Mezi námi s námi

Mezi námi s námi

Anotace: ***

"Mlčet je důležité k pochopení poznávaného, kdy dovršením v úsilí bádání je projevení i získání uvědomění. Mlčet je důležité každému hledajícímu, kteý opravdově hodlá hledat vědění, aby pak směl s dohledem dolhlížejících vyjevit své podání alepoň v pravděpodobnosti. Každá badatelova práce i v tom nejryzejším duchu sebou nese riziko zneužití poznaného."

Tak jak tu jsem, jsi tu i ty.

Představ si třeba zvuk, nebo jenom frekvenci jež vibruje, a učiňme spolu ve svých představách malého pokusu k umožnění krátkého výletu.

Sestavmíme společně zařízení, kterým můžeme mířeně (i rozptýleně na lokaci) vysílat prekvenci vibrujícího zvuku. Npaříklad si sestrojíme tepafon, kterým budeme mířit na subjekt a budeme na něm testovat výsledky našeho imaginárního pokusu tohoto krátkého výletu.

Použijme společně frekvenci. Cíleně rozvibrujeme vlny mířené na subjekt, abychom dosáhli poznání ve výsledcích pokusu. Demonstujeme si nyní sílu skutečného vlivu, kterým dominujeme situaci, aniž bychom ho mohli okem postřehnout. Prozkoušením různých frekvencí cíleným rozvibrováním vln si uvědomujeme, že každá má na náš pokusný subjekt efekty vyvolávající savy jeho duše i mysli, kteými se dříve či později začíná zachovávat. V tom důsledku vytáhneme bloček, a zapisujeme si frekvence vibrací k nimž připisujeme poznámky z vypozorovaného při tomto malém pokusu. Postupem času zde máme pěkný seznam vlnění, způsobujících ty či ony duševí a duchovní proměny v charakteru člověka. Není to úžasné?

Napadají nás ohromující představy. Dalo by se léčit za pomocí cílených vibraci jisté duševní i duchovní disharmonie u lidí. Snad i efektivně narozdíl od farmaceutických léků, jež mají spíše cíleně potlačit naše vědomí. V tom momentě si také ale uvědomíme přítomnost nebezpečí. Nebezpečí, které tento nevinný seznam z našeho průzkumu představuje v rukou vůle člověka toužící po moci a nadváldě. Držíme ve svých rukou knihu faktů o vlivu frekvenčního vibrování působícího na duchu i duši ve hmotě se projevujícím ba i neobsaženém. Můžeme v ní pozorovat klíč k posilování harmonického harmonickým a disharmonického disharmonickým, k transformaci harmonického disharmonickým a disharmonického harmonickým.

Napadá nás myšlenka opustit svou práci, ale náš duch zvídavosti badatelů nám to nedovolí. Tak tedy pokračujeme ve svých pokusech hlouběji a knihu rozšiřujeme.

Dalšími pokusy se dopracujeme k zpozorování, kdy užíváním vibrujících frekvencí ve zpětném zachycení vnímáme jejich hodnotu která narostla. Frekvence při svém vibrujícím toku prostorem dosahuje nabíjení informacemi. Chvíli tomu nevěnujeme pozornost, ale pak po probuzení z jednoho našeho snu nás idea zavede k bodu, kdy se učiníme vydat dál směrem tohoto poznání nabitych informací.

Sen nám přivedl ideu, že naše vlastní myšlenky jsou informace v podobě jemnějšího vlnění. Lze toho nějak využít? Kombinací vysílané frekvence zvuku a naší usilovné myšlenky na subjekt vibrujeme svou představu. A hle, funguje to. Představovali jsme si trojúhelník a náš subjekt kreslí trojúhleníky. Chtěli jsme aby subjekt neviděl stů před sebou a skutečně jej i neviděl. Chtěli jsme aby viděl předmět který není a skutečně jej popisoval jako by tam byl. Chtěli jsme aby po něčem toužil a skutečne si žadonil. Ctěli jsme aby něčeho učinil a skutečně učinil co jsme si přáli.

Každý náš subjekt výzkumu ale reagoval jinak v době uplatnění intenzitou signálu. Pochopili jsme, že různá psýcha má různé reakce. A tak jsme si dopsali do knihy našeho poznání všechny nové poznatky, když tu na ni opět koukáme.

V tomto přesvědčení opět vnímáme mnoho možností použití v prospěchu lidem, a zároveň se vynoří i poznání možností zneužití tohoto. Kniha plná informací poznalých vědomostí se tak stává tíživou a naše vůle se rozhodne zničit důkazy. Abychom zabránili zneužití v náš neprospěch spálíme knihu na níž jsme společně v našich pokusech pracovali. Říkáme si: Skvěle! Teď jsme zabránili zneužití našich poznatků."

Žádná jiná doměnka nám však nemohla být milnější, neboť tak jak se zrodila idea v nás samotných když k nám přišla, tak byla zachycena i dalšími lidmi činějícími tohotéž. K zneužití dochází.

Opusťme pokusy představivosti a pojďme pohlédnout na pár zajímavých výjevů z našeho skutečného světa.

Naše představivost se stala skutečností, která je používána vědomě k nastolení a udržování dezinformovanosti širšího obecenstva populace. Bylo sestaveno několik zařízení a je užíváno i různých forem jako obrazotvornosti, zvuků, světla které lidstvo držely po století v nevědomí. Nastává však konec této nadvádě jednotlivců a lidstvo se široce dozvídá, snahami mnoha "bojovníků pravdy", pravdu samotnou. Napadlo vás někdy kde se uvnitř vaší hlavy vzala myšlenka koupit si to či ono? Proč se pak stane že radostí z tohoto oplýváte jen chvíli? Proč vezmete celou výpplatu a naházíte ji do automatu? Proč máte rádi to či ono, a to či ono zase ne? Proč vlastně uděláte něco nezdravého nebo nevýhodného, když sami dopředu i víte (napadne vás to), že to není zdravé či výhodné? Jsou jsou nám tak vlastní myšlenky zcela jasně našimi?

Rádiový ruch a celkově signál šířen po Zemi je účelovým a cílevědomým působením. Jsme tím obklopováni neustále. Jsme pod vlivem, a to hlavně když si neuvědomujeme že to vůbec je.

Učiňme krátký náhled všeobecným pohledem na události tohoto světa. Jakékoliv detaily jsou v dnešní době (zatím veřejně svobodného) internetu dostupny, a pak nechť si kdo chce hledá doklady potvrzující či vyvracející sám. To jest náležející možnost každému.

Náš vesmír je prolínám mnoha vibracemi frekvencí. Jak zvukovými tak světelnými. Kosmické záření přicházející s širého vesmíru sebou nese informace. Když se tyto informace například uchytí při zrození člověka, ovlivní svým vlivem jeho charakter. V tomto projevení se pak nesená informace projevuje člověkem například s vyšší mírou inteligence i vyšším poznáním geniálního ducha.

Stalo se tak zjevně v nedávné době, kdy k nám sestoupily Inteligence manifestující se v intelektech géniů, jakými zjevně byli například A. Einstein, N. Tesla a jejich společníci na poli vědy. Tito lidé poskytli našemu světu technologie neuvěřitelného rozvoje pro naší civilizaci. Ačkoliv jimy byly zamýšleny v ryzím duchu pro širší lidstvo, byli zde páni, kterým se to nelíbílo a tak si jejich výzkumy začali dotovat a tím je i kontrolovat. Spousty jejich příspěvků světu byly zabaveny a označeny nálepkami národní bezpečnosti. Dnes leží zamknuty člověkem někde v jeho soukromém trezoru aby dominoval ostatním tím, že lidstvu odpírá předání poznatků a technologií jež nám zde předali vznešené Inteligence z kosmu. Těchto několik géniů vířících těmito sférami se projevilo působením koncem 18. století a začátkem 19. století. Hrstka lidských vědátorů, obdařeni vědomím ducha vyššího vědomí, přesahující nám běžnou míru poznání jakožto obyčejných lidí.

Od začátku 19. století nám (lidstvu) byly poskytnuty technologie k dosažení vyšší úrovně poznání, a naše coučasná civilizace tak obdržela dar stát se vyspělejší. Toto obsažné dílo géniů bylo ovšem zkonfiskováno a utajeno veřejnosti, kdy dnes je drženo předevsím nejnemoviťejšími korporacemi pro jejich vlastní účely. Ztratili se tak doklady o technologiích zaručujících se ztrátou potřeby farmaceutického průmyslu k nutnosti léčení, potřeby fosilních paliv k pohánění strojů s nástroji, potřeby stáčet energii a rozvádět ji pomocí sloupovodí. Technologie jakožto umožňující získávání volné energie, magnetických motorů, antigravitačních pohonů, principů levitace i teleportace, cestování vesmírem vhězdnýma branama. Vše to nás, jako jednotné lidstvo, osvobozuje nejen od zavedeného principu získávání peňez v celé zavedené ekonomice politiky bankovnictví, ale jest to označeno nálepkou "top secret", která je konečně v dnešním čase trhána na malé kousky nic nezakrývající. Je to ovšem táhlý a dlouhý proces odhalování utajňovaného.

Člověk byl uzpůsobený k růstu svým tělesným stvořením ve fyzikálním světě. Přesně tak je i uzpůsoben astrálně duševního a mentálně duchovního růstu. Technologie to umožňující byly zabaveny, ale naštěstí se evoluce nedá zastavit a tak se růst stal trvanlivým procesem který stále probíhá.

Překonáním hranic fyzikálního světa si otevíráme schopnosti vyšší míry uvědomovat si skutečenství reality. Realita se odehrává vzniklými ideami o ní samotné a za pomocí vibrujícími energiemi priniká až do hrubohmotného z fyzikálního světa. Náš svět je výsledkem projeveným z veškerého tvoření duchovního a duševního procesu. Svým způsobem se nám tím nevědomím stal fyzikální svět iluzí zastírající skutečenství o životě takovém, jakým je. Lidé, kteří vědí o tajemstvích, si taktéže i uvědomují, že oni sami jsou stojícími za svou vlastní manifestací do našeho světa a když uchopili klíče uvědoměním, začali používat vůli k tomu tvůrčímu procesu, pak ovládli takto i svou realitu v níž žijí. Stojí jako uvědomělé sebeztvárňující sebeuskutečnění toho kým jsou a jakými jsou. A to je důvod proč jít za poznáním hlouběji, abychom toho mohli jako celek (lidstvo) dosáhnout společnou prací na našem společném soužití s touto planetou i mezi sebou samými.

Dnešní doba vykazuje pohyb odpoutávajícího se Ducha ve víru systémů náboženských směrů, jež byly poskvrněny iluzemi lidmi šířících ve svém zájmu desinformovanost. Dnešní doba vykazuje i pohyb osvobozující se od falešných idejí politických systému i systémů bankovnictví. Dnešní dobou se přibližujeme ve vzpomínání si na všechno to, co již dávno jako lidstvo známe. Vše nám už před časem bylo předáno geniálními intelekty vznešených Inteligencí, ale bylo to potlačeno v našem vědomí a odstrčeno v podvědomí. Dnešní doba vykazuje o životě, jakožto o pohybu své neustále přizpůsobivostischopné evoluci tak, jak reaguje na sebe sama v sobě samotném.

Jelikož jsou v pravdě uplatněny nepopiratelné universální zákonitosti, jsou právě tyto zákonitosti uplatněním zapečeťujícím udržování dechu. Onoho trvalého dynamického pohybu Universa. A právě tak, jako bylo učiněno v makrokosmu (vnějším vesmíru), tak je i uskutečněno v mikrokosmu (vnitřním vesmíru). Zachovávající platnosti universálních zákonitostí v mikrokosmickém jest uskutečněním makrokosmického bytí.

"Nechť Pravda a láska jsou svědky pozývanými k dosvědčení a sama Spravedlnost buď jejich vykonavatelem. K žijícímu pravím, že ticho bude prolomeno a budeme tak vyzváni ke konfrontaci se sebou samými. Velké dílo bude vyloveno z něvědomí v té účasti a my budeme vyzváni k převzetí vlastní zodpovědnosti. Tajemství zanikne, neboť před níkým nemůže být utajeno, co náleželo vždy nám všem. Buďme bdící stážci vlastních prahů a čiňme úklidu, ještě máme trochu času před rozcestím. Pečeti jsou rozlamovány, a meč spravedlivý sálá plamenem zářícím "Dělěj si co chceš!" A ačkoliv předán ještě nebyl k spravedlivému vykonání, přesto připraveným jest."
Autor RešHeNúnHe, 19.04.2012
Přečteno 436x
Tipy 0
ikonkaKomentáře (0)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře
Ještě nikdo nekomentoval.
Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí