Slunéčko, nebo škrkátko

Slunéčko, nebo škrkátko

Anotace: Dříve sme sa smíly filmom Jak sa kurvyla ocel, Anna bordelářka, že su o niče...

Dříve sme sa smíly filmom Jak sa kurvyla ocel, Anna bordelářka, že su o ničem, ale ted su oproti tom co nám servíruju nejenom americké už i naše filmy klenoty. Herci, gdyž chcu hrát, tak mosíja brat co je a Pražská divadla maju takové kýče, že aj v Národním divadle moseli stáhnut hru Sluha dvou pánu, protože si pan Donutil scénář upravil podle sebe, aby to mělo grády. Divák sa mosí válet smíchy, mně už připominá Trošku a jeho Kamenaky, to su perly f našich kinech, co do počtu diváku. Co bude následovat, uvidíme... Na televizu sa dívám enom sporadicky a v noci, když sem šířil kulturu, tak sem chěl mět hlavu tam, gde má moja baba řit, já mám ted o zábavu postarano. Malý Šimonek je zlatý ogara a bude mnět rok, to bude slávy, tak sa bavim, já bavič žen, gdysy sem zpival „Mně žádná dívka neodolá“ a ted su rád že sa mně nestane, že stolice a moč předběhne moje myšlenky, lidově, že sem sa posral, tak ted mám na zadku škrkátko a na předu na trenkách mám slunéčko. Gdybych sa znova narodil, tak bych sa sežmal a zahodil, to je ted moja pisnička. Gde zatneš tam bolí a bud sa to roštipí, a nebo zlomí, inak to nevydim; co ted a co potom.

Autor Pegott, 24.10.2016
Přečteno 573x
Tipy 4
Poslední tipující: mkinka, faraym, Jeněcovevzduchukrásného, Lighter
ikonkaKomentáře (4)
ikonkaKomentujících (2)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

Hmmm, a bude hůůř.Věčný realista.:-)

31.10.2016 17:57:59 | Jeněcovevzduchukrásného

Gdo to je optimista Špatně informovaný pesimista Pegott

01.11.2016 08:26:18 | Pegott

:-)No, vždyť říkám, jsem realista, no, někdy optimista i pesimista, realista-tři v jednom:-), ale hlavně Realista:-(, :-).

02.11.2016 15:49:53 | Jeněcovevzduchukrásného

Mnej sa dobře ty muj bobře Zdravím Ta Pegott

02.11.2016 16:54:19 | Pegott

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí