Mít koníček je v tomhle světě bezva věc

Mít koníček je v tomhle světě bezva věc

Svět je dnes děsně rychlej a lidi jsou čím dále více vtahováni do tohoto rychlýho kola života, a to ať chtěj nebo nechtěj, jednoduše řečeno většinou musej.No a to je kapitalismus, konkurenční boj, silnější požírá slabšího.
Lidí bez domova stále přibývá a nikdo už se tomu ani nediví, prostě jseš bezďák a můžeš si za to sám.Ne vždy to je však pravda.
Základ je rodina.Když už nefunguje svět, který čím dál tím víc pokulhává, tak je super, když to funguje alespoň v rodině.Mám bezva tchýni i tchána, švagrovou a fajn syna, no co víc si mohu přát.
Přál bych všem lidem, aby jim to fungovalo dobře alespoň v rodině, když už okolní svět skoro zešílel.Myslím, že jsem již smířenej s tím, že svět je takový jaký je a že už lepší určitě nebude.Hlavně, a to je nejdůležitější, aby nebyla válka.

Dnes jsem měl pěkný úlovek a to ten, že jsem v jednom známém bazaru koupil osm pravejch angličáků a to z roku 1969 až 1972.
Prodavač chtěl původně za jednoho 150, ale já jsem ho usmlouval na 110 za kus.
Na to, že jsou všechny modely v mint stavu, je to bezva kauf.
Na závěr mého psaní doporučuji, aby si lidé vážili hodných lidí(obzvláště pak v rodině), a byli k sobě tolerantní, zkrátka aby k sobě byli lepší.
Autor Jeněcovevzduchukrásného, 05.03.2019
Přečteno 314x
Tipy 3
Poslední tipující: Květka Š., Frr, Amonasr
ikonkaKomentáře (4)
ikonkaKomentujících (3)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

bezva přání...díky :-D*

06.03.2019 12:10:26 | Frr

Díky Jiří:-)Sbírání je bezva věc, no, co Ti budu vyprávět:-)

06.03.2019 19:18:51 | Jeněcovevzduchukrásného

Něco na námětu textu je. Chybí mi však hlubší pointa, nebo přímo přesah myšlenky. Dát se zatlačit dobou /hlavním proudem/ do pozice, kterou nechci je pro mne málo pochopitelné /nejsem manipulovatelný/. Daleko horší je, když nemáte zadní vrátka a promyšlenou vizi, kam se ukrýt, či se uchýlit v případě krize. Je to stejné jak citových vztazích, tak v produktivní části (pracovní uplatnění).
Z tohoto důvodu je sběratelství /ne profesionální/ pro mne málo. V tomto případě chápu pointu jen jako únik, ne řešení.

06.03.2019 11:01:44 | Lesan

Ano, poenta jako únik, no, je to tak.Postavil jsem dům, zplodil syna a dokonce zasadil strom(no, stromeček do květináče :-)).No, co se týče řešení, no, nemám už chuť něco furt řešit, to nechávám mladším.Celý život od vyučení jsem pracoval ve kševtě, tedy furt mezi lidmi.Dnes je má práce, no spíše zaměstnání:-) nanejvýš klidná.Hlídám na klidném parkovišti.Máme tam televizi, občas přečtu nějakou zajímavou knížku a je mi fajn.Ve volnu zajdeme pravidelně do akvaparku(máme to pět minut pěšky), nebo jedem na chatu a tak.Nevím kolik Ti je, ale až Ti bude kolem šedesátky, možná budeš uvažovat podobně.A zadní vrátka?Někdy si myslíš, že jsou pěkně připravená, ale i ty se můžou pěkně zaseknout.Přijde nemoc, nebo ta válka o které jsem se zmínil, a spadne nám všem brada.Díky za komentík a přeji poklidný život.:-)

06.03.2019 19:08:57 | Jeněcovevzduchukrásného

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí