To mě jen tak napadlo

To mě jen tak napadlo

Anotace: Láska je Nejdůležitější

Narodili jsme se do světa chaosu, útlaku, vášní, nespravedlnosti a krutosti.
Pro mnohé z nás není život lehký a to ještě na tom nejsme nejhůře.Co by měli říkat ti co se narodili bez ruky, co se narodili s hrbem, leukémií či jinými hroznými nemocemi.Važme si tedy už jen toho, že se narodíme zdrávi, že nepociťujeme bolest fyzickou či bolest psychickou.Nezapomínejme na to, nezapomínejme na to, že místo hrbu máme od narození rovná záda, že naše krev je zdravá a že se cítíme zdravě.
Sytý hladovému nevěří, no, a proto by snad bylo i dobré, kdyby ten co má zdravá záda měl na týden hrb a nebo jinou vrozenou či získanou nemoc.Takový by pak i více pochopil nemocného.Doba, kterou dnes prožíváme není nikterak idylická,
ale není katastrofická.V mnoha koutech světa jsou války a lidé se doslova bojí o svůj holý život, a tak buďme nanejvýš rádi, že žijeme v míru.
Ano, slovo mír se může zdát někomu zprofanované, ale je to slovo nanejvýš důležité, je důležité proto, že představuje klid zbraním, ano klid zbraním.
Jako by už nestačilo výše uvedené, nemoci, zloba, lhostejnost, .... .
Ten kdo má v srdci lásku, je to z něj cítit, láska z něj jednoduše vyzařuje a povzbuzuje další lidičky k životu, k životu, který pak není pořád jen špatný a pochmurný.
Rád potkávám milé a příjemné lidi, a právě oni mě nabíjí pozitivitou k žití.
Co ještě dodat?, Buďme na sebe lepší, ohleduplnější, milejší a bude nám všem jistě zase o něco lépe.
Autor Jeněcovevzduchukrásného, 24.09.2019
Přečteno 302x
Tipy 6
Poslední tipující: jenommarie, Amonasr, Frr
ikonkaKomentáře (0)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře
Ještě nikdo nekomentoval.
Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí