jdeš za svým, ale zalekneš se prvních překážek. Ačkoli je těžké uvěřit těm hlasům, že se není čeho bát, ty jsi přece silná, jsi odvážnější než spousta lidí, které znám.
Samota jako Ledová královna kolem tebe rozprostírá svůj mrazivý plášť, až to štípe a pálí… ale Aurinko přece znamená Slunce, tak tu bezcitnou vládkyni zastav. Není neporazitelná, takový není nikdo.
Autor Gina Rocca, 24.06.2006
Přečteno 592x
Tipy 3
Poslední tipující: Grafomanická MIA, Judita
ikonkaKomentáře (6)
ikonkaKomentujících (6)
ikonkaDoporučit (2x)

Komentáře

Mně to povědělo hrozně moc ... Gino, často se k tomuhle textu vracím, protože se od něj můžu odrazit ... a ty víš, o čem mluvím.

23.09.2009 18:42:00 | andrea.milous

Jo, ve mě to taky něco vyvolává, ale jestli jsou to vzpomínky... nevím, každopádně je to takové zvláštní, připomíná mi to mlhu mezi jabloněmi:D nevím proč:D

14.08.2008 17:48:00 | Grafomanická MIA

Strach nás chrání před neznámem. Bojíme se poznat nových
věcí. Je to jako matematická úloha, šachová partie,
kdo váhá, prohrává. Zlatá střední cesta je někdy těžce
k nalení. Jak se zbavit pocitu strachu? Vybavit si
právě to hezké a věřit tomu jako víře a naopak vybavit
si to zlé. Pak uvažuj, co se ti víc hodí do krámu.

Účel světí prostředky.

13.03.2007 13:25:00 | jehlaspichlas

Něco to ve mně vyvolalo, nejspíš vzpomínky na hledání sebe sama. Naštěstí to už mám za sebou... snad. Okouzlující výkon.

07.08.2006 14:13:00 | Dorimant

Já tomu nerozumím, a nelíbí se mi to je to hnusné, vymaž to, nepiš tak! Já tomu nerozumím tak to radši pohaním a je to tak správně? Co pro jiné dobré je nemusí platit pro mne. Neumím toto hodnotit tak komentář neber vůbec vážně, chtěl jsem jen něco napsat a tak jsem učinil.

04.08.2006 07:56:00 | umělec2

S tou píšťalkou si budeš moct ještě užívat...

24.06.2006 17:25:00 | Aaliyah

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí