Môj pohlad na svet a život

Môj pohlad na svet a život

Anotace: Tak ako to cítim ja...

Sbírka: KNIHA

Snažím sa žiť na plno ako sa dá! Aj tak by sa to dalo povedať. Aj keď niekedy mi život pripadá ako bezcené divadlo, ktoré sa nakoniec vždy skončí smrťou! Narodíte sa, pár rokov žijete, možno v 20 sa vydate/oženíte a budete mať deti a potom budete len starnúť až na budete ležať na smrtelnej posteli a svôj život sa vám premietne pred očami, vy sa budete smiať alebo plakať. Keď zomriete decká a vnúčatá vám rozoberú majetok a je to. Celý život je na nič. Ja mám niekedy taký pocit akoby som sem ani nepatrila a nikto mi nerozumel. Je jasné, že ludia ktorí majú cez dvadsať si o živote myslia niečo iné. Ale u mňa teda z pohladu 14 ročnéhodievčata je svet len VELKÝ KUS HOVNA ktorý nestojí ani za čuchnutie. Tiahne sa a prestane až ked vyvetráte. Nehovorím, že smrť je lepšia než život to teda nie. Veď kto by už nechcel žiť? Možno motorkári ktorý jazdia ako blázni. . Videla som takého tiahol si to po ceste ktorá ide od nás do Žilini. Uplne úžasná motorka a on na nej robil všeliaké kusky. Mala som strach, že spadne ale statočne sa držal. Veď si dokážete predstaviť čo asi motorkári robia. a ešte na Dicsovery dávajú, teda neviem či ešte dávajú stavitelov motoriek a tam sa jeden počas toho zabil. Ved to muselo byť hrozne pre všetkych! Aj to bolo hrozné. Ja sama som pri tom plakala. Proste môj pohlad an život je niečo horzné PREDSTAVA smrti je hrozna. A svet? Velká gula s vela luďmi a väčinou su to decká ktoré su podviživené pretože nejaký ZASRATÝ premiery, prezidetni a politici nevedia dať ani halier za tie decká ktoré sa tam kdesi teraz uchylujú v slamených chatrčiach a je na nich doslova len kosť a kože. Myslíte si že je to správne? NIE JE! Je to veliké SVINSTVO pre ostatných a čo miliardári? Keby si oni sami vyskúšali aké je to byť s odratým zadkom zmenilo by ich to. Porste svet ako taky je svinstvo!
Autor Elion666, 19.02.2007
Přečteno 385x
Tipy 0
ikonkaKomentáře (2)
ikonkaKomentujících (1)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

K tvému druhému článku. Bůh říká: nezabiješ, nepokradeš, nesesmilníš, cti otce svého i mtaku svou...Dodržuješ to? Dodržuje to většina lidí na této zemi? Ne! Pak ale chyba není na straně BOha, ale na straně lidí. Bůh nám říká, jak máme život, ale my to porušujeme. Každý lže, podvádí, krade, touží po moci. Pak se ovšem nemůžeme divit, že je zde válka, nenávist, vraždy...Člověk sám nedodržuje dobré rady svého Stvořitele a za to trpí. Kdybychom se milovali, kdybychom si pomáhali, žili spolu v lásce a radosti, kde by byla nenávist? Zmizela by! Ale tak to bohužel není. Jenže chyba je na straně člověka.
A když vidíš, že svět je zlý, nestačí si na to jen stěžovat. Je třeba s tím něco dělat. Pojďme a buďme těmi, kdo roznášejí okolo sebe lásku, harmonii, pohodu a klid. Pak se možná promění tvůj život i život lidí okolo tebe.

S požehnáním

20.02.2007 10:33:00 | Hippy

Když je život na nic, proč chceš žít? Protože máš v sobě touhu po něčem lepším. Tak svůj život změň. Dej si životní cíl, jdi za ním, proměň svůj život. každý z nás na to má!
A hlavně nebuď jako ti, o kterých píšeš. Z tvé úvahy cítím, že bys chtěl změnit svět, aby to nebyl "velký kus hovna". Tak do toho!

S požehnáním

20.02.2007 10:21:00 | Hippy

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí