Závislosti

Závislosti

Anotace: Po své zkušenosti s tím změnit svůj život o tři sta šedesát stupňů jsem došel k...

Po své zkušenosti s tím změnit svůj život o tři sta šedesát stupňů jsem došel k poznání, že všemi svými závislostmi a to na čemkoli si vytváříme své soukromé pasti a tyto závislosti nám časem začnou zcela ovládat život – a ač z zpočátku mohli v našem životě zaujímat pozitivní roli – ve chvíli kdy se na nich stanete závislí vás začnou ovládat a udávat směr a tempo vašeho života – nad kterým díky nim ztrácíte kontrolu a časem zjistíte, že nežijete tak jak by jste chtěli, ale podle toho v uvozovkách – jak chtějí vaše závislosti. Když jsem opustil vše, co jsem měl rád – všechny kamarády přátele, rodné město, svůj byt, koníčky, bývalou přítelkyni, omezil jsem setkání s rodiči na minimum a byl jsem pouze sám se sebou – uvědomil jsem si, že všechno či všichni výše uvedené/uvedení - byly mými závislostmi a já řídil svůj život podle nich. Tyto závislosti se moc neliší od alkoholu drog sexu workoholismu či jiných závislostí – všechny fungují na stejném principu – zpočátku jste s nimi pro radost a ve chvíli kdy se na nich stanete závislý – začnou vás ovládat. U návykových látek i lidí kolem vás je to v podstatě stejné – alkohol či drogy nezkoušíte proto, že by jste se chtěl stát narkomanem, ale proto, že hledáte potěšení, rozkoš, úkryt, útěk – na chvilku vám to dají a vy to chcete pořád dokola – až se na nich stanete závislí – po čase vám přestanou dávat to co jste od nich potřeboval nebo u nich hledal a začnou si vybírat svoji krutou daň. A lidi kolem Vás – je to v podstatě jako v mládí – nebyli jste soběstační a byli jste totálně závislí na svých rodičích – a oni vám určovali to co máte dělat – v kolik budete večer doma – na jakou půjdete školu – co budete jíst a mnoho dalších věcí. S vaší přítelkyní či přítelem to je stejné – zpočátku jste zamilovaní – chcete být pořád spolu a je Vám dobře – ve chvíli kdy ale chcete být s Vaší drahou polovičkou pořád jelikož jí bezmezně milujete – stal jste se na ní závislý – no a co udělá vaše drahá polovička když to vycítí – ví, že proto aby jste byl s ní uděláte cokoli protože ona je vaše závislost – no a tak budete celý svůj život řídit podle své drahé polovičky a to ve strachu, že kdyby nebylo po jejím tak o ní přijdete. To vás ale časem zničí – a to stejně jako jakákoli vaše jiná závislost – jejich princip fungování je úplně stejný. Skončí to tak, že vaše drahá polovička ve vás už přestane vidět tu bytost … do které se zamilovala a rozejde se s vámi.
Jak jsem již zmínil – ve chvíli kdy jste sám se sebou – pryč od svých závislostí – uvědomíte si co vám shází – a to jsou právě vaše závislosti – jsou to vaši rodiče – váš byt – přátelé – prostě cokoli – uvědomil jsem si, že jsem svůj život řídil tak, abych si udržel své závislosti a to mě pomalu ale jistě zabíjelo. Pro rodiče jsem dělal první poslední a to i pro svoji přítelkyni – jen proto abych mohli být v jejich přítomnosti – taky podle toho se mnou jednali – končilo to tak, že mi v podstatě říkali - co mám dělat. Stejné to bylo i s mým bytem – toužil jsem po něm – po svém vlastním bytě – ale abych ho mohl mít – musel jsem deset let chodit do sice dobře placené práce – ale zároveň do práce, která mě vůbec nenaplňovala a já v ní byl nešťastný – nemohl jsem se v ní seberealizovat. Mým kamarádům jsem stále vymýšlel nějaké společné aktivity či výlety – jenom proto, že jsem se bál trávit volné chvíle sám – co myslíte – vymyslel někdy někdo nějaký výlet pro mě – nebo myslíte, že mi někdo někdy s něčím pomohl a to včetně mých rodičů – ne. Ve chvíli kdy si své závislosti uvědomíte – je potřeba s tímto zjištěním pracovat. Máte dvě možnosti – buď to být dále závislý – ale to vás stejně zničí a začněte úlevu hledat v jiných závislostech – jako drogy alkohol. A nebo - se svým závislostem postavíte v tváří v tvář – odhodíte je – a začněte se učit trávit čas sám se sebou – začněte zkoušet nové věci co jste chtěli vždycky zkusit, ale báli jste se – zkoušejte všechno nové a klidně sami – naučte se být samostatní a ve chvíli kdy už nebudete na nikom a ničem závislý – nebo alespoň minimálně – uvidíte jak se Vám změní život a jak se k vám začne chovat okolí – opravdu to funguje. Ukažte lidem kolem vás, že je nepotřebujete a oni s vámi začnou jednat jako rovný s rovným a nebo - budete vy ten nahoře – s kterým budou ostatní chtít trávit čas a to jak vaši rodiče přátelé tak i ženy. Váš život se stane vaším životem a vy budete šťastnější člověk.
Autor TF, 08.11.2014
Přečteno 530x
Tipy 0
ikonkaKomentáře (2)
ikonkaKomentujících (2)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

Rád bych tě upozornil, že když něco otočíš o tři sta šedesát stupňů, tak to zase míří tam, kam to mířilo před tím otočením. Tak to jistě nemíníš. Přijde mi to, že je to celé napsáno v podobně popleteném duchu. Navíc je to nepřehledné, psáno jedno přes druhé.

09.11.2014 14:00:28 | pedvo

"Ukažte lidem kolem vás, že je nepotřebujete a oni s vámi začnou jednat jako rovný s rovným a nebo - budete vy ten nahoře – s kterým budou ostatní chtít trávit čas"

No to určitě :D Když ukážete lidem kolem sebe že nezájem tak oni na vás budou jebat na vás . Ap okud už jebou ješteě se to prohloubí.

Jinak taková jakasi rada nebo ber to jak chceš

Když potřebuješ pomoc všichni se na tebe vyserou
Od lidi nečekej nic dobrého(ta závislost to považuju teda za vrchol masochismu )
Každý tě akorát ojebe a pokud ne bud vděčnej protože tě brzo ojebe někdo druhý.

Vůbec nic od lidí nečekat a brát je všechny za potencionální nepřátele se mi tak nějak osvědčilo nejvíc

08.11.2014 22:09:35 | AlpHaWiRuS

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí