Mít smysl života je hodně důležité

Mít smysl života je hodně důležité

Když se řekne slovo smrt, většina z nás si polkne.Smrt není zlá, co zlé je, to umírání je, řekl Básník Jiří Wolker, a to je velká pravda.
Viděl jsem to na vlastní oči, slyšel jsem to na vlastní uši, ale i tak bych nebyl pro eutanázii.Měl bych totiž obavy, že by se to v tomhle podělaném Světě začalo zneužívat.Potřebujete ledvinu?, není problém, za dvě stě tisíc jí máte do dvou dnů.Ono totiž v tomhle světabordelu jde ledacos, a to i legálně:-(.
Jsou již známé případy, nejblíže v Polsku, kde se vesele obchodovalo s lidskými orgány všeho druhu.To není fantasmagoras, ale ve světě jako takovém, smutná "obchodní" realita.
No, a když tak navíc koukám z okna, v buňce na hlídaném parkovišti, mám i dost času v klidu přemýšlet o budoucnosti, kterou si můžeme z nějaké části plánovat, ale nic jistého to i tak moc není.
Vím však jedno, cítím to, a to je, že se musím a chci, a to až do konce života věnovat se mé invalidní ženě, postarat se o ní, snažit se jí obohatit ten její těžší život.A taky tady mám svého hodného, šikovného syna, a za tyhle dvě věci, dva životy, Stojí zato žít.
Autor Jeněcovevzduchukrásného, 26.05.2015
Přečteno 342x
Tipy 6
Poslední tipující: Nikita44, Malá mořská víla, Amonasr, A42
ikonkaKomentáře (0)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře
Ještě nikdo nekomentoval.
Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí