Nevšímejte si jí!!!

Nevšímejte si jí!!!

Anotace: Bolest dívky...Moje bolest...

Až se vám bude zdát, že někdo na tomhle světě chybí, to nic, nevšímejte si toho, to byla jen jedna zoufalá holka, která si nepřála nic jinýho, než lásku...Jenže ani ta jí nebyla dopřána.Bůh k ní byl nespravedlivý, láska taky... Nikdy nepoznala to, co je to být milována. Vlastně jednou, jen si to dostatečně neuvědomovala...Chtěla víc, chtěla lásku podle svých představ, chtěla svýho miláčka, chtěla někoho, kdo si vůbec neuvědomoval, že jí ublíží, když se k ní bude chovat takhle...
Nevěděl, jak mov jí zraňuje to, že se jí nevěnuje, že jí nenapíše, že nezavolá...A přitom ona se tak snažila...vždyť ona ho milovala do posledního okamžiku, do poslední chvíle svého života...Pořád doufala, že si on uvědomí svojí chybu, pořád toužila po jeho obětí...
Ale nedočkala se ho, umřela bez lásky a bez jediného rozloučení se s ní...
Autor petulkak, 28.01.2007
Přečteno 624x
Tipy 0
ikonkaKomentáře (2)
ikonkaKomentujících (2)
ikonkaDoporučit (1x)

Komentáře

Peťulko, je to hezky napsané - nemohl jsem projít jen tak, bez povšimnutí. Není mi totiž vůbec lhostejný konec příběhu tvé lásky. Neznám tě a přesto tě prosím, zvaž své rozhodnutí a neusínej dřív, než vyjde tvé pravé slunce nad obzor! Láska bývá velice těžká, vím to sám. Jsem si jistý, že jsem ztratil naději, přesto pro ni žiju dál. A tobě život začíná rozkvétat v dlaních, a v jeho květech najdeš i toho, kdo o tobě sní svůj krásný sen a potřebuje tě. Kdybys na něj nedokázala počkat, zemřel by s tebou. Prosím, vydrž.

24.02.2007 21:56:00 | bába čurchlastka a inkontinenční ucháč

Jsi ještě mladá na to, aby sis snad brala život kvůli lásce - třeba jen nebyl ten pravej, i když sis to možná myslela! Potkáš a poznáš někoho jiného, neboj se!

28.01.2007 22:38:00 | Karlička

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí