Váhy a cesty života

Váhy a cesty života

Anotace: Jak fungují váfy života???To ví každý,ale jen do poloviny!!!

Na vahách života je život a smrt.Když jsou váhy vyrovnané,tak žiješ a užíváš si života.Máš z něj radost.Jakmile se ale převáží,zemřeš.Je konec tomu,z čeho jsi se až doposud radoval.
Když kráčíš po cestách řivota,jdeš se všemi lidmi a putuješ z místa na místo.Jakmile se ale cesty rozdvojí,a ty si vybereš špatnou cestu,zůstaneš sám a zemřeš.Trnitá cesta tě nechává na živu.Ta krásná tě zabijí.Vybereš-li si cestu hezkou,zůstaneš sám a nakonec i sám zemřeš.Ta špatná a trnitá,tě nechává a udržuje na živu spolu s ostatními.Máš z té cesty radost.
A to platí pro všechny.Pro bohaté i chudé,krásné i ošklivé,chytré i hloupé, a mezi nimi,smrt nedělá rozdíly.Smrt si totiřž ani mezi lidmi,ani mezi zvířaty nevybírá.Prostě to přijde,a musíte se s tím vyrovnat.I když je to zprvu velmi těžké a mnoho lidí to psychycky nezvládne.Je těžké ztratit příbuzného a milovaného přítele.
Ale nic jiného,než se stím vyronat,nám už nezbývá.
Autor ona ..., 07.09.2006
Přečteno 334x
Tipy 0
ikonkaKomentáře (2)
ikonkaKomentujících (2)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

Přesně tak - smrt šíleně bolí. Ty druhé ...

03.05.2007 13:59:00 | Judita

máš pravdu souhlasím s tebou... je to tak a tak to ti zústane.. každý jde svojí cestou kterou si vybral..

03.11.2006 10:27:00 | Klobása

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí