Tlačítko na rozloučenou

Tlačítko na rozloučenou

Anotace: proč se lidé zabíjejí?

Tolik hnusnejch myšlenek, co se mi ted honí hlavou. Mohla bych se s nima doslova udávit, kdybych chtěla.
Bože...kdyby to tak šlo. Zmáčknout tlačíčko...a prostě přestat existovat.
Cvak. A jediný, co po sobě necháte, bude spousta ubrečenejch lidí.
Škoda.
Nikdy jsem neměla sebevražedný sklony, ani teď bych tomu tak nezačala říkat.
Jen prostě...dělá se mi zle.
Zle ze všeho, co tady je.
Zle z veškerý tý otravný naděje a následnýho zklamání. Nikdy nebudu jiná a to mě na tom sere nejvíc. Po každym zklamání jen utřu slzu a řeknu si "však ono se všechno spraví".
Ale kurva...ono se to nespraví.
Všechno se jenom sere, sere, sere. A mě to nehorázně sere!
A potom je ze slz vzteku, jen louže smutku.
A samozřejmě ten dokonalý a krásný pocit, který vás jen tak neopustí. "Dějou se mi jen samí špatný věci, nikdo mě nechápe, nikdo se o mě nezajímá.." a bla bla bla ty skřehotavý hlásku.
Je mi z toho zle, zvedá se mi žaludek a obrací to moje vnitřní cynické smajlíky ve vztekle smutné slabochy.

A prostě čekáte podporu.
Něco jako..."jo život je kurva". A vy budete kývat hlavou, pobrečíte si a nakonec se dozvíte, že jste úžasný člověk a to dobré vás teprve čeká. Ale k tomu se přece musí dojít. Nemůžete jen tak přeskočit celej proces a říct, "hmm, co ti mám říct, musíš se přes to dostat, ahoj". To ten posranej svět už tak spěchá, že si ani postěžovat nemůžete? Kam se potom ztratí veškerá ta motivace, která z toho roste? Takhle jen zůstanete sedět, čumět do svýho počítače a přecházet od židle k posteli a tvářit se nezúčastněně. Je to jako takové malé psycho ve vaší bedýnce.

Ale samozřejmě, nobody cares.
A nakonec se určitě dozvíte, že za to můžete vy. Přece to, že vy máte zkurvenej život, neznamená, že ho tak musí mít každej. Aha. Kdo o tomhle doprdele mluvil? O to tu přeci nejde. Nejde mi o jiný lidi. O jejich úspěch. O jejich štěstí. Já se chci jen zatraceně pobavit, jak je mi kurva zle.

Už do prdele vim, proč se lidi vůbec zabíjej. Není to o tom, že jsou to slaboši. Ale kurva, koho by to tu timhle způsobem bavilo?

Tak mi dejte ten zatracenej ovladač ať můžu zmáčknout to tlačítko.
Autor Anyzek, 28.02.2012
Přečteno 400x
Tipy 0
ikonkaKomentáře (2)
ikonkaKomentujících (2)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

hmmm, hodně "nasraný". no ale celkem tomu rozumim, vlastně to cejtim podobně

29.02.2012 08:21:41 | protivyl

nejspíš...o to hůř -.-

29.02.2012 14:45:33 | Anyzek

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí