Nedočkám se

Nedočkám se

Anotace: Nevím, jak můžu psát o lásce, když o ní nevím zhola nic.

Stydím se za sebe. Někde se stala chyba. Kýč s princem už dávno omrzel. Místo toho se chovám jako utržená ze řetězu. Piju, mluvím sprostě, dělám ze sebe bohéma, chci pro sebe peníze a zábavu.
K mužskému pohlaví se chovám suverénně a bezcitně. Mám strach se otevřít, když vím, že to vždycky skončí stejně. Přitom jediné, po čem od opačného pohlaví paradoxně toužím je být milována a lásku opětovat. Nikdy jsem ten pocit nezažila. Jednu dobu jsem dokonce nevěřila, že něco takového existuje. To je smutné. Všechno jsem vztahovala pouze na Freuda. Buď se opačná pohlaví sexuálně přitahují nebo zkrátka ne. Sex je ale něco zcela jiného. Sex je jenom pud. Sex bez lásky si můžete také užít, ale věřím, že sex s láskou musí být něco jiného. Jen když objímám člověka, kterého mám ráda, tělo se mi zaplaví endorfinama. Možná zase začnu snít a věřit...
Autor youdontsay, 03.06.2012
Přečteno 506x
Tipy 4
Poslední tipující: tato22, Romana Šamanka Ladyloba, Karel Letník
ikonkaKomentáře (2)
ikonkaKomentujících (2)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

Princové jsou jen v pohádkách, že?

Omyl... Určitě sni, věř... neb víra se v dobré obrátí...

Nevěřil jsem též.... bral jsem to jako trest za to, jak jsem se v mládí choval...

Teď se objevila.... znali jsme se dlouho a pak to přišlo...

Trpělivost růže přináší, i když jednoho to čekání může začít srát ;)

03.06.2012 23:52:57 | Karel Letník

Jednou se to stane... Uvidíš. Otevři se. Nehleď na bezpočet zlomených srdcí... Najde se ten, který Ti to tvé vyléčí a už ho nikdy nebudeš mít zlomené... Vím moc dobře jak se cítíš, sama jsem si to prožila "Sex, drogy a Rock" To bylo mé heslo... Pak ale přišel... V okamžik kdy nejméně chceš, nejméně potřebuješ, nejméně toužíš, přijde...

03.06.2012 23:11:03 | Mejaleleth

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí