Podstata života

Podstata života

Anotace: Dlouhé přemítání o životě

Také občas přemýšlíte o podstatě života? Už nemusíte. Podstatou života je konání dobra a potlačení ega ve prospěch druhých.

 

A je to.

 

Říkáte si, to není zrovna dlouhá úvaha?! A máte pravdu.

 

Původně jsem zamýšlel široce psát o kritice dnešní společnosti. O přetvářce, černobílých frází, demokracii měnící se ve svévoli, amorálnosti, prospěchářství… a dalších negativech vedoucích ke ztrátě smyslu života v bludišti bez východu.

 

Ale jelikož jedna chytrá poučka praví, že pokud chceme kritizovat a měnit svět, máme začít sami u sebe… tak snad pouze závěrem – nebojte se být jiní, obhajujte své ideály (třeba i proti všem) a úspěšně se držte v bitvě z nejtěžších – bitvě, ve které bojuje dobro se zlem v každém z nás.

Autor Martin Málek, 30.09.2012
Přečteno 642x
Tipy 3
Poslední tipující: bogen, Lucy Susan, ewon
ikonkaKomentáře (1)
ikonkaKomentujících (1)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

Sem tam se najdou lidé,kteří si namísto toho ,aby přijali místo, které jim svět nabízí ,chtějí s pomocí odvahy a talentu vytvořit své vlastní ( J.Vallés)


Už Shakespeare napsal ve svém díle : " Táž jako v bylinách i v lidech je dvojnost.

Pro druhé nejsme sami sebou ,ale účinkujícími obsazenými v jejich životech do role, o které ani nevíme že jsi hrajeme.

Pravdivé a velmi mě oslovilo.

13.10.2012 10:28:58 | Lucy Susan

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí