Žádný strom neroste do nebe

Žádný strom neroste do nebe

Mnozí lidé se dnes cítí jako by se vše točilo jenom kůli nim.Jsou nezdravě sebevědomí a milují hlavně sami sebe.Kapitalistický režim je v tomto neustále utvrzuje-to nejlepší pro tebe, to dáš, žij naplno vždyť žiješ jenom jednou.
Ostatně znám to i sám z vlastní zkušenosti, a to když jsem se také někdy choval jako přespříliš jistý sám sebou a to tak, až někdy nebylo zdrávo.
Už asi rok si uvědomuji, že by člověk měl být skromnější, přívětivější k druhým, prostě nemyslet si, že se celý Svět točí jenom kůli němu.Netočí.
Člověk je Velmi křehká nádoba, no a to si většinou takový člověk uvědomí, až když je nějakým způsobem omezen.
Stačí nehoda v autě, na motorce, pak vážnější zranění, a je po sebevědomí.
No a pak člověk uvažuje jinak, většinou mu pak spadne hřebínek a je rád, že je rád.
Měl jsem ještě nedavno nadřízeného, který byl právě tak nezdravě sebevědomí a hlavně Velmi arogantní, no a po jeho vážnější autonehodě bylo náhle vše jinak.
Jeho chování se náhle změnilo k lepšímu, no asi si uvědomil, že je jen ubohý smrtelník z masa a kostí, který se navíc brzy obrátí v prach a popel.
Jak se říká, žádný strom neroste do nebe.
Autor Jeněcovevzduchukrásného, 28.11.2018
Přečteno 556x
Tipy 3
Poslední tipující: Lighter, Amonasr
ikonkaKomentáře (6)
ikonkaKomentujících (2)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

Žádný Íkaros nedoletí do nebe. Ale kdo to neprožít, nepochopí. :-)

29.11.2018 11:52:10 | Lighter

Je to tak:-)

29.11.2018 15:56:09 | Jeněcovevzduchukrásného

Jenže spousta lidí ten pád nepřežije...:-(

30.11.2018 12:41:46 | Lighter

Tak mě napadá třeba Hitler a jemu podobný.No, nepřežijí?, možná padnou do úděsné temnoty kde budou muset nějakou dobu býti.

30.11.2018 18:28:48 | Jeněcovevzduchukrásného

Já původně myslel spíše, že to lidé "psychicky nepřežijí", neboli je to poškodí mentálně, psychicky jsou na tom pak hůře. Takže jsem se dostal k opaku toho, co v textu píšeš ty- že se tím mohou polepšit. No, ale v životě se protiklady nevylučují, ale doplňují. :-)

03.12.2018 10:22:41 | Lighter

Jasně, již rozumím a díky za vysvětlení. :-)

03.12.2018 12:08:08 | Jeněcovevzduchukrásného

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí