Méněcennost

Méněcennost

Anotace: ach ta méněcennost....

Případám si ménněcenná....raději nikomu nechodím na oči.Jen se na někoho podívám přehlíží mě nebo si šeptá tiše abych neslyšela...pomlouvá mě....
Nejdu mezi lidi,bojim se jejich reakce.Každej se otočí a bude dělat,že mě nevidí nebo si bude jen šeptat.Jejich oči se do mě budou zabodávat...už to nechci,nechci vážně vidět a cítit to horko studu a smutek....
Učitel se zeptá na otázku znám ji,ale nezvednu ruku.Každej je přece lepší než já...Já jsem nula i když jsem strávila nad učením skoro celým dnem nevím to přece,pletu se není možné,že si to myslím dobře.
Řeknu něco špatně hned začnu na sebe nadáv jaká jsme husa,kráva....
Nedokáži se pochválit za to,že se mi něco povede.Nepřipadám si takhle vůbec jako člověk...
Autor Dušekteráztroskotává, 12.12.2006
Přečteno 504x
Tipy 2
Poslední tipující: Jeněcovevzduchukrásného
ikonkaKomentáře (8)
ikonkaKomentujících (5)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

Ano,psala jsem to ve 12. Vím, jak to na světě chodí

12.11.2016 11:04:05 | Dušekteráztroskotává

Jo, a nejsi zdaleka sama.Mezi náma chodí mnoho lidí, kteří mají ještě Větší životní zkušenosti, nežli Ty a já dohromady.Mé krédo je.
Nad nikým se nepovyšuj, před nikým se neponižuj.:-)

12.11.2016 12:40:27 | Jeněcovevzduchukrásného

To je i jedno z mých kréd. Takže jestli to znělo povýšeně, tak to tak vyznít rozhodně nemělo.

12.11.2016 12:47:05 | Dušekteráztroskotává

Aha, tak to je spíše celé shoda náhod.Mám ted stejné krédo jako Ty.

12.11.2016 18:43:18 | Jeněcovevzduchukrásného

Znám celkem dobře Tvé upřímné pocity a chápu Tě.Myslím, ale, že dnes to je u Tebe jiné, lepší, jesli ne prima.Něco podobného jsem prožíval na ZDŠ tak do svých dvanácti, ale pak se to začalo stáčet k dobrému.No, a dnes!:-), Zravě sebevědomý muž:-)).Píšeš opravdu zajímavě a tedy i čtivě.

12.11.2016 11:02:21 | Jeněcovevzduchukrásného

Já to znám také. Například ve škole při češtině nám učitelka zadala dobrovolný úkol-naučit se básničku, a ten, kdo se ji naučí dostane jedničku. Je to jednička prakticky za nic, tak proč se to nenaučit, ne?

Uměla jsem to jako jediná a dostala jsem jedničku. Kdyby jsi byla na mém místě během recitace a viděla kluky v předních lavicích, jak se smějí, musela by ses pousmát... byla to ta největší telata ve třídě. Smáli se, protože záviděli, že jsem se to naučila a byla v tu chvíli největší hvězda ve třídě...

17.12.2006 14:58:00 | Christien

Už pro to tvé upřímné sdělení si myslím, že seš hodná holka. Člověk není dokonalý, chybuje. Máš právo na chyby, stejně jako já nebo kdokoliv jiný. A že se ti budou posmívat? to vůbec neber v potaz. AKorát to ukazuje, že to jsou hlupáci. Nic víc. Trošku si, prosím tě, věř. Proč se ponižovat? I když uděláš chybu, není to na urvání hlavy. Tak směle do života. Přinejmenším jedna osoba tě má ráda.

S požehnáním

15.12.2006 14:57:00 | Hippy

Issie,nejsi sama....já to moc dobře znám. Ale proti těmhle pocitům musíš bojovat! A nevzdávat to. Spousta lidí je pitomců a konkrétně teda ti honibrci ve škole se většinou na to učení ani nepodívaj(aspoň v mojí škole)....ty jsi jiná-snažíš se-tak toho využij....a neboj se. :-)) Navíc...nikdo z nás není úplná nula-ty umíš hezky psát a určitě spoustu dalších věcí,tak buď přece ráda. Na tvém místě bych život nebrala tolik vážně,....vždyť z něj stejně nevyvázneš živá... ;-) Prostě buď v poho a snaž se....v tom je celej trik...

13.12.2006 12:05:00 | Ithaka

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí