Ideál pozemského štěstí

Ideál pozemského štěstí

Anotace: Jednej tak, abys byl šťastný, ne aby ses šťastným jen zdál.

Stesti se neda definovat, kazdy ma pro to sve vysvetleni, ale preci jen jsem se rozhodla, ze vam to moje stesti popisu a doufam, ze si z toho neco vezmete.
Nejdulezitejsi uvedomeni je, ze tu jste pro sebe a ne pro ostatni. Vy mate tech par let zivota, ktery plynou a neda se nic delat. Proc se tedy zabyvat jinyma lidma? Co si o nas pomysli, jak na nas budou reagovat. Kdysi jsem parkrat zazila pocit, ze jsem se bala si vzit neco vystredniho, protoze jsem se bala reakce lidi. Kdyz uz jsem to udelala nekolikrat, polozila jsem si otazku: "co mi je sakra do toho, co si o tom kdo mysli?" Chci byt spokojena ja / nebo se libit ostatnim? A pak prisel zlomovy moment, kdy mi doslo, ze uz tu nemusim byt dalsich 20 let. Nemusim tu byt uz ani zitra. Proc bych mela svuj zivot venovat jinym lidem? Proc bych se mela zabyvat, jestli tamhle ma nekdo spatnej uces, nemodni boty nebo je obezni. Tim ubiram cas sama sobe. Namisto toho muzu premyslet nad tim, co me dela stastnou a nebo zrovna sestavovat plan na ovladnuti planety. Je to jedno. Tohle jsou momenty, ktery nam do zivota nedaji vubec nic. Nemam nic z toho, ze budu resit jak kdo vypada, co si oblika, co posloucha. Je to o tom rozvijet sam sebe. Byt spokojenej sam se sebou a uzivat si zivota bez nejakejch zbytecnejch predsudku a odsuzovani. Nejsme tu pro to, abychom se kritizovali, ale predavali si informace, sdileli zazitky, smali se, milovali. Kdyz si predstavim sama sebe na smrtelny posteli, tak chci jen jedno: vedet, ze jsem ten zivot prozila naplno. Podle sebe a ne podle ostatnich. Udelat i tu nejblaznivejsi vec, protoze se mi zrovna chce. Tancit na ulici, zpivat si, smat se. Nezabybat se ostatnima. Neresit svet, resit sam sebe. Svuj pocit stesti a naplneni. Chci umirat s vedomim, ze jsem byla sice obcas trapna, obcas par veci posrala, ale ze jsem to tak chtela! A ze jsem jednala vzdy podle sebe a ne podle toho, jak by to chteli ostatni. Protoze jsem to Ja, kdo ten zivot bude mit na ty smrtelny posteli na bedrech. A chci mu to poradne nandat! Proto se smejte, tancujte, zpivejte. Delejte cokoliv, co vas naplnuje. At uz se na vas koukaji jako na blazna. Je to fuk. Kazdy moment vaseho zivota je drahej, tak s nim poradne nalozte. Nekoukejte jak kdo vypada, co dela spatne, proc chodi takhle oblikanej / soustredte se na sebe a budete stastny. A kdyz ne, budete mit vic casu premyslet nad tim, jak to stesti najit.
Autor Seeyouinhell, 23.03.2019
Přečteno 347x
Tipy 3
Poslední tipující: mkinka, Kapka, vlnka
ikonkaKomentáře (2)
ikonkaKomentujících (2)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

Feeluju

24.04.2022 19:45:27 | Nemluv

Máš pravdu, taky myslím, že život stojí za to žít a nejenom přežít :-)

23.03.2019 14:34:30 | vlnka

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí