Liter jako zpovědnice

Liter jako zpovědnice

Je čas dělat dobré věci, zpytovat své svědomí, nebýt jen sebevědomý sobeček, zkrátka nedělat hlouposti a poslední roky svého života žít užitečněji.
Svatý nikdy nebudu, to mi je jasný, ale lepší bych mohl být jistě.
Život smrtí nekončí, to vím taky jistě, a vše co zde na této pozemské návštěvě učiníme se zapíše do naší knihy života.
Člověk, já, udělal ve svém žití spousty hloupostí a některé i mnohým ublížily, no a to je to, co mě osobně hodně mrzí.
Čas nevrátíš, nemůžeš se některým ani upřímně omluvit, jelikož už tady mezi námi zkrátka nejsou.
Člověk by si měl dvakrát né-li třikrát rozmyslet co v dané chvíli udělá, už jen proto, aby se za své činy nemusel stydět.
Už mám nejlepší léta za sebou, léta plných vášní, pitek, obchodu a to ne vždy košér.Prostě jsem žil víc naplno, někdy až nebylo zdrávo.Oháněl jsem se vírou, Bohem, a skutek utek.
Jak rád bych některé věci vrátil zpět a udělal je úplně obráceně, jak rád.
Padesát šest není mnoho, ale taky ne už málo.Jak dlouho tady ještě budu?, deset, dvacet let?A co to vlastně je, deset, dvacet let, jako když louskneš prstem.
Dnes už přemýšlím dvakrát, třikrát, nežli něco učiním, a doufám, že mé činy budou daleko více smysluplnější, láskyplnější.
Autor Jeněcovevzduchukrásného, 23.11.2018
Přečteno 359x
Tipy 6
Poslední tipující: Amonasr, Malá mořská víla
ikonkaKomentáře (5)
ikonkaKomentujících (4)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

Nikdo není svatý, ani svatí nebyli svatí už za života. Na svatoušky si hrají jen největší pokrytci. Schopnost vnitřního pokání je podle mne jedna z nejdůležitějších hodnot v životě člověka a je-li projevena takto veřejné, je v tom i nemalý kus odvahy. Zbabělci své omyly či selhání zpravidla nedokáží přiznat ani sami sobě, natož druhým. Oceňuji Tvou otevřenost, která mi připadá upřímná a nevykalkulovaná, díky za ni... :-)

24.11.2018 10:29:58 | Amonasr

Napsal jsi to moc pěkně, co na to více říci, snad jen Díky Vám všem.:-)

24.11.2018 12:07:15 | Jeněcovevzduchukrásného

:-)

24.11.2018 16:48:38 | Amonasr

bilance předčasná-vždyť seš pořád jůra-tajtrlík-pozvu Tě záhy na žejdlík...:-D :-)

24.11.2018 00:07:43 | Frr

Nevěš hlavu brachu, soudce tohot světa soudí dle spravedlnosti, ne dle hříchů.

23.11.2018 21:51:03 | Slav Milo

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí