Pád do podsvětí

Pád do podsvětí

Anotace: Malá noční improvizace, která sepsala mé pocity

Jsem nedůvěřivá, ostýchavá a plachá. Jak laň, která se sama v houští krčí. Nemám u sebe nikoho, kdo by mi pomohl, kdo by mě nadzvedl z té špinavé země. Vlastně jsem sama špinavá malá nicka, která moc věřila lidských slovům, a pak padla do stínů a bláta. To lidé mě ocejchovali. To lidé mi vzali můj skvostný šat. Já milovala ho, a on byl kat.Jen kat bez čepice.To věřte mi, je zrádnější. Vydíte oči svého vraha. Vidíte oči toho, který vás pak zradí a zavrhne. Je to troufalé, ale bojácné. Jen pro mě mírně vrtkavé. V tu chvíli, kdy mi sťal hlavu a do srdce nalil žhevé olovo. V tu kratinkou chvíli jsem viděla jeho oči, které měly být skryty v mlzr nad řekou. On, můj Cháron...místo loďky sekeru měl.
Autor Marinne, 03.07.2006
Přečteno 399x
Tipy 0
ikonkaKomentáře (3)
ikonkaKomentujících (3)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

Zajímavá báseň. A myslím, že dobrá - ač to se těžko někdy poznává. (U děl tvého typu jsou na výběr přesně dvě možnosti - první, že báseň je mizerná a udřená a přes značnou výpovědní hodnotu se nezdařila; tou druhou možností je jistá lehkost, vyváženost, svébytnost - a tato báseň je druhého druhu.)

28.11.2006 15:48:00 | Alea - kometa kdovíco přinese

všechna tvá dílka jsou moc zajímavá a tvůj pesimismus je mi blízký a sympatický..mám dotaz, co to znamená "Ellen síla lúmen omentielmo"? Mám to od tebe v komentáři na jednu básničku. Odpověz, díky!

17.10.2006 17:49:00 | no one

moc hezky xorbitkax

10.07.2006 15:14:00 | manys

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí