Jak by se žilo bez "nich"?

Jak by se žilo bez "nich"?

Anotace: Je to moje první úvaha... jednou jsem s tim musela začít, bylo to nevyhnutelný... =)

Nedávno jsem na internetu narazila na povídku(ne tady na literu) od jednoho kluka, co popisoval svět bez žen- pravděpodobně v příštím tisíciletí. Nejprve mě to trochu popudilo (mám občas názory na rozhraní s feminismem), ale po té, co jsem to přečetla znovu, mě jeho myšlenka přivedla k úvaze.
Jak by to asi vypadalo? Nezáleží na tom jestli bez žen či mužů.
Ale zamyslete se, vy muži, vyhovovalo by vám to? Při posezení v hospodě byste si pořád dokola povídali jen o sportu, neměli byste komu odporovat při nekonečných nákupech, na všech společenských akcích byste byli včas, protože by nebyla žádná "drahá polovička", která si na poslední chvíli ve svých nejlepších šatech přišla tlustě. A nakonec za kým byste se na ulicích otáčeli?=)
A my, ženy-komu by se zpovídaly naše citlivé dušičky, když všechny kámošky jsou zaneprázdněny? Kdo by ušetřil naše kreditky tím, že by nás tahal z nákupních středisek? Na kom bysme zkoušely prý "zaručeně" nejlepší balící a flirtovací metody z pochybných ženských časopisů?! A nakonec - kdo by i po dlouhém dni, kdy jsme absolutně bez nálady a "bolí nás hlava", chtěl sex? (samozřejmě nic proti, vždyť mi to vaše "škemrání" máme v hloubi duše moc rády..;))
Vždyť v takovém světě by nemohli být šťastni snad ani lesbičky a gayové. Všechno by bylo pochmurné a možná až moc předvídatelné. Proto já i přes některé svoje názory děkuju- děkuju za to, že jsou chlapi!
Autor vetřelkyně, 25.08.2006
Přečteno 326x
Tipy 0
ikonkaKomentáře (1)
ikonkaKomentujících (1)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

Po přečtení této úvahy jsem se podíval kolik Ti je. A 16 mi přišlo docela málo, na to, co jsi napsala. Jenže pak jsem si přečetl Tvůj profil. A se zase jednou usvědčil v tom, že není dobré posuzovat lidi podle určitých kritérií, takže Tvojí úvahu beru vážně. A...máš pravdu :)

26.08.2006 23:41:00 | Walome

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí