Jaké to bude po fyzické smrti

Jaké to bude po fyzické smrti

Někteří lidé se bojí smrti a někteří méně.Většina se asi bojí toho neznámého, toho co bude pak.Někteří si myslí, že život skončí jako když vypneš světlo.
Světlo, cvak, tma, a to tma věčná, žádné další dobrodružství, žádná naděje.
Jsou mezi námi také lidé, kteří měli zážitek v klinické smrti.Tito lidé se však po tomto zážitku smrti již nebojí a já osobně jim věřím, jelikož jsem s pár lidmi o tomto mluvil.
Nebylo jich mnoho, pouze tři, ale jak to vyprávěli, tak všem věřím co zažili a i z tohoto důvodu nemám také strach ze smrti.Musím, ale předeslat, že jsem věřící a to už od dětství.Křesťanská víra učí, že život smrtí nekončí a to dává věřícím velkou Naději namísto strachu z věčné temnoty.

Ti tři lidé nebyli (a to ani jeden) věřící, věřící v tom smyslu, že se Ježíš nechal pro lidstvo ukřižovat a následně vstal z mrtvých.
Jednoduše řečeno, pokud by podle mého, člověk zemřel a bylo by po tomto už pouze Nic, tak by mě tento lidský jepičí živůtek nedával smyslu.
Nechť si ateista zkusí připustit, že smrtí život nekončí, ba naopak že život začíná, tak pokud uvěří ba i třeba na chvilenku, jistě se smrti bát již nebude.
A proč se také bát smrti?, není to jen takový strašák?
Vysvětlím Vám o co asi tak půjde až naposledy zavřete své fyzické oči.
Každý z nás to bude mít kapku jiné, ale v samé podstatě to budeme mít všichni stejné.
Tak tedy, počátečním oddělením našeho Já od svého fyzického těla, následné jeho reálné spatření z hůry naším Já, dále pak
průletem tmavým tunelem, setkáním se se Světlem, nebo Světelnou bytostí, a také setkáním se se svýma blízkýma co již před námi opustili náš fyzický svět.
Dále také naprosto reálné prožití všeho, čeho jsme se ve fyzickém světě dopustili, a to již od útlého věku.
Jak jsem již uvedl, každý to bude mít jistě kapku jiné, ale v podstatě stejné.

A tomu to opravdu věřím, a nejsem sám, je nás více:-)
Autor Jeněcovevzduchukrásného, 04.11.2018
Přečteno 381x
Tipy 3
Poslední tipující: Amonasr
ikonkaKomentáře (11)
ikonkaKomentujících (6)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

V klinické smrti (v tunelu smrti) jsem byl 5x. Ano, je to jiné už tím, jak ta smrt nastala. Třeba při nedokonané sebevraždě žádné vjemy nejsou, tedy ani ty špatné atd. Při klasickém umírání jsem prožil již mnohokrát popsané a není pravdou, že jsem si to přál. Bylo to opravdu osvobozující, nevýslovně uklidňující a krásné. Zřejmě i proto, že zde nikoho nezanechávám, všichni jsou již tam.
Co je ale podstatné, že vždy jsem něco pozbyl a něco nového jsem dostal do vínku. Jako bych se narodil s jinými vlastnostmi, jinými dispozicemi, talenty. To je ale vše co povím, je toho víc, ale mám zkušenost, že lidé nevěří, tudíž jim to nevnucuji.
Kdo by chtěl vědět, čte mé básně a posléze mé knihy.
Ano, Smrti se nebojím, já se na ni těším a mám ji rád, ať si vopruzové myslí, co chtějí.

05.11.2018 16:25:25 | analfagot

Bylo to opravdu osvobozující, nevýslovně uklidňující a krásné.
Lépe bych to nevyjádřil a věřím, že na tento svůj prožitek nezapomeneš do smrti.
Když mi umíral dědeček tak těsně nežli usnul naposledy řekl,
Mílo(můj táta)už musím odejít, už mě volají, a pak se otočil na bok a usnul, naposledy.Věřím Ti, nemám důvod Ti nevěřit a i to, že se nebojíš smrti,
smrt je jistě jen přechodem do jiného, překrásného bytí.:-)

05.11.2018 17:04:13 | Jeněcovevzduchukrásného

Hadráku, nemohu reagovat přímo na Tvůj komentář, protože jsem Tě pro náhlé urážlivé řeči na obou svých profilech na Rose i Tvořilce, blokla...
Tvé komentáře vůči mě i vůči JENĚCOVEVZDUCHUKRÁSNÉHO jsou zcela zcestné a jsou jako neřízená střela.
Je úplná hloupost a chorost být nešťasten z Tvých komentářů, protože se na věci díváš velmi povrchně...

05.11.2018 11:51:11 | TVOŘILKA LENKA ČAJKOVÁ

Když si tak zde definujeme, že fyzická smrt je konec fyzické činnosti mozku, tak řekněme, že z materialistického pohledu na věc. Konec činnosti, je zkrátka konec.
Teď můžou nastupovat spekulace. Existuje i něco jiného, než to co známe z fyzické zkušenosti. Pokud ano, lze to dokázat? (Podle mě není známá žádná cesta, jak to dokázat).

Ta řekněme méně idealistická varianta je, že nic kromě tohoto vesmíru neexistuje.
Ta více idealistická je, že něco ano. Jenže nelze za mák říct, co.
To co tvrdí různá náboženství je potom to, že to nějak definují, každý podle svého. Je nějaké z nich pravdivé, může být pravda všechno, nebo snad nic?
Nevím.

Každopádně při jakékoliv představě života po životě se musím ptát... a co jako pak? Proč by měl mít život větší smysl, když bude věčný? Jak by vypadal? Nebyla by to spíš věčná nuda?

Samozřejmě v představě nebe a pekla (které ani nevím, jestli vlastně pochází z Bible), ale je tak nějak pohádkově vžitá, člověk celou věc může chápat jako jistý ovládací nástroj na lidi. Budeš se chovat jak ti říkám, čeká tě odměna, nebudeš se tak chovat čeká tě trest...

05.11.2018 11:43:25 | ewon

Ewone, před asi pěti roky jsem si hnul s krční páteří.Hlava se mi motala tak, že jsem nemohl vyvenčit ani psa.Doktorka mě asi po měsíci neschopnosti poslala na EEG, aby asi vyloučila co já vím-asi nádor.Díky Bohu to ale na konec bylo od krční páteře.A teď se dostanu k tomu podstatnému co jsem chtěl napsat.Přišel jsem do ordinace a doktorka mi řekla, abych si lehl na lůžko a abych zavřel oči a neotvíral je dokud mi sama neřekne.Poslechl jsem jí doslova, ona mi pak dala nějaké elektronické zařízení na hlavu a před obličej mi rozsvítila světlo.Podotýkám znovu, že jsem měl nepřetržitě zavřené oči.
Pak jsem náhle(oči jsem měl stále zavřené)viděl před sebou nádhernou spleť různých měkkých, teplých barev.Vyděl jsem nádherné barevné obrazce, prostě Nádhera a ačkoli je to již pět let, tak tento vjem s barvama beru jako tehdejší REALITU.

A teď to hlavní.Když mi doktorka řekla abych otevřel oči, tak jsem je otevřel a předemnou již žádné světlo, žárovky nebyly.Říkám jí, pani doktorko to byla krása, to jste mě svítila nějakejma barevnejma lampama?A ona na to.Ne,ne, svítila jsem vám před obličejem pouze čirou žárovkou.No, a já s údivem na to říkám.To není možné, já opravdu Viděl překrásné barevné obrazce.Ona na to pak odvětila.No, mě toto EEG dělali taky, ale já viděla pouze čiré světlo.Já nato.To je zvláštní já VYDĚL nádherné pohyblivé barevné obrazce.Její vysvětlení bylo nakonec takové, že každý mozek si vytváří něco jiného.
To znamená, nebo by mohlo znamenat, že pokud si člověk něco přeje, třeba setkání s již zesnulými, tak se mu to může třebas i přihodit a bude to vnímat jako realitu a to již na druhém břehu.
No, a nebo to bude jinak.V každém případě jak jsem již psal, já Vyděl Reálně to co jsem zde popisoval.
Tohle psaní jsem uvedl proto, že se ale dějou věci pod sluncem:-)
Ewone, jsi velice přemýšlivý člověk , ale mezi Tebou a mnou je jeden větší rozdíl, a to, že já jsem již přesvědčený o Duchovním posmrtném žití.:-)

05.11.2018 14:40:46 | Jeněcovevzduchukrásného

Hezoučká iluz abys byl líný k tomu co máš ku změnám. Jen abys ses přičinil.
Jestli vzdáváš tenhle život, ten další nebude jiný...Proto je chorá hloupost to tu vzdávat.

04.11.2018 23:11:15 | Hadrák

Ano ano hlásím se ... Je nás víc...nádhera...

04.11.2018 19:19:17 | TVOŘILKA LENKA ČAJKOVÁ

Ano, je nás Sakra Hodně:-)

05.11.2018 14:43:04 | Jeněcovevzduchukrásného

zajisté..

05.11.2018 14:46:45 | ROSA ŽIVOTA ZRAKEM VNITŘNÍM OSVÍCENA

:-)

05.11.2018 14:48:13 | Jeněcovevzduchukrásného

... Ach :)

05.11.2018 15:48:41 | ROSA ŽIVOTA ZRAKEM VNITŘNÍM OSVÍCENA

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí