Jsme tu jenom na chvilku

Jsme tu jenom na chvilku

Anotace: Vyloženě zlý lidi asi nepředěláme k lepšímu, na to jsem dost velkej realista

Lidský život je velmi krátký i kdyby člověk žil do devadesáti.To vám ostatně mohou potvrdit i letitý lidé, většinou říkají, jo jo, život uplynul jako voda.
A právě toto si člověk začíná uvědomovat již po padesátce, jelikož vidí, že někteří už odchází v šedesáti, sedmdesáti.
Dokud je člověk mladý, tak se tímto vůbec nezaobírá a žije v poho, samozřejmě pokud je zdráv.
Já a Mnoho dalších lidí věříme, že život smrtí nekončí, naděje a víra nám dává hlubší smysl života na této pidizemičce.A tak nemáme strach ani tak ze smrti jako takové, spíše z neodvratného stáří, které pro někoho může být i bolestivé.
Pokud člověk má pro co žít, manželka, děti, vnoučata, dobří známí, tak se mu jistě žije lépe.Samozřejmě záleží i na vitalitě každého z nás.Někdo je už v padesáti vyždímanej jako citron, díky svému divokému žití, jiný začne stavět chatu v šedesáti jako například můj děda.
Čas prostě plyne pro každého z nás, ať už rychleji či pomaleji, a zastavit se nedá i kdyby jste měli peněz jako sám Babiš.No, a To se mi zdá spravedlivé.Čas si nemůžeš koupit i kdyby jsi měl bilióny.
Můžeme se maximálně udržovat, nekouřit, nechlastat... , ale čas nezastavíme.
Smrt ke které se všichni nezadržitelně blížíme, je de fakto přechot do jiného světa.Smrt není zlá, zlé může být umírání.
Pracoval jsem dva roky v hospicu a mohl bych o umírání napsat hromadu povídek, ale nechci, nechci vás strašit.
Dnes jsou lidi k sobě velmi netolerantní, hrubí, škodolibí, agresivní.
Kapitalismus nám nedá nic zadarmo, silnější požírá slabšího, tak to je:-(
Nezapomínejme však, že jsme lidé, né zvěř a že bychom se k sobě měli chovat co nejlépe jak se dá.Ostatně to můžeme ovlivnit a to každý sám za sebe.
Nedavno mě ublížil jeden člověk, a neutekl ani týden a mohl jsem mu to vrátit.
Neudělal jsem to, nevrátil jsem mu to, nepošpinil jsem se.
Lidi, buďme na sebe Lepší.
Autor Jeněcovevzduchukrásného, 20.07.2018
Přečteno 382x
Tipy 8
Poslední tipující: LenkaT, piťura, Frr, Aiury, Amonasr
ikonkaKomentáře (7)
ikonkaKomentujících (4)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

Je to těžké když tolik lidí kolem smýšlí špatně. Nenechat se strhnout. Ale když se to povede, pocit z dobré věci je nakonec vždycky o tolik lepší než pomíjivé zadostiučinění.

24.09.2018 16:44:14 | Pelican

Je to tak.

24.09.2018 16:52:54 | Jeněcovevzduchukrásného

ACH HONZO ZLATOÚSTEJ:-D ST*

20.07.2018 17:33:44 | Frr

:-)Díky:-)

20.07.2018 18:44:30 | Jeněcovevzduchukrásného

Když jsem byl mladý, tak jsem se někdy držel přísloví oko za oko zub za zub.
Dnes po určitých životních zkušenostech již takoví nejsem, a být nechci.
Někteří lidé jsou opravdu zlí, mají to nějak silně zakódováno ve svých genech,
ale ani těmito lidmi se nemíním pošpinit.Nejlepší je jak píšeš, odstřihnout se od nich.Nejde to vždycky rychle, ale někdy se zadaří.Proč myslíš, že dělám hlídače na parkovišti.Jsem tam sám a tak se již čtvrtým rokem vyhýbám i zlým lidem:-)

20.07.2018 16:57:39 | Jeněcovevzduchukrásného

Líbí se mi, jak jsi nazval to, že ses nepomstil - "nepošpinil jsem se". Asi nebylo úplně jednoduché se natolik ovládnout, ale to překonání sama sebe asi má nakonec větší hodnotu. Sám nevím, jestli bych to v tom kterém případě dokázal, pomsta může být přece tak sladká... :-)) Ale to "nepošpinil" mi zároveň připomnělo, jak se mi v ne tak dávné minulosti ohromně ulevilo, když jsem se naprosto odstřihl od pár lidí, kteří mi také nějak ublížili a zároveň se vybarvili jako zcela bezcharakterní jedinci. Ten pocit, že bych se sám ušpinil, kdybych jim chtěl něco "vracet" a živil v sobě i do budoucna nějakou chuť po odvetě, znám taky. Ono "odstřižení se" od podobných lidí je naopak očistné a je to nakonec i "sladší" než případná pomsta... Máš pravdu - jsme tu jenom na chvilku a škodíme jen sami sobě, pokud se podobnými lidmi užíráme a nevymažeme je ze svého života, se vším všudy :-)

20.07.2018 16:40:44 | Amonasr

:-)

20.07.2018 16:58:55 | Jeněcovevzduchukrásného

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí