Novodobé "Babylónské věže"

Novodobé "Babylónské věže"

Anotace: Burdž chalífa, novodobá nejvyšší "Babylónská věž", zatím:-)

Lidé se od jak živa snaží předhánět kdo je lepší stavitel gigantických vodních děl, stadiónů, lodí, budov, a všeho možného.Lidská pýcha a tvrdohlavost zřejmě nezná hranic, a tak vznikají i novodobé "Babylónské věže".Dovolenou jsme si tedy vybrali právě v této lokalitě a když už tak samo i s výletem na tento mrakodrap.
Jediný problém mi už teď však dělá výška a tak si pro případ sebou beru igelitovou tašku:-).
A možná, že až před sebou spatřím tuto vysokou šílenost, tak si vstup do budovy rozmyslím a počkám v klidu pěkně dole.Nemám nic proti stavění podobných kuriozit, ale obávám se, že každá taková obři stavba přinese s sebou i podpásovku ekologii.
Dáváme té naší matičce Zemi pěkně zabrat, a nejen jí.
Ve Vesmíru na oběžné dráze to už teď vypadá jako na smetišti:-(, a to je jen začátek vesmírného průzkumu.
Kam vleze člověk, sedm let tráva neroste, no, spíše sedmdesát let.
Autor Jeněcovevzduchukrásného, 11.06.2018
Přečteno 295x
Tipy 2
Poslední tipující: Iva Husárková, Amonasr
ikonkaKomentáře (2)
ikonkaKomentujících (2)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

Pominu naprostou myšlenkovou roztříštěnost textu, čímž říkám, že úvaha jako literární útvar toto není. Zaujalo mne však "jádro pudla". Tedy okolnost jet na dovolenou do teritoria s pohledem na "tu šílenost". Je to obecný jev této doby, která si říká moderní. Dovolenou nepojmout jako odpočinek, relax, utužit rodinné vazby. Nadýchat místní folklór, pohovořit s místními, pojíst speciality a popít co země nabízí. Tím nemyslím se zdecimovat alkoholem.
Trendy "dovolená" je užít si za své peníze jednotné laserové diskošky s rapujícím "zpěvákem", nahltat celodenní odér smažených hranolků na přepáleném tuku, prolétnout střed městeček a dát si práškovou zmrzku s kafíčkem. Skákadla a lunaparky pro děti do půlnoci na molech. Sádrové cetky a plastové příšerky. Naprosto stejné HR,I,FR,Tunis, Egypt. Na své lodi slyšíte jednotný rachot i 5 mil od břehu. Není nic strašnějšího a nebezpečnějšího, než když vás křižuje devítipatrový plovoucí barák.
Neporozumění a nepřesnosti popisu stavebních objektů nemá cenu komentovat, patřilo by to na archiweb, popř. portály TZB staveb.

12.06.2018 13:17:44 | Lesan

Roztříštěnost textu, hm, asi to bude tím, že jsem někdy roztříštěný:-)
To co jsem napsal mělo být na hlubší zamyšlení, Babylón, pýcha, zmatení jazyků.
Procestoval jsem všechny důležité památky starého Egypta, jelikož mě Egypt vždy
Fascinoval.Kdyby mě někdo řekl,(týden před revolucí) že se dočkám takovýchto a i jiných výprav, tak bych mu řekl, že jistě zešílel.Je mi pětapade a co se týká diskošek, no, raději už v klidu posedím a sleduji jak jiní řádí.No, jestli dá Pán, tak se jistě na tu vysokou hromadu skla a betonu půjdeme mrknout.Jinak se spíše těším až sebou fláknu do vyhřátého moříčka.

12.06.2018 20:48:28 | Jeněcovevzduchukrásného

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí