MILUJME JE

MILUJME JE

Anotace: Bolest přichází v životě lidí ve všech možných podobách.

Bolest přichází v životě lidí ve všech možných podobách.Člověk se v bolesti narodí a někdo s ní i umírá.Jaká bolest je menší ,větší,kdo ví ? Některá bolest přijde znenadání,některá se plíží pomalu.Kdo ale posoudí,která je největší? Někdo si myslí,že je to bolest zubů,někdo,že je to bolest z nešťastné lásky,jiný má zas jinou,tu svou,která je pro něj stejně významná jako pro toho co má bolení zubů a tak je to stále dokola.Bolest vnímá někdo velmi intenzivně,někdo zatne zuby a řekne si ,že prostě musí vydržet,další pláče,jiný křičí.Někdo se vzteká a někdo ji snáší v poklidu a moudrosti.
Jistě mi však dáte za pravdu,že jedna z největších bolestí je ztráta.Bolí,když ztratíte snubní prstýnek,kabát , peněženku s celou výplatou, kreditní karty, tiket na sportku, který vyhrál. Může vás bolet ztráta mobilu v horším případě docela dost bolí,když ztratíte pejska,nebo vám uletí papoušek.
Další velmi bolestivou ztrátou je určitě ztráta člověka.Člověk nás může opustit dobrovolně,což asi někteří z nás nesou velmi špatně,člověk nás opouští nedobrovolně,což znamená ,že my chceme aby nás opustil,ale on je opačného názoru,člověk nás opouští přirozeně.A s těmito ztrátami se lze při troše dobré vůle celkem snadno vyrovnat,jak je to ale s tím,když ztratíte někoho, s kým jste spjati nějak více,poutem nerozdělitelným a trvalým jako je vaše pouto s dítětem?Ztráta dítěte je asi tou nejhůře snášenou ztrátou v životě člověka a ten se s ní asi nikdy zcela nevyrovná.Ztratit dítě můžeme v supermarketu,v lese a na podobných místech,ale tato ztráta se dá docela dobře vyřešit.Co však s tím,když ztratíme dítě vlastním přičiněním?Tady nepomůžou letáčky nalepené na sloupy,tak jako když ztratíme pejska a proto je asi lepší ztrátě předcházet.A proto milujme své děti i s jejich chybami,vždyť je mají stejně odkoukané od nás,milujme je proto , že oni si nás nevybrali, byla to naše volba to jejich zrození,milujme je proto abychom je neztratili.
Autor agarka, 06.02.2007
Přečteno 278x
Tipy 2
Poslední tipující: Judita
ikonkaKomentáře (1)
ikonkaKomentujících (1)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

Věs, že máš pravdu;)

09.02.2007 18:03:00 | Skaja

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí