uvahou o neprirozenosti

uvahou o neprirozenosti

Anotace: omlouvam se za nedodrzeni spisovnosti ceskeho jazyka a za pripadne chyby ve slovech i zdanlivou chaoticnost podane uvahy. je to predevsim moje vlastni lenosti. ovsem ony slova jsou koneckoncu uplne nepodstatne...

...z bezneho, momentalne situovaneho, stavu lidskeho byti zivota zazniva nekde v davu hlas: "presto nam bylo odcizeno pravo zit na tehle planete ve vsi sve prirozenosti zivotem prirozenym."

jako zijici clovek tehle doby neuznavam politikareni dnesniho systemu veci, k cemuz jsem byl vlastne nasmerovan prave onim systemem veci, kdyz jsem jej pozoroval a poznaval jakym je.

dnesni svet obycejneho obcana podleha pusobnosti "fiktivni" moci ztvarnenou politikou bankovnictvi, ktera vlastnim fungovanim nikdy nedokaze utvorit harmonicky zivot pro nasi celistvou spolecnost lidske populace. tahleta politika nema nikdy v umyslu zmenit svuj smer pusobnosti a pokud by melo dojit k nejakym zmenam v systemu teto politiky, pak jenom ve vetsim natlaku na sve ustrasene dojne kravky jeste vetsim drancovanim jejich jiz davno odebrane svobody. snad aby nepatrne navysili vlastni vytezeny zisk. politika bankovnictvi dokaze jen neustale mrskat tim masivnim bicem financi na pozici otrokare. nam, svym otrokum, s natlakem a vyhruzkami zbicovani, zbicovani a zbicovani, doslova prikazuji postarat se o ziskavani financi vlastnim celozivotnim pracovnim nasazenim. jsme k tomuto zivotu dohnani jen abychom pri dalsim prichazejicim mrskani jejich bice byli zase svolni k tomu sve veskere vydelane penize odevzdat? a veru my zotorcene zmrskane duse to cinime prave tak, jak zadaji nasi otrokari, nebot by jinak nebylo mozne mit jak fungovat v tomto jejich neutichajicim kolobehu obohacovani se na nas.

a pak zda se mi to ci nezda?

vskutku uz jsme natolik utlaceni a oddani vsem ranam neutichajiciho bicovani???

bez odporu snasime kazde:
- slevovani cen nutne nepotrebnych vytvoru jako pocitacu, televizi, mobilu, radii, aut atd. vsechny tyto vytvory lidstva maji cilem ve svem dusledku privest lidi k domence jiste radoby spokojenosti a to v jejich prozivane nespokojenosti, ktera zustava opomijena a nevyresena.
- zdrazovani potrebneho k zivotu jako je napriklad elektrina a plyn, jidlo a piti, zdravotni pece, bydleni apod. my se pak ohybame jeste vic namisto abychom tomu rekli dost jednohlasnym: "tohle proste neni prirozene!"

vzdyt jsou to pachane zlociny proti samotnemu zivotu, v nemz nam vsem berou nasi vlastni dustojnost i svobodu, ktera nam ovsem pravem nalezi, nebot jsme se do zdejsiho sveta zkratka takto zrodili.

vidim... my vsichni mame presto na vyber.

"nic nemusi byt tak, jak tomu je v tomto momente a vse muze byt zcela jinak uz zitrejsiho rana!!!"

zrejme je na vine sebestredne, ignoratni, nenasytne a netolerantni ego lidi utvarejicich mocnarske korporace, a snad i ta snaha "zavdecit se", nalezajici se v nitrech vsech tech privrzencu tvoricich vlady a nejruznejsi politicke sceny... samozrejme za to muze i ustrasenost celeho stada bicovanych otroku, nebot oni josu temi kteri si sami zpusobuji, aby s nimi bylo jednano jak je s nimi jednano. jsou to zajiste ti narikajici lide, kteri si do hlavnich kresel vlad dosazuji stale stejne charaktery lidi a pak na ne nadavaji. jsou to ti narikajici lide, ketri s vrozenou silou menit zitrky neuzivaji sily prave timto zpusobem, ketry by jim kazdy den dal znat jak je na svete lepe a lepe, pricemz vskutku uzivaji vrozene sily menit zitrky k dalsim nezadoucim zmenam prichazejicim jen jako lehce obmenena tataz tryzen, kterou neustale prozivaji.

zda se ti to jako spravedlive kazdodenni deni tohoto sveta?

"mlc a premyslej."

vidinami mocnaru, ze toho maji stale malo? a nebo je to tou realnou pritomnosti jinych hracu na tomto bitevnim poli jejich hry? jakto ze jsou odhodlani vse dokola opakovat a stale vic a vic takto navysovat vlastni zisky? vzdyt timto usilovanim se nikdy nemuzou dovest k jistemu vysledku pocitu trvale dostatecneho uspokojeni!

pravim, ze dokud budou mit hlavni vliv existujici korporace, jez naslouchaji hlasu touhy po materialnim bohatstvi, a paklize se stavaji ve svete vladnoucimi silami primo pusobicimi i kdyz skryte svym vlivem, pak jsou to prave tyto korporace rozhodujicne volici stavy mezilidskeho stavu byti, ketre predavaji diktovanim politickym skupinkam tvoricich vlady sveta. silne a vlivne korporace jsou zcela zopdpovedny za skutecnosti jak se realita kazdeho dalsiho dne odehrava... ovsem obycejny obcan to dopoustil!

politicke vladni systemy nam dnes nabizeji, pod vlivem mocnarskych korporaci, demokracii. o demokratickem politickem smeru hlasaji jakou ohromnou svobodou oplyva orpoti minulym dobam jinych politickych smeru vladnoucim tehdy lidu. demokracie je system umoznujici cloveku svobodnou volbu se jakkoliv vyjadrit, rozhodnout a zachovat. co vic si prat??? vse vydavane za svobodnou demokracii (v niz mame to stesti dnesni dobu zit) je tak jako tak systemem svobodu omezujicim, a tudiz otrokarskym. tolerance svobody je nastolena jen do vyhovujici miry jiste odlisnosti ci vytrzenosti z pestovaneho davu. kdyz v systemu clovek zazari jako projevujici se odlisnost, a je-li moc viditelnym, narusujicim a ohrozujicim plany ovladanych vlad, pak se stava jeho byti cilem zadouci eliminace, jakozto vzpurneho faktoru. do jake miry je tedy demokraticky system naplneny svobodou, kdyz je normalne vnimat a citit mezi lidma strach se vubec jakkoliv projevovat?

"zivot ve strachu neumi byt svobodnym zivotem."

pravdepodobne tvurcum a zastancum tako charakterizovanych systemu pujde vzdy jen o to, aby strachem podmaneneho, zlomeneho a odporu neschopneho cloveka vyzdimali az po samotny mozny okraj jeho vlastni maximalne mozne vyzdimatelnosti. neprijde mi uz ani zvlastni skutecnost, co vse jsou predstavitele korporaci schopni vnimat ve svych nitrech, a pak jeste vydavat jako laskyplne, obetave, starostlive, osetrujici jednani a ciny vuci lidu siroke populace nasi civilizace.

ta drzost jako by uz ani nemela zadnych mezi, ale jak videt:
"funguje to, prochazi to!"

clovek proste privikl vnucovanemu vjemu predhozene iluze o zivote a tak den co den vstava a jde vykonavat praci za niz inkasuje svou upocenou mzdu, aby si mohl dovolit a zajistit zivobyti, stravu, zdravotni osetreni, svou cestu do prace ci cokoliv jineho, co je dnes bezne si za penize ve svete poridit... a pritom se dokaze tvarit stastne i kdyz se tak vlastne neciti. delame to den co den pro ukojeni nenasytne touhy lidi ktere vlastne vubec nezajimame.

i kdyz nas nemohou nikdy zcela vlastnit, dokazali nas prakticky uspesne pripravit o nasi vlastni svobodu a dustojnost.

vytrvalym presvedcovanim spolecnosti o pritomnosti neceho co nikdy neexistovalo, dokazali aby clovek uznal a prijal pritomnost nikdy neexistujicich penez, ketere si tu vlastne tisknou jak je jim libo.

to je jakmsi moznym bodem okamziku civilizacniho rozdeleni lidstva na otrokare a otroky!

je az k placi onen komicky fakt vznikani financi, a jejich doplnovani... mam-li neco zaplatit a ma to stanovenu svou cenu (smyslena nerealna hodnota veci), pak mi ji poskytnou za urok. jsou-li finance tak, aby pokryvaly vse co je dane svou stanovenou cenou, pak kde se skryvaji penize jez jsou stanoveny jako urokova castka? samozrejme je chteji na svetle sveta i kdyz vlastne neexistuji v celkovem stavu svetove meny... vzdy se bude dostiskavat penez vic a vic aby si nekdo liboval nad tim, jake to ma krasne cislo neceho, co vlastne ani neexistuje. jenomze penize presto existuji vidte?

a tady uz vskutku srdce krici ne!

ja vskutku neuznavam co nefunguje pro dobro cele lidske spolecnosti!!!

prichazejici otazka ma svou stanovenou odpoved ackoliv nebyla jeste ani zjevena...

"kdyz jsem se narodil na tuto planetu mezi zdejsi spolecnost lidskych bytosti jako neposkvrnena lidska bytost... kdyz mi planeta zeme bezpodminecne poskytla vse potrebne k prirozenemu stavu ziti a existenci vlastniho byti na teto planete... kdyz jsem byl vybaven schopnosti cilene uzivat tvurci mysl, tvurci pocit i tvurci cinnost vlastnim telem. do jake miry je opravnene jednat usilujici snahou vybojovat si tuto skutecnost zpet, kdyz mi byla prakticky ukradena, zatajovana i ukryvana?"
Autor RešHeNúnHe, 24.03.2012
Přečteno 340x
Tipy 0
ikonkaKomentáře (0)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře
Ještě nikdo nekomentoval.
Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí