Ohlédnutí milé i jdoucí

Ohlédnutí milé i jdoucí

Anotace: Bloumání minulé i budoucí co odehrálo se, co stane se, ve 404 slovech popsané...

 

V roce minulém dva šestnáct byl pro mě znamením obrovských změn, převratů, poznání nového já Jménem MiKa, nalezení se v nových formách umění (slam, básnění, improvizace, tanec, lektorování jógy a mnohé další) a hlavně noví přátelé a zkušenosti…

 

První půlce roku, do zorného pole oku Petry, naběhla má pružnost a zasvětila mě do tajů lektorování jógy a Akra.  Je to má vášeň vděčím za něj!

 

Při nastěhování do Staráku z párem gayů, úžasně se žilo. Ještě ve mně doznívaly pravidla, rovnice z Ostravského řádu. To však změnilo se prázdninami. kdy v žilách žádné plány nebyly, ale po týdnu se hned objevily! Na festivaly se vydala!

 

Mastrem to začlo Trutnovem konče, kdy poslední den popsati velkým orgasmem… Byl to nářez i Brutál brutální! Rodinu novou nalezla, bratra Jaye, strýčka Dana a mnoho známých přes kolena. Mužům do mého světa škvíru otevřela!

 

V záři zářila má duše, ovšem mělo to stinné stránky, vyplavilo se ze mě výtvarno! Tohoto roku zmocnil se mě obří chtíč po vědění, poznání stálého učení, za něj radostí pěju, dál mě provázej!

 

Francií políbená s Dominičkou procítěná nalezla osobu úžasnější než světlo zář mého srdce! Přítel pozval nás na divadelní inscenaci, po konci odebrali se do hospody. Kde byl on. On, uvolnil mě, mé tělo i ducha i mé zábrany, otevřel mou mysl novým dimenzím.

 

Se čtvercem přátelským přišlo Slam poetry v jednom týdnu odehrála Hradištskou, Brněnskou a Zlínskou scénu vyhrála. Má éra básnění započala! Přes básně zpět objevila obrazy výtvarna. Pojila básně s tvorbou a to mě drží, obohacuje i cení!

 

Muži bylo pro mě velké téma. Pár mnou chvíli prolétlo, obohatilo i muka mnoho vztahovosti zažila. Pár lžím dovolila stoupit do života. Ovšem vše posunulo mou duši do nenadálých koutů! A co hlavně, oblíbila si Hradiště, lidi v něm, domovem jej nazývám! Řidičák si udělala, mnoho lidí obohatila, radost udělala svou energii. Byla, jsem, budu úchvatná vznešená, čirá bytost slunce! 

 

 

 

Budoucí jsoucí světloplaší brouci co nevidí cíl?

 

Do futurisma nevidím, vidět nechci, jen malou vidinu, kterou sdílím, ráda uvítám.

 

Přinést do života toho Prince Malého , ať učí, obohacuje mou mysl novými dimenzemi a proplouvá vedle mě a novou třetí bytost vytvořit.

 

Talentovky všechny s přehledem zvládnu, pak už si jen vyberu v daný moment, co chtít budu! Ale JAMU v srdci mi je teď nejblíže.

 

Dále jógovat, peníze z radosti tvořit Namasté studio stvořit.

 

Hlavně šťastná, radostná, plná úsměvů, explozivní vyvěrající kreativita ať je stále v hlavě. Otevřená novému, tantrické masáže, saunování, obohacování mysli i těla. To vše do života přitáhnu.

 

Jsem vděčná za vše co bylo, je i bude! Děkuji Vesmíru… <3

 

 

Autor MiMiKa, 01.01.2017
Přečteno 581x
Tipy 2
Poslední tipující: enigman
ikonkaKomentáře (2)
ikonkaKomentujících (2)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

tomu říkám príma život a výhled...

03.01.2017 13:04:30 | enigman

Ach, pozorovateli děkuji za příjemný pocit! Ano, já si jo užila, žiju i užiju!

03.01.2017 13:08:55 | MiMiKa

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí