Smutek.. co vy chlapi dokážete?!

Smutek.. co vy chlapi dokážete?!

Anotace: Vyjádření k dnešku! Klidně napiš komentář...

Čím začít?! S mým klukem jsme spolu 3 a půl měsíce. Ve středu jsme se neviděli. Ve čtvrtek se pro změnu choval strašně chladně, jakobych nebyla jeho holka! V pátek se mi vůbec neozval - nestála jsem mu ani za prozvonění. V sobotu už mě prozvonil, ale až večer. Dneska jsem si pro něj už došla!
Jeho odpověď na otázku, co se dělo, že se neozval a ve čtvrtek se choval, tak jak se choval, zněla takhle: "Napadlo mě...říkal jsem si... že náš vztah stojí za Hovno (cituju,takže nedávám hvězdičky )." To ho*no si ještě zdůraznil. Potom mi naznačil, že ho snad podvádím a když jsem mu pověděla, že bych se cejtila jako kur*a, tak mi řekl, že to bych kur*a byla! Tyhle dvě věci, ale nejvíc samozřejmě ta první, mě hodně ranily! A to je jen to malinko, co jsem tu napsala z toho všeho, co on mi pověděl! Jo, jsme sice spolu, ale abych pravdu řekla - i když ho mám strašně moc ráda, tak... tak mám hodně špatnej pocit! Asi víte, čeho se bojím!!!
Jenže - co tím chci říct?
Strašně mi to ublížilo. A některý věci/ SLOVA se jen tak vymazat zrovna nedaj! A tohle já nevymažu! Proč mi tohle udělal? Proč??? Proč tolik ne moc pěknejch slov?! Dokázal mi během dneška ublížit tak moc, že si to ani nikdo snad neumí představit. Sakra, chlapi! Uvědomte si, že ta holka, který tohle povídáte, by vás taky mohla mít fakt ráda a nějakýma takovýma slovama byste ji mohli fakt ranit! Říkate si možná: Slova jsou jen slova, ale i ta dokážou ranit a mnohokrát mnohem víc, než činy! Co povíš, už nevrátíš!
Přemýšlím nad tím od chvíle co mi to pověděl - nad tou větou, kdy pověděl, že náš vztah je na nic a že kterejkoli jinej kluk už by ho ukončil!
Sakra! Jsem fakt rozhozená! Promiňte mi to všichni, ale dneska už nemůžu ani psát!! Jsem prostě mimo! Smutním.. ano, já zas po dlouhý době prostě smutním! A nejhorší na tom je, že za to může člověk, kterýho já mám ráda a od kterýho jsem to nečekala ( aspoň dneska ne ).
On sám mi pověděl, že když si jeden z nás začne říkat, že vztah je nanic, tak je to špatný! Tak proč si to říká?!
Jestli je tu někdo, kdo tohle, co jsem napsala, pochopí, tak mi na to něco může napsat. Dík.. *Já*
Autor Karlička, 19.11.2006
Přečteno 458x
Tipy 0
ikonkaKomentáře (12)
ikonkaKomentujících (11)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

Normálně ... asi začnu mít averzi vůči klukům, vždyť já už mám strach se zamilovat!:D Ale víš co, jsou to ještě puboši, jednou dostanou rozum ... možná?
Teda mohli by, někdy jsou totiž fakt na zabití!:)
A jak se začnou ohánět kurvama, tak už je to fakt konec, v tom okamžiku hned klesnou v mých očích!

17.01.2008 19:06:00 | Grafomanická MIA

Raphael:
Už nejsme spolu. Ještě asi dva tejdny potom jsem se trápila a pak.. choval se hůř a hůř. Potom jednou přišel a dělal jakoby nic. Já to skončila. Dva dny potom se stavil a prosil o šanci. To si můžeš přečist v dílu: On přišel... ale pozdě! Ale.. děkuju za názor.;o)

17.02.2007 19:06:00 | Karlička

Už nikdy to nebude dobrý. Pochyby tam zůstanou. Když jeden pochybuje, tak už je to špatný...to vystih, ale není to ztracený...ale když ti on řekne tohle, tak to ztracený je. Ale znám to, stačí aby se omluvil a dostane další šanci a to klidně proti tvý "vůli"

16.02.2007 23:24:00 | Raphael

Já vim,ono se to řekne ukonči to,ale je to strašně moc těžký,když ho miluješ...a ještě ke všemu tak moc,že by jsi mu odpustila všechno....moji kamrádi mi všichni radili,nech ho,akorát ti ublíží...a já? já byla slepě zamilovaná až po uši a neposlouchala je...a jak jsem dopadla?..po půl roce vztahu jsem zjistila s kým že jsem to vlastně byla....domů jsem chodila smutná,po nocích brečela a prostě ten věčný úsměv na mé tváři taky zmizel...podváděl mě...prostě se během vztahu hrozně změnil.....vzpomínám,jak na začátku to bylo skvělý,2roky se o mě snažil,byl tak úžasnej...a po čtvrt roce našeho vztahu jsem začala mít nějaký pochyby,ale nic jsem si nepřipouštěla...vždyť jsem byla tak zamilovaná....ke konci mi už ani nenapsal,tvrdil,že nemá čas,že teď toho má hodně....ale to už jsem přestala bejt naivní,řekla jsem si dost,že už takhle dál nemůžu.....je to víc jak měsíc,co jsem to ukončila,rozešla se s nim...a on? on je takovej strašnej hrdina,že všude vypráví,že se rozešel on se mnou a hází na mě strašnou špínu,ty věci,co o mně vypráví...prostě samý lži...dneska už to všechno vim,vidim,jak moc jsem byla slepá...a bohužel jsem díky tomu stihla zničit tolik věcí...zklamala jsem svoji rodinu,ztratila kamarády,vykašlala se na věci,co mě bavily...moje koníčky a hodila školu za hlavu...takže teď dávám všechno dohromady nebo se alespoň o to snažim.....vzpomínky se nedaj zastavit,chtěla bych prostě jen tak otočit kohoutkem..aby se pořád nevracely...ale nejhorší na tom je to,že pořád cejtim to,co předtim,nijak se to nezměnilo...ale já už vim,že si to nezaslouží...a taky vím,že miluju toho kluka,co byl na začátku,někoho,kdo mi změnil život a né toho,co mi tolik ublížil....tim všim chci říct,měj otevřený oči a nenech ze sebe dělat "debila" jako jsem to udělala já...potom to moc bolí...

04.02.2007 12:42:00 | Kira.cool

naivní slepě zamilovaná holka co se nechá urážet chce to trochu hrdosti rozumu a né jen och jak ho strašně miluju ,mysli děvče!!

03.12.2006 19:37:00 | Chonglee

Chci vám všem poděkovat za rady!
Baruško... ty moc dobře víš, jak na tom jsem a neboj.. já na tyhle rady myslím pořád. Myslím na to všechno! Však víš, jak jsem z toho pořád ještě mimo a on mi to vůbec neulehčuje! Já nevím - je to jakoby si sám nebyl jistej. Prostě... dám/e tomu nějakej čas. Nevím, jestli mi dá čas, kterej potřebuju abych se z toho fakt vzpamatovala, ale bojím se, že už to jako dřív prostě nebude!:´( Však víš..

Ještě jednou vám všem děkuju! Jste hodní, že se mi snažíte poradit... děkuju!

03.12.2006 13:19:00 | Karlička

Kájuško moje...
Vím, že se váš vztah posunul zase o něco dál. A...všichni ti tady raděj, abys mu dala kopačky, prostě se s nim rozloučila! Neříkám, že nemaj pravdu. Je to jedno z mnoha řešení. Je pravda, že tohle, co ti řekl se nedá vrátit a ten pocit v tobě tě hrozně užírá. Uvidíš, kolik času ti dá a jak se váš vztah bude vyvíjet dál, ale tyhle rady měj pořád na vědomí! Kájo...řekni sama, co je to za vztah, když si v něm nejseš ničím jistá a pořád se jen trápíš?:(

03.12.2006 12:27:00 | Barísek

Ahoj... jediný co ti můžu poradit je..dej mu kopačky dřív než to udělá on tobě.. jeslti ti tohle řek, tak tě nemá rád a jen si s tebou hraje a za zády se ti vysmívá že tě má omotanou kolem prstu... vim že to je těžký...ale musíš mu ukázat že on neni jedinej kluk na světě a že ty si zasloužíš někoho lepšího než tohle pako co ti tohle řekne... Zažila jsem něco podobnýho a vlasntě teď tak trochu zažívám ještě... vim jaký to je... kdyžtak dej vědět pls jak to dopadlo... pa Jean

26.11.2006 22:37:00 | Jean89

hold kluci jsou v tomhle stejní myslí si,že jsou nevím co,a když přijde na věc tak jsou podělaní.
My holky když jsme do nich zbláznění si tohle nepřiznáme.
Myslím i.že jsou to naši princové a krasavci a nejlepší na světě kolikrát.
Není to tak...
A jestli se Ti neozval,tak tady vidíš to,co jsme tu povídala a i moji úvahu.
proto přeji nového kluka a nový nádherný začátek..:-)

23.11.2006 09:40:00 | Dušekteráztroskotává

Někdy si říkám, že my kluci jsme si to krásně zařídili...
Holka je z nás hotová, zamilovaná, my si s ní děláme, co chceme, pak jí odkopneme a místo, aby nás nechala zastřelit, ještě se kvůli nám trápí... To je výborný ne?
Mám pro Tebe jeden pěkný citát: "Neopětovaná láska není pravá láska, byť bys do ní dala všechno".
Vykašli se na šmejdy, kteří si na Tobě něco dokazují, nesahají Ti ani po kotníky. Teď má být pro Tebe jiná doba... Nezahazuj svoje city kvůli blbcům, protože až přijde ten pravý, nebudeš mu už třeba mít co dát...

23.11.2006 08:06:00 | Daniel S.

ahoj můžu poradit jen konec. ale aspoň ti to řekl.. já sem dala klukovi ktreý pro mě znamená strašně moc už od srpna najevo své city ale zároveň i mořžnost z toho všeho vybruslit jen sem chtěla slyšet co si myslí on..jasně srozumitelně narovinu..řekl mi: moc na mě chvátáš. Takže stejně nevím vůbec nic a ten dotyčný mě ničí

21.11.2006 19:51:00 | pohodářka

hmm, sice o vašem vztahu nic nevím, ale i tak se nebojím říct, ukonči to. Nemá cenu se trápit kvůli někomu, kdo ti řekne něco takového. Pokud to dokázal říct, může to znamenat pouze, že mu pro něho nepřipadáš dost dobrá, a to znamená že tento vztah nemá budoucnost, a nebo že je to vylízaný idiot co neví co chce, a to znamená že to s ním nemá cenu...Každý den navíc, bude znamenat jenom pořád zase o něco větší bolest...Proto ti radím, ukonči to. Bude to snažší...S pozdravem a přáním štěstí(myslím že si ho zasloužíš) sM;LE)

21.11.2006 09:44:00 | kEEp sM:!Le)

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí