Pevná čtyřicátnice o partnerovi

Pevná čtyřicátnice o partnerovi

Anotace: sonda do ženského uvažování o muži

(ONA) dobře stavěná čtyřicátnice

K (tazatelka) kolegyně

POET vyslechnuvší dialog žen


K: Tak sem slyšela, že jedeš do Prahy na dovolenku

Ona: No jo se starým

K: Těšíš se určitě?!

Ona: Jo, ale nejradši bych po týdnu odjela zpátky domů, a starého tam nechala

K: A proč jako?


Ona: Ale, ten můj starý, no jak to říct. Asi procházím krizí středního věku

K: Co?

Ona: No ten můj starý je strašně neochotný, nic nedělá. Chci navrtat poličku a trvá to pomalu měsíc, abych si ještě dávala skoro kolkovanou žádost a to není na moje nervy

K: aha

Ona: Mi stačí, jak přijdu domů ze šichty, podívám se na něho a už jsem nasraná!!!!



(POET dovětek) tak už díky stále atraktivní čtyřicátnici vím, proč je s velkou pravděpodobností, na mě bytná, častokrát naštvaná.

Některým ženám holt stačí pouhý pohled...

Autor kudlankaW, 12.08.2017
Přečteno 929x
Tipy 9

Poslední tipující: Vivien, piťura, A42, Dreamy, Frr, Iva Husárková
ikonkaKomentáře (84)
ikonkaKomentujících (9)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

19.07.2020 23:47:03   kudlankaW

Je to žel pravdivě zachycený monolog mé stále současné kolegyně z jobu. Vivi, nevím co dodat, ale díky ní jsem pochopil, že někdy stačí už jen to že muž je a v podstatě už je v jejím životě jaksi nadplán, mno. Ponorka a se všemi torpédy!

líbí

19.07.2020 22:04:45   Vivien

Tedy zasmála jsem se Márty, včetně výstižného have a nice trip po dvaceti letech, v komentech.

líbí

16.08.2017 12:31:04   A42

Jak je ten svět legrační - někdo jezdí na dovolenou do Prahy, já zase jezdím z Prahy. :-D
Jinak - spíš se tomu textu směju, rozhodně v něm nevidím předsudečné myšlenky, jak tu v komentáři zaznělo.

líbí

16.08.2017 13:01:02   kudlankaW

Není v textu nic předsudečného. Něco jiného je to co by teen číst a zcela jiného to zažít na vlatní kůži. A Ty, Z. Stejne jako já, víme své, nemám pravdu?

líbí

16.08.2017 16:04:06   A42

;-)
Až budeš zase psát o dívce leginách, tak jedině bez předsudků. :-))

líbí

16.08.2017 16:38:15   kudlankaW

At vyhovim regulim pani Tall ;)

líbí

18.08.2017 11:04:34   tall&curly

Já už dávno vím, že můj obzor se dalece míjí s místní lidovou moudrostí. Přiznávám, že mě místní klub "modří vědí" ani moc neláká.

líbí

18.08.2017 13:32:44   A42

On je tu nějaký klub a nějaká lidová moudrost? Dosud jsem měla za to, že je registrován každý za sebe a tak také komunikuje. Při cca 20 tisících zcela různorodých uživatetelů těžko hledat jednotný "klub".

líbí

18.08.2017 13:46:05   kudlankaW

Naprosty souhlas.
Pokud by tady nejaky klub byl pak by mel nektery z autoru vyjimecny talent shromazdit kolem sebe jakousi skupinu ci frakci
a to se doufam nedeje

Netusil jsem, jak pouhe zaznamenani rozhovoru dokaze privodit
VZRUSENOU DEBATU!

líbí

18.08.2017 14:12:45   tall&curly

Ten klub není založen autorem, ale kýčem :)

líbí

18.08.2017 13:40:39   tall&curly

Já ho tu vidím dost zřetelně.

líbí

18.08.2017 15:09:26   A42

Já ne.

líbí

18.08.2017 12:50:08   kudlankaW

https://www.novinky.cz/zena/vztahy-a-sex/326971-jak-spolehlive-poznat-ze-je-partnerka-nastvana.html

líbí

18.08.2017 13:40:06   tall&curly

A? Já můžu vygooglit 50 článků na téma "chlapi jsou takoví a makoví, ženy světice" a nenapoví to o ničem nic ;)

líbí

18.08.2017 13:43:22   kudlankaW

Jistě tall
jen chci napsat, ze zdaleka nejde jen o nejakou lidovou moudrost.

Je to podlozeno i odborniky

Hlavu vzhuru tall a pekny prozitek u vody o dnesnim dni;)

líbí

18.08.2017 13:49:55   tall&curly

Stejně jako odborníci hovoří o tom, že muži jsou takoví a takoví... A jakou to hraje roli ve vztahu dvou konkrétních lidí? Žádnou. Jak napsala Iva výše/níže, je to vždycky o životě a událostech konkrétního člověka. A já tyhle zobecňující kecy, které vykreslují muže/ženy v negativním světle nesnáším. Lidé by se měli snažit být partnery, nikoliv protivníky.

líbí

18.08.2017 15:56:35   kudlankaW

Ach...
Toho bych se nenadal, ze pres prazdniny "tematicky nudny a malo hodnoceny Liter" rozhybe nazorove zcela bezny rozhovor dvou ctyricatnic.;)
jinak Tall preji Ti schopnost pracovat na vztahu i po dvaceti ci triceti letech souziti
have a nice trip
obezni Marty

líbí

18.08.2017 16:16:10   tall&curly

A proč bych po dvaceti, třiceti letech neměla mít schopnot na vztahu pracovat?

líbí

18.08.2017 19:22:22   kudlankaW

čas a okolnosti Ti ukáží zda toho budeš schopna...
Hodně štěstí

líbí

19.08.2017 07:57:15   tall&curly

Každý svého štěstí strůjcem.

líbí

19.08.2017 09:18:21   kudlankaW

Užij si to konstruktérko svého života

líbí

15.08.2017 15:15:24   tall&curly

Ty jo, nad textem a zejména nad diskuzí buším hlavou do zdi.

líbí

15.08.2017 21:44:43   kudlankaW

A bolí to?

líbí

15.08.2017 21:18:12   kudlankaW

A proč tall?

líbí

16.08.2017 09:24:29   tall&curly

Protože jsem asi z jiného vesmíru, jak to tu čtu. Dva ve vztahu (bez ohledu na pohlaví) jsou především partneři (v maximálním významu toho slova), tzn. také, že nakládají s tím, co konkrétně je (myšlenky, city, potřeby, události), nikoliv s předsudky a historickými faky (jak je zde pojímáš a označuješ ty).

líbí

16.08.2017 12:04:21   kudlankaW

Asi jsem to měl rozvést v úvodu před samotným textem. Ten dialog skutečně mezi ženami proběhl, tak nevím, co Tě na tom reálném rozhovoru uvádí do varu.

Pro mě postesknutí čtyřicátnice přiznávající svou nasranost při pouhém pohledu na muže znamená to, že někdy pro nerudnost ženě stačí pouhý pohled ( samozřejmě předtím nevole pramenila z jisté neochoty muže k navrtání poličky)

Zřejmě zdaleka nejsi ve středním věku ani v konkretní situaci v daném vztahu. Tak to sotva můžeš sama zažívat to, co bylo výše zaznamenáno. A navíc Iva tento stav ženy ve středním věku popsala jako fakt.

Tall...Dobrý den

líbí

16.08.2017 12:23:29   tall&curly

Proti textu nic nemám, mám jen proti tomu, že sis ho tendenčně vybral pro zaznamenání, protože potvrzuje tvé předsudečné myšlenky.

Navíc jsi to podle mě zjednodušil, ta nespokojenost přece nepramení "z pouhého pohledu", v tom je víc a oba v tom mají roli. Namísto toho tu přetřásáš, že ženy mají vrtochy. A to, že to Husárková potvrdí, je na celé věci pro mě to nejstupidnější. Naštěstí to ale neznamená, že když to potvrdila jedna žena, že je to fakt. Je to pouze její svět (což ona sama píše v komentáři).

A nemusím být v daném vztahu ani mi nemusí být 40, abych mohla o tom, co jsi tu napsal usuzovat.

líbí

18.08.2017 12:07:36   Iva Husárková

přemýšlela jsem o komentáři Tall a dospěla k závěru že má pravdu moje psychická nerovnováha nevychází jen z přirozených změn z důvodu věku ale z životní situace Husárkové je tedy souhrnem celého mého života prožitých zkušeností a nelze ji zobecňovat na všechny ženy určitého věku za mylný názor se omlouvám

líbí

18.08.2017 12:49:12   kudlankaW

https://www.novinky.cz/zena/vztahy-a-sex/326971-jak-spolehlive-poznat-ze-je-partnerka-nastvana.html

líbí

16.08.2017 12:31:03   kudlankaW

Usuzovat smíš bezpochyby.

Jen bys mohla připustit, že léty se pohled na tu samou situaci zkrátka může a často i mění.

líbí

16.08.2017 12:43:57   tall&curly

Asi už bez dalšího komentáře. Hezký den, přeji.

líbí

16.08.2017 13:08:20   kudlankaW

Den plný slunce přeje M

líbí

13.08.2017 14:08:16   Iva Husárková

od určitého věku se dějou s ženskou strašný věci má pocit že se zbláznila její tělo se chová nelogicky píšu podle sebe což bylo v osmatřiceti maličkosti které dřív nechávaly klidnou dokážou rozložit na atomy a přitom se to ani pořádně nedá vysvětlit nerovnováha vyvolává podrážděnost a odnáší to okolí pocity naprosté marnosti občas vyústí v pernamentní nasranost která zmizí jen hezkým slovem objetím pocitem bezpečí fšem mužům se tímto moc omlouvám Márty promiň :-))

líbí

14.08.2017 22:32:07   kudlankaW

Ivo, jak je libo

líbí

15.08.2017 11:54:08   Iva Husárková

:-))

líbí

13.08.2017 14:52:55   kudlankaW

Ivo.
Naopak jsem tomu potěšen, že přisvědčuješ to, co vyslovila má "kolegyně" ze sousedního oddělení své vrstevnici. Pak při vědomosti si těchto změn, nemůže se dáma ve zlatém věku diviti, že ji okolí nemůže dost dobře chápat. Pak raději unikají z dosahu jejích prudce proměnlivých nálad.
Je pro mě cenným, když otevřeně strvrzuješ podivné stavy mnohých žen, prazvláštní vrtochy spjaté s nezvratnými změnami, které se dějí uvnitř jejich těl a zejménapak na povrchu kůže, ve tváři aj.
Za přímou odpoved patří Ti můj zřetel. Marty romantik a někdejší bonviván

líbí

15.08.2017 08:06:58   Iva Husárková

děkuji Márty vážím si toho :-))

líbí

15.08.2017 09:22:20   kudlankaW

Ivo, vždy jsem byl nezištně empatický

na to byl spoleh - fakticky

Snad se to časem změní, neboť jsem seznal, že být spolehlivý statný třicátník, je v podstatě dobré pro partnerku (dílčí stabilita) a pro potomky. Avšak s odstupem času pozoruji, že jsem nepožíval z poháru nabídnutých možností dam a zůstal v póze férového panáka, který si leccos rozkošného neumožnil, nedovolil

Snad jsem zůstal ušetřen případných problémů... :)

líbí

15.08.2017 11:42:43   Iva Husárková

:-))

líbí

15.08.2017 12:37:37   kudlankaW

Utěšuji se tím, že jsem se vyvaroval potěše i komplikacím

líbí

16.08.2017 05:53:37   Iva Husárková

:-))

líbí

13.08.2017 07:48:56   uživatel smazán

no Martine, kdyby si tu bytná četla, že jí říkáš "bytná", tak už možná nebydlíš :-)

no, někdy to stojí za houby, a jestli to v tichosti přečkat, nebo bojovat, nebo utýct, to se nikdy dopředu nepozná... a potom taky ne... a někdy se taková čtyřicátnice jen tak vytahuje před kamarádkou, a doma je šťastná, že se ten chlap občas objeví... a pro jistotu se ho ani neptá, kde byl tak dlouho :-)

líbí

13.08.2017 11:16:36   kudlankaW

Casto se stava ze se diky souziti se z zeny postupne stava muz a muz jaksi zzenstilym. Proto take pokud se muz neni majetnicky muze se ve svem byte po boku zmuznele zeny citit jako student u bytne...

To ostatni nevime v jakem bode se nas zivot ocita a zda to co snasime je jeste unosne ci nikoli.
Vsude je neco jak pravi lidova moudrost

A ctyricatnice dobre stavena no vypadala dost otravene dlouhodobe...a jestli chtela vypadat jako chudinka pred kolegyni o tom pochybuji. Diky za zajem Zdenku

líbí

13.08.2017 20:37:29   uživatel smazán

hezké na tom je, že do toho vůbec nevidím... a už se ani moc nepokouším :-) naposledy, když jsem mírně pozdvihl obočí nad zdlouhavým rozhodnutím (ano... ne... ano... ještě nevím... ne... ano...) jsem si vyslechl, že žena umí říct své "ne" i před oltářem, ač před 10 minutami vyřkla konečné "ano", tak co se prý divím... a tak nám asi nezbývá než milovat je, dávat to najevo, a neřešit...

líbí

13.08.2017 21:20:47   kudlankaW

Milovat ve smyslu tělesném (pokud nam to ve slabsi chvilce umozni?) ci se nad nami slituji a propujci nam na par minut svuj trup nikoli svou mysl ktera neustale teka a je velmi nestabilni...

líbí

14.08.2017 17:11:19   uživatel smazán

milovat nejen tělesně, prostě milovat... celé, bez podmínek, se vším, co k nim patří... je to zatraceně těžké, ale jediný možný přístup... ony to takhle potřebují...

líbí

14.08.2017 20:48:42   kudlankaW

V tom případě ženy beze zbytku budou ochotny přijmout historicky fakt, že muž je rozsévač a také jím nadále zůstane. Tedy ženy budou ochotny přehlížet tu a tam toulku muže, který si zajde pohrát také s jinými ženami...
Vždyť je to jen chybující tvor, no dámy, nemám recht? Máte příležitost jej brát také s jeho chybami, co zástupkyně žen paní Phil?

líbí

14.08.2017 20:57:07   uživatel smazán

ne, tak to není... to není něco za něco, tady žádné fifty fifty neplatí... je těžké se s tím smířit, ale tady nemá logika co dělat :-)

milovat, vyslechnout, ale zbytečně neřešit... a pořád milovat... potřebují jistotu, kamaráda... a pak až ty naše kolibříky :-)

líbí

15.08.2017 15:36:44   Dreamy

Vstupuji do diskuse se zjištěním..."Ježííš,já jsem asi pokažená!"Jelikož já bych neopovrhovala ani tím kolibříkem a zcela nelogicky mnohdy přeházela pořadí potřeb. Nebo chci vážně tolik?:-)

líbí

15.08.2017 21:19:00   kudlankaW

Jsi hodna obdivu!

líbí

16.08.2017 13:01:14   Dreamy

Vypadá to jednoduše,ale nikdy to není tak jednoduché...:-)

líbí

16.08.2017 13:07:15   kudlankaW

Mince má rub a líc
a chtíc nechtíč
teda chtíc nechtíc
našlo by se i úhlů pohledů

líbí

16.08.2017 13:28:26   Dreamy

:-)

líbí

16.08.2017 20:29:07   kudlankaW

Dreamy ty dobře víš že já vím ach

líbí

15.08.2017 15:50:06   uživatel smazán

ne, jsi v pořádku, to přehazování potřeb k tomu patří :-)

líbí

15.08.2017 08:07:28   Iva Husárková

Ty si úžasnej :-))

líbí

14.08.2017 21:02:42   kudlankaW

a pak se některé z jejich plemene neváhají vrhat jiným do náruče ...A to je jaksi v pořádku, pokyne -li žena - pak smíš

líbí

14.08.2017 21:24:18   uživatel smazán

ano, tohle si ony řídí samy na popud nějakých svých vnitřních potřeb a nálad... to nejde ani odůvodnit, ani zkoumat, to tak prostě je... smiř se, miluj, neřeš, neoplácej... ajajaj, těžký život samečků... a krásný, když se samička podaří :-)

líbí

14.08.2017 22:11:49   kudlankaW

asi jsi měl štěstí na povedou kamarádku...

Tedy spíš si šel štěstí naproti :)

líbí

14.08.2017 21:44:34   kudlankaW

ano, chuť na jiného chlápka si řídí samy...

líbí

14.08.2017 21:48:43   uživatel smazán

ano, ale nic v tom nehledej... potřebují si připadat žádané, přitažlivé, chtěné... na toho chlápka a jeho bimbase kašlou... pokud se nezamilují, to je pak tóčo :-)

líbí

15.08.2017 08:48:39   Amelie M.

no.. to o tom bimbasovi, s tím bych asi souhlasila, i když ani ten není k zahození :D

líbí

15.08.2017 12:56:48   uživatel smazán

když ty si jiná věková kategorie... :-D

líbí

15.08.2017 21:22:28   kudlankaW

Amelie je téměř čtyřicátnice jako ta v textu...

líbí

15.08.2017 09:29:02   kudlankaW

V závěru Amelie, dáváš jistý díl naděje, že orgán muže není úplně k zahození,
no tak alespoň malá (kolibří) naděje :D

líbí

15.08.2017 09:25:44   kudlankaW

Konečně další ženský pravdivý vhled

Tak alespoň víme,pánové, jak to ženy s podvěskem břišním muže mají.

Jen kdybyste tušili, jak s námi podvěsek lomcuje, jak často se puzení pokouší převážit nad rozumem či zábranami

To zvířecí z nás nelze vymýtit. Z Vás dámy ano?

líbí

14.08.2017 22:05:09   kudlankaW

na opeřence že kašlou? :D

líbí

14.08.2017 22:08:38   uživatel smazán

hmm, ty v mé věkové kategorii prý jo... kašlou, on je nejvíc důležitý pro nás... ony mají jiné preference...

líbí

14.08.2017 22:10:48   kudlankaW

každému co jeho jest

líbí

14.08.2017 22:03:22   kudlankaW

tys ale zkušený
já nikoli

líbí

14.08.2017 22:07:33   uživatel smazán

jsem jenom poučený :-)

líbí

14.08.2017 22:08:10   kudlankaW

a už jsi leccos v dlaních třímal z ženskosti ...

líbí

14.08.2017 22:09:39   uživatel smazán

já toho hlavně už hodně posral :-)

líbí

14.08.2017 22:31:26   kudlankaW

a také nejen posral
ale i do dlaní dostal :P

líbí

14.08.2017 17:15:47   Philogyny1

s dovolením vstupuji do hovoru se svým ... Ano. :)

líbí

14.08.2017 17:26:45   uživatel smazán

děkuji za potvrzení teze :-) mě to tedy bylo vysvětleno teprve nedávno, a doteď se s tím špatně vyrovnávám... jako s tím, že jsem byl 50 let docela mimo (i když teď je to lepší fakt jen o kousíček), a Martin... ten má ještě čas :-)

líbí

12.08.2017 23:19:04   Philogyny1

Letos mi bude padesátdevětlet, nevím, jestli jsem pevná, ale rozhodně stojím pevně na vlastních nohou. Každý den říkám manželovi, řekla jsem Ti už dneska,
jak Tě mám ráda? A dám mu pusu. Rozzáří se. Dál už to nechám na čtenářově fantazii...
P.S. Poličku si klidně navrtám sama, on zase dělá vynikající minutky... :)

líbí

12.08.2017 23:41:39   kudlankaW

Wow

líbí

12.08.2017 23:47:05   Philogyny1

A tak děkuju a přeju hezký pozdní večer, Martine. :)

líbí

12.08.2017 23:58:59   kudlankaW

Vášní plnou půlnoc Svatko. M.K.Kudláček

líbí

13.08.2017 00:05:27   Philogyny1

Půlnoc do půli čiíše a ráno do celé... :)

líbí

13.08.2017 11:04:46   kudlankaW

Asi nechapu dost jasne

líbí

13.08.2017 11:11:27   Philogyny1

mám pod tím svou představu... :)

líbí

13.08.2017 11:20:04   kudlankaW

Tak si ji dobre hlidej,,,

líbí
© 2004 - 2026 liter.cz v2.5.5 ⋅ Facebook ⋅ Threads ⋅ Nastavení soukromí ⋅ Osobní údaje ⋅ Provozovatel