Záchodové prkénko

Záchodové prkénko

Anotace: Nevážná krátká povrchní úvaha o rovnoprávnosti

 

…ten prapůvodce hádek, rozbrojů a debat. Ta zlovolná příčina tolika diskuzí rozdělující dav na pány a dámy! Obvykle se nad těmito životně důležitými leč přízemními tématy nezamýšlím, nicméně nová  hláška na našem – koedukovaném – záchodě (= jeden záchod na celou kancelář), mě přiměla se nad tímto tématem pozastavit.

S nárůstem členů IT oddělení se vyrovnal poměr sil v našem převážně dámském kolektivu.  Možná právě to byla příčina, že osobu v nejvyšší potřebě často vítá ZVEDNUTÉ prkénko.

Toto pondělí se objevil nad mísou papír – Pánové, dávejte po sobě laskavě prkénko dolů -  s názorným obrázkem. Podepsány, ženy.

Nepamatuji se, že bych něco podepisovala, ale v první chvíli se mi chtělo zvolat - Pravdu díš, sestro!

I já jsem znechucena oním pohybem, který upravuje prkénko do SPRÁVNÉ polohy a vše patřičně doplňuji lamentováním nad mužským pléměm, které si v místnosti, kde jim jedinou společnost dělají rybenky ve sprchovém koutu, musí STÁT za svou ctí.  Jako osoba, která raději přistane v klíně řidičově, než aby se chytla madla v MHD, mám problém spíše s prkénkem, než s úkonem navíc.  (Ano, jistě v dřezu je x-krát více bakterií, než na onom wc prkénku, ale upřímně, kdo by dal přednost jablku, odloženém na záchodovém prkénku, před jablkem ze dřezu)

Pak přišly pochybnosti.

Kdo zavedl úzus o „správné poloze“ prkénka? Proč musí být dole? Proč nám to tak vadí?  Stěžují si snad někdy muži, že musí dávat prkénko nahoru?(Neslyšela jsem ani stížnosti, že ho musí dávat po někom dolů) Vždyť to vlastně není FÉR. Vlastní hlavologií jsem nucena složit v této věci zbraně a konstatovat, že nám i vám jde o stejnou věc. V  pohodlí ulevit vnitřnímu pnutí. Nezbývá mi tedy, než v KLIDU odvinout papír, složit prkénko a dumat nad verši.*

 

* Autorka přiznává, že ona sama občas prkénko zvedá. Ale jen proto, že někteří jsou líní  to udělat a sedat si na počůrané je arcihnus... stát u toho fakt neumí.

Autor Nalzim, 02.08.2014
Přečteno 592x
Tipy 1
Poslední tipující: Frr
ikonkaKomentáře (2)
ikonkaKomentujících (2)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

tuto devízu feminizmu /polohy záchodového prkénka/ plně schvaluji,
ba respektuji :-)

02.08.2014 12:16:36 | Frr

Ah, děkuji! Vlastně jsem ani nečekala, že by mi to některý z pánů neschválil ;)

02.08.2014 12:22:09 | Nalzim

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí