Ženy a dlouhodobá činnost

Ženy a dlouhodobá činnost

Anotace: **:)**

Jeden můj kamarád vyslovil při hudební výchově zvláštní myšlenku. A to, že ženy všeobecně nedokáží udržet dlouhodobou činnost tak dlouho, aby se mohla dlouhodobou nazývat. Samozřejmě moje první reakce byla, že jsem s tím musela absolutně nesouhlasit už jen z toho hlediska, že jsem žena. Brala jsem to jako uzavřenou záležitost, ale když jsem se nad tím po několika hodinách, v přítmí svého pokoje, zamyslela, zjistila jsem, že, alespoň co se mé maličkosti týče, měl z části pravdu.
Zrekapitulovala jsem si před očima celý svůj život, a hodila si na papír veškeré činnosti, co jsem kdy provozovala.
Na základní škole jsem chodila na míčové hry a vůbec do sportu jsem byla jako divá. Můžu říci, že mě v „pozdějších“ letech přepadla lenost, ale lhala bych sama sobě. Přišla vše stravující nechuť, která mě donutila vše hodit za hlavu.
Než jsem nastoupila na náš ústav, který si, snad omylem, říká gymnázium, tak jsem každý den běhala venku s kamarády, hrála jsem šachy, které mě přestaly bavit a většinu z toho vystřídalo učení před matkou a následné flákání mimo její dozor. A s nástupem na gympl jsem přišla na nový trend v domácnostech, jenž si říká TV (televize) a stal se mým koníčkem.
Po prvním roce stráveném na gymnáziu jsem matku konečně přemluvila k tomu, aby mě nechala hrát na klávesy v umělecké škole. Okoukala jsem to od své spolužačky. Prosila jsem a prosila tak dlouho, dokud se neslitovali a koupili mi klávesy za 25 000, abych si pár let brnkala. Pár let znamená 3,5 roku. Klávesy ještě nevyčichli novotou a i přes to, že mi to velmi šlo a nezabíralo to mnoho času, mě prostě hraní přestalo bavit. Hrůza pro mou matku z hlediska umění a vzpoura vůči mému otci z hlediska peněz.
Nepočítám do toho zápis na hodiny karate, kde jsem strávila jednu hodinu a dost. Dodnes si říkám, co jsem tam, přes svoje vynikající reflexy hodlala uplatnit. Upřímně – velká zábava to zrovna nebyla.
Plus nespočetně pokusů shodit nezdolné bříško dolů. Sice jsem sangvinik a o těch je známo, že nemají přílišnou vůli k tomu něco dotáhnout do konce, ale je to k zamyšlení.
Plně věřím, že jediné hobby, kterého se my ženy nikdy nezbavíme je jen utrácení peněz a nakupování…
Autor Christien, 24.08.2006
Přečteno 307x
Tipy 0
ikonkaKomentáře (0)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře
Ještě nikdo nekomentoval.
Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí