Myslet pozitivně je velmi důležité

Myslet pozitivně je velmi důležité

Anotace: Je jen na nás co si vpustíme do hlavy.Negace ještě nikomu nic dobrého nikdy nepřinesla.

Koncem tohoto roku to již bude deset let co jsem zde na Literu, a je nejvyšší čas psát pozitivněji.
Není jistě náhodou, že jsem včera v pozdní hodině měl rozhovor s jednou velmi pozitivní ženou, která mi otevřela oči.To co mi řekla jsem ale i tak nějak před jejím delším rozhovorem již dříve tušil.Člověk by měl myslet co nejvíce pozitivněji a to, i když má před sebou nějakou těžší či lehčí překážku.Vše pak jde jistě řešit lépe a lehčeji.
Tak tedy.
Jeden z největších problémů, myslím tím našeho smutnějšího, negativnějšího
myšlení, jsou z Velké části média.
Uvedu příklad.Kdyby Hitler neměl ve své době již slušně rozvinuté mediální prostředky jako biograf, rádio a zesilovače zvuku, které pak na obřích stadionech prezentovaly jeho nenávistné projevy, jistě by nebyl zdaleka tak úspěšný.
Pokud sledujeme neustále dokola negativní zprávy, negativní filmy, negativní filmy dokumentární, pak se nám tato negace vrývá do našeho mozku jak do počítače a pak se nemůžeme divit, že jsme častěji zplihlý ne li smutní.
Chce to tedy Restart:-)

Dnes mám shodou okolností narozeniny a tak jsem si dnes sám sobě nadělil to,
že dnešním dnem nebudu koukat na zprávy, negativní dokumentární filmy jak z první tak druhé světové války a raději se začtu do zajímavé a klidné knížky.
Již bylo dost negativních zpráv jak z Novy, tak i z jiných mediálních "vymožeností".Vím však, že to chce také čas tak jako vše, než se na ten náš Svět budu dívat pozitivněji.
To co jsem zde dnes napsal není pro mnoho z Vás jistě novinkou, no, já jsem na to přišel až teď, ale jak se říká, nikdy není pozdě.
Autor Jeněcovevzduchukrásného, 25.09.2019
Přečteno 357x
Tipy 6
Poslední tipující: jenommarie, Jort, Amonasr, Frr
ikonkaKomentáře (13)
ikonkaKomentujících (6)
ikonkaDoporučit (0x)

Komentáře

Tak v tomto máš dosti velkou pravdu. Televizi a negací v ní se také vyhýbám.Dlouhé roky už raději nekoukám...Je to k ničemu...vstřebávat jisté formy zla, špatností, trestných činů a všeho možného. Raději si žít a nastavit lepší a pozitivní mysl.

10.08.2020 18:55:04 | Krahujec

:-)To je dobře, že to máš už takhle nastavené dlouho, já na to přišel až skoro v osmapadesáti, ale Přišel!:-)

10.08.2020 19:25:19 | Jeněcovevzduchukrásného

...snad ti to vyjde...:-)

27.09.2019 12:00:18 | Jort

Myslím, že mám dobře našlápnuto.Stačilo si uvědomit, že to co nám předvádí v médiích všichni naši politici,tedy myslím tím to, že z nás vědomě dělají totální blbečky.Můj čas je ale daleko cennější nežli ho strávit posloucháním negativních hovadin.Konečně mi to došlóóó :-).Jo a díky , že mi držíš palce.

28.09.2019 15:14:27 | Jeněcovevzduchukrásného

Je to takový začarovaný kruh. Média potřebují čtenáře, diváky, posluchače, čím víc, tím líp, aby přitáhla bohaté inzerenty, kteří je živí. My lidé ale nestojíme o běžné "pozitivní" zprávy, chceme co nejvíc senzací - mordy, neštěstí, rozbroje, války, katastrofy, fackující se arogantní politiky, nadávky, oplzlosti, to nás baví především. Proto se média honí právě za špatnými zprávami, i kdyby si je měla pořádně přibarvit, což také většinou dělají - v jejich chápání dobrá zpráva není žádná zpráva. Bohužel tento vzorec čím dál víc přejímají i veřejnoprávní média. Jací jsme, to od nich i dostáváme - kdo chce kam, pomozme mu tam, jak se říká. Je dobré si všechny zprávy vydělit deseti, nakonec je to stejně všechno jinak. Kdybychom média nesledovali, ani bychom netušili, jak zlé to s námi je, když to přeženu. Nejde o to být pozitivní za každou cenu, ale dívat se na všechno s odstupem a s nadhledem a nepropadat zbytečnému pesimismu. Naštěstí, když vypneme televizi, hledáme raději ve svém okolí dobro a lásku a to nás drží a bude dál držet nad vodou - když ovšem mezitím z těch uměle vyvolávaných nenávistí opravdu sami nezblbneme... ;-)

26.09.2019 19:59:49 | Amonasr

Pepo, naprosto souhlasím, napsal jsi to bezvadně.No, ty tam jsou ty doby kdy místo přiblblých reklam byla přestávka a na obrazovce si v košíčku hrála rozverná koťátka s klubíčky.Mám raději psi, ale nežli tyhle idiotský reklamy, tak snad raději ty koťátka:-).Žijeme v nekompromisním kapitalismu, tak to zkrátka je.Naštěstí mě nemůže nikdo donutit koukat na tyhle všechny Hovadiny a tím sem svobodný, no, alespoň tak:-)

28.09.2019 15:29:48 | Jeněcovevzduchukrásného

Jsme Honzo oba už pamětníci, nad těmi televizními koťátky se pobaveně usmívám - dávala se taky, když měla televize poruchu ve vysílání, což bylo tenkrát dost časté, a děsně mě to nudilo, zrovna jako dnes ty reklamy :-)) Dnešní reklamy jsem nicméně vyřešil jednoduše tím, že si pořady z televize, co mě zajímají, nahrávám na DVD, takže reklamy pak jen rychle převinu, a na zpravodajství se nedívám vůbec - je to opravdu blahodárné pro duševní zdraví. Ano - vnitřní svobodu bez všelijakých závislostí máme naštěstí ve svých rukách ;-)

28.09.2019 16:58:29 | Amonasr

Jo, jo, s těma reklamama jsi to vyřešil opravdu moc dobře.No, já jak naskočí reklama tak okamžitě zmáčknu na ovladači totál.vypnutí křížkem, takže u drtivé většiny reklam vůbec nevím co tak kvákají.Takže taky nějaké řešení:-)

29.09.2019 13:16:40 | Jeněcovevzduchukrásného

:-)

29.09.2019 20:51:02 | Amonasr

tak mnoha ljeta žijóó, starý brachu....:-D*

25.09.2019 17:39:52 | Frr

Děkuji Jiří:-)

26.09.2019 15:33:25 | Jeněcovevzduchukrásného

Všechno nejlepší a spousty dalších pozitivních let! :) Já na zprávy radši nekoukám.

25.09.2019 17:16:14 | Isabella Monvoisin

Díky:-), no já na zprávy už taky nekoukám a mám již rozečtenou i zajímavou knížku:-)

26.09.2019 15:37:09 | Jeněcovevzduchukrásného

© 2004 - 2024 liter.cz v1.6.1 ⋅ Facebook, Twitter ⋅ Nastavení soukromí