Co je černý humor

Co je černý humor

Anotace: Poslední příspěvky na téma černý humor mě donutily k zamyšlení, co je vlastně podstatou správného černého humoru.

 

Tak jsem lovila v paměti, kdy jsem třeba v životě zažila přímo v praxi černý humor. No a přišla jsem na to, že to bylo v určitých špatných nebo až bezvýchodných situacích a teď: kdo vlastně takový vtípek použil? A kdo se tomu rád zasmál? Vždycky přímo ti zasažení, ti kteří byli právě nejvíc postiženi. Nebo-li – dobrého černého humoru se dopustím tehdy, když si dělám srandu sama ze sebe, ze svého průseru (promiňte mi ty výrazy).

Vztáhnu-li však svůj ostrovtip na neštěstí druhých, jde bezesporu o morbiditu. Chce-li se prvoplánově někdo něčeho takového dopouštět, má samozřejmě, (bez ohledu na věk) i na to právo, ale nesmí se pak divit, že zkrátka bude někdo protestovat. Objevila se také myšlenka, že tímto způsobem nelze nikomu ublížit. Nechci si ani představit, jak si pozůstalý obětí náhodou přečte takovou věc…

A už vůbec si nepřeji, aby ty naše články a diskuze četl sám terorista, ten by si radostí mnul ruce, protože publicitu, tu on má velmi rád!

Autor Inna M., 19.04.2013
Přečteno 453x
Tipy 9
Poslední tipující: Robin Marnolli, Amonasr, Aťan
ikonkaKomentáře (13)
ikonkaKomentujících (5)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

Krásně, věcně, stručně napsané.

20.04.2013 06:45:37 | Robin Marnolli

Děkuji za návštěvu a ohodnocení:)

20.04.2013 09:23:38 | Inna M.

Pěkně stručně shrnuto.

20.04.2013 03:01:28 | Lilien

Myslím si že černej humor by měli psát HLAVNĚ lidé co to umí a nebo jsou sami postiženi..nevím já moc černej humor nemusím.Ale v nemocnici jsem někdy černej humor obdivovala a až mrazil..ta síla těch lidí byla neskutečná a to jak si dokázali dělat srandu ze svého postižení bylo neuvěřitelné.Nestáli o lítost okolí ale o pochopení a zařazení zase zpátky mezi ostatní a tohle jim dávalo svobodu vyjádřit, že je ani tohle nezlomí,prostě bylo to někdy tak dobrý že jsme se museli smát..Takže černej humor beru ale musí se to umět!Né každý na to prostě má, jen můj názor.

19.04.2013 15:58:28 | xoxoxo

Několik let jsme měli v práci mladého kolegu na invalidním vozíku. Po havárii od pasu dolů je ochrnutý. Většího srandistu jsem nezažil, jeho průpovídky typu: "jestli mě naserete tak vás nakopu" si pamatuju dodnes. :D
Mimochodem, i s tímto postižením létal ve větroni, sbalil zdravotní sestru a vychovává s ní dvě děti (přesněji: děti vyženil, on své mít nemůže).

19.04.2013 18:18:29 | Aťan

a to je to co mě u těhle lidí vždycky dostalo..ten drsnej humor co dokážou snad jen oni a to že minulost jak jsi psal u předešlého příspěvku --že minulost nechat spát a že nikoho nezajímá..ten kdo ti to napsal musí být hodně naivní..budiž ale je dobré že ti mrtví a umučení a mezi nima i děti ..ho nemůžou slyšet,protože aby mohla ta osoba sedět pohodlně u kompu a psát podobný blbosti ..tak právě jim může poděkovat.

19.04.2013 18:29:56 | xoxoxo

přesně tak... jééééžišku to je úleva si přečíst podobné názory..

19.04.2013 18:41:49 | Aťan

no neboj jistě příjde něco v čem se nezhodnem a pak si půjdem po krku :-D a to jsem pak drsná :-)))měj se a fajn víkend

19.04.2013 18:46:22 | xoxoxo

ale pak to usmiřování.. :)

19.04.2013 18:53:12 | Aťan

.-)

19.04.2013 18:56:01 | xoxoxo

Ano, dávám ti plně za pravdu.

19.04.2013 16:14:59 | Inna M.

trefa přímo do černého! :)

19.04.2013 18:12:28 | Aťan

Díky Aťane:)

19.04.2013 18:15:34 | Inna M.

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí