Obroda vlastního já

Obroda vlastního já

Anotace: Když člověk přichází do slov BÝT PRÁVĚ TEĎ!

V dnešní době se objevuje tolik podrazů, že se ztrácíme v neprůhledutelné síti. Nejedná se jen o podrazy spojené s penězi, ale především o podrazy, které se týkají mezilidských vztahů. Je hrozně těžké vytrvat a být čestný. Mnoho lidí se přátelí a zajímá jen o lidí, od kterých cítí nějaké pozitiva a výhody přátelství. Vztahy se pak tedy stávají maskou a chybí jim ta vzácná magičnost, kdy se dvě duše potkají na duhové linii. Jedna barva je protkána druhou a dochází k nepozemské rotaci. Je to doba, kdy dvě bytosti dojdou k porozumnění a vzájemným sympatiím. Jenomže v dnešní době je to již neviditelné. Nebo když to někdo z nás zahlídne, tak jen velmi vzácně. 
Já se ptám sama sebe, kam zmizely všechny vztahy, které měly hodnotu, pouto a magičnost? Jsou ztraceny v šedém vzduchu naplňujícím naše krabice, které nosíme jako zavazadla denno denně sebou? Možná ne u každého. Malá jiskra je určitě v pár lidech ještě schovaná, jen jí musíme dát šanci zářit.
Je těžké zorientovat se v tom zmatku kolem nás. Ale s příchodem nového roku, nových věcí, nových energií, poznáváme, za co život skutečně stojí. Podivuhodný plamen začíná prozařovat tu šedost a ponurost v našich skleněných skříňkách, které jsou uzavřeny zevnitř. Něco se děje, něco se hýbe, začíná se to uvnitř nás točit a občas prostoupím naší krabičkou jasná záře jedné barvy. Barvy naší osobnosti, naší duše, našeho vnitřního dítěte. Máme chuť jásat, máme chuť skákat, tančit a zpívat. Být naším skutečným já, které je u vytržení poznávat svět. Ceníme si přírody jako překrásného stvoření, jako možnosti se podílet na něčem krásném a dokonalém. Ano, dokonalost je tím pravým slovem. Nejen příroda a živly jsou dokonalé, ale i my sami jsme dokonalí.
Naše dokonalost je skryta v našem plaménku, který nám byl dán. Byl to dar, který máme střežit a hlídat.

Jak se o něj staráš ty??
Co s ním hodláš udělat??
Já?? Já chci zářit, chci být pohlazením pro každého mračícího se člověka. Chci být listem ve vánku a nechat se životem vát do různých stran. Má touha je jasná. Chci ŽÍT. Poznávat nové lidi, s kterými si mám co říci a milovat ty, kteří se mého srdce nedotknuli a jsou jenom spoluobyvateli této planety. Milovat, brečet, smát se, tancovat, spát a snít, tohle chci navěky v životě mít.

Autor lullaby, 22.12.2012
Přečteno 554x
Tipy 5
Poslední tipující: Martin Málek, Inna M.
ikonkaKomentáře (2)
ikonkaKomentujících (2)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

Dobře ty!

01.01.2013 13:47:40 | Martin Málek

Jó, to je ono - to nejlepší, co se tu nachází. Se slzama v očích ti dávám ST. A přeju ti, aby se to splnilo tobě i nám všem !!!

23.12.2012 13:26:41 | Inna M.

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí