Voláš, volám, voláme ...

Voláš, volám, voláme ...

Anotace: Mobilní telefony a dnešní komunikace ... Za "komára" pevnou linku měli jen vyvolení a VTA - telefonní budky na některém dalším rohu ...

Nesnáším to
:::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::
Jsem založena tímto způsobem. „Zodpovědná“, jak debil. Teď chci psát o komunikaci. Komunikace mobilní, krátké textové zprávy či hlasový kontakt. Nemám nos nahoru, jen pracuji v komunikacích a deformace se projevuje.
Pokud mi někdo zavolá nebo napíše, ihned reaguji nebo hned jak můžu. Případně mezitím dotyčnému napíšu alespoň sms, že se ozvu, beru ho v patrnosti. Když mi píše nebo volá, pravděpodobně, po mě něco chce, že ….. I kdyby to byla hloupost, chce mě slyšet anebo pár řádek.
Moje chyba, okolí je na to zvyklé, reakce IHNED …. Mám „výčitky“, že jsem se hned neozvala, doufám, že si dotyčný nemyslí, že s ním nechci mluvit nebo mu pomoci. Vím, moje hlava. Moc přemýšlí, vymýšlí spoustu fantazií.
Nicméně mé okolí. Proč by mělo reagovat. Zvedat telefon, když jsem si dovolila zavolat, vytočit telefonní číslo zpět, nedej bože odepsat. Však si počkej … Ozvu se, přece nehoří, Ne nehoří, naštěstí, ALE ….. volám nebo píši, protože TĚ chci či potřebuji slyšet. Světe, div se …
Je mi jasné, že jsou situace, kdy to nejde, ale určitě ne skoro pokaždé …
Já to fakt nesnáším, myslete si, co chcete. A kde je ten KOMPROMIS ….
Zatím jsem nedošla k bodu, kdy to budu taky tak dělat, pracuji na sobě…
Autor Život, 03.01.2015
Přečteno 292x
Tipy 3
Poslední tipující: Jort, zelená víla, Romana Šamanka Ladyloba
ikonkaKomentáře (2)
ikonkaKomentujících (2)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

tak to já často bývám nezodpovědná a vyrážím bez telefonu, nejsem mobilní neustále... s těmi blízko jsem a k těm ostatním je to asi nefér, ale víkendy jsou prostě moje... :-)

03.01.2015 21:39:35 | zelená víla

Chtěla bych to taky umět :-D

04.01.2015 11:49:11 | Život

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí