Věčný boj dobra se zlem

Věčný boj dobra se zlem

Někteří lidé jsou u nás velmi zaslepení, jelikož nevidí a necítí zlo, které je zrovna v těchto dobách v tak evidentním rozmachu.
Já jim říkám, tak nějak, neracionální naivky.Neberte to špatně, píši jak to cítím.
Asi za to nemůžou, mají to tak asi nastavené, a až se zlo opět ukáže v celé své síle, tak stejně neuznají, že zlo je tady, a že se proti němu mohlo více bojovat, aby tak opět neposílilo.
Hitler ve svých projevech vyřvával více a více častěji své agresivní myšlenky, a většina lidí jim podlehla, jiní mlčeli, báli se, a další proti tomu otevřeně vystupovali.

A tak zřejmě budou vždy tři kategorie lidí, lidí více méně, kteří buď se zlem souhlasí, ti co mlčí, a to je podle mého na pováženou, a ti co se proti zlu(ať už je to zlo Šalamounsky zakryté, nebo ne)staví a bojují proti němu.
Bylo tomu tak v dějinách vždy, a je to prostě jen a jen o rovnováze zla a dobra na tomto Světě.Na tu rovnováhu je ale zapotřebí mít lidi vnímavé, tak nějak zlatá střední cesta, to aby se to zase nezvrklo.

Je tedy na každém z nás, jak to cítí, jak to vnímá a jak se k takové věci bude stavět.A je to tak asi správné, alespoň na tomto světě, že, každý máme na výběr.
Já mám v tom ale jasněji, a jedno vím jistě, že ze zlem se musí bojovat, tak to vždy bylo, je a bude.
Autor Jeněcovevzduchukrásného, 19.10.2015
Přečteno 582x
Tipy 4
Poslední tipující: Danger, Aiury, Nikita44, Amonasr
ikonkaKomentáře (8)
ikonkaKomentujících (4)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

Já zjišťuju, že si tam dosazuju, co tam není napsané.

Tak tedy jasně stručně:
1) Co myslíš tím zlem?
2) Jak proti němu bojuješ?

03.11.2015 11:27:54 | ewon

Tak zaprvé: Naprosto odlišnou kulturu, a víru, která podporuje agresi.
Za druhé: Jak bojuji?, zatím chodím na manifestace proti islámu.Pokud věci vyvrcholí a bude válka(válka skrze víry), budu na straně křesťanů, a to i těch Arabských Kopských křesťanů, a to třebas i se zbraní v ruce.Jasné?
Nejsem Svědek Jehovův, jsem Protestant církve Husitské.

03.11.2015 15:46:08 | Jeněcovevzduchukrásného

proti komu bys chtěl bojovat?

Není možné, že boj za "správnou věc" "za toho správného Boha si zvolili i bojovníci z IS"?

Tím tě s nima nechci srovnávat. Jen se obávám, že v obou případech je jistý zdroj fanatismu.
Rozdíl musí být např. v tom, "kdo překročí čí hranice".

Jenomže... na nás (ČR) žádný stát (islámského typu) nemůže zaútočit...
Na druhou stranu- a to jde brát jako argument. Strach z obyvatelstva, co se nepřizpůsobí- může být. Hypoteticky a extrémně. Každý, kdo by se choval přiliš "teroristicky" by musel skončit ve vězení.
Myslím, že spoustu lidí může napadnout paralela se Sudetskými Němci.
Byli všichni vini? Patrně ne. Ale mocní rozhodli tak, že bude lepší když tady nebudou.
Že si na nich po válce Češi vybili zlost je pochopitelné...
(a nešlo tam o jiné náboženství, jen o jinou národnost nebo snad jinou politiku...)

PS: není trochu divné, že bojovník s terorismem USA nemůže IS porazit? Nemůže, nebo nechce?

09.11.2015 17:11:27 | ewon

Proti komu?, no, přece proti tomu, kdo mi a nebo mým bližním bude usilovat o život, a to bez ohledu na nějaké víry.

09.11.2015 18:10:28 | Jeněcovevzduchukrásného

Zlo je úhel pohledu. Po mě jsou třeba zlo demonstrace pod křídly pana Konvičky.

03.11.2015 17:39:37 | Bylinná směs

Tak tak, zlo je úhel pohledu, s tím nic nenaděláme, nato jsme moc malí páni:-(

03.11.2015 18:05:29 | Jeněcovevzduchukrásného

koketoval jsem nedávno s touto myšlenkou a neumím pochopit zlo,je nepochopitelné...
dík za toto téma.

25.10.2015 20:45:47 | Danger

Děkuji Dangere za bodík, vážím si ho, a jako posel chmurných budoucích časů, jich také moc nedostávám :-).Jsem věřící protestant, žádný najivka, Táborité by ze mě měli jistě radost.:-)

30.10.2015 16:48:37 | Jeněcovevzduchukrásného

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí